Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička se slevou

22. 07. 2003
3
0
2136
Autor
Raspberryk

 

Máš u mě lásku se slevou.

Víš, lásku se slevou o lásku...

Když zůstal popel za tebou,

Zprava máš propast hlubokou,

Zleva máš stěnu vysokou,

A nebaví tě nosit masku...

A půlku lét máš za sebou...

 

...Když strop z betonu místo nebe

S nápisem sprejem SAMOTA,

A zase ona není TA,

A TA zas nemiluje tebe...

 

Pak oceníš můj nápad divný...

Snad ušetří nám slzy lásky...

Stop. Žádná slunce světů jiných

Nebloudí blankytnými pásky.

 

Praha, 30.05.03


stoik
23. 09. 2003
Dát tip
Už to chápu, milá má, tak známá a přec neznámá; znáš lásku - cit - a potom k tomu, chceš přidat sex, u sta hromů, a svou láskou na lítačku dáváš sebe jako hračku, bez citu, jak kousek dřeva - - jemu va - a tobě neva... Mám důkaz duší splynutí, co se sexem nemá co činit. Mám důkaz sexu vzplanutí, co city se nechtěl špinit. Láska, milá, v srdci mém, - je pouto - nemísící pudy s rozumem :-)

Lyryk
22. 09. 2003
Dát tip
lásku se slevou o lásku... **

Raspberryk
19. 08. 2003
Dát tip
Ahoj, prosím tě, jak se ti podařilo dostat fotku do osobních údajů? Předem děkuju za podrobný návod! :-))

no, ale todle nemá chybu!:o) | tip

Raspberryk
28. 07. 2003
Dát tip
Bohužel, ne! Já neumím pořádně napsat avizo, je to v epiských básničkách, ze dne 25.07.03, napsal skutečně Aragonit, koneckonců ji sem pro tebe skopíruju! Učekaná čekanka u cesty stojí a čeká... na koho?že tak dlouho a nereptá? Možná to je její ůděl Vonět světu a čekat a určitě to není svízel probouzet se pořád na stejném místě se stejnou vůní a ve stejném kabátku čekat od pátku do pátku možná, že nečeká však vůbec na nic a raduje se, že tady není navíc čeká, že zase potká Pěnkavu a že si zase poslechne vílu u splavu učekaná čekanka,vlastně na nic nečeká jen raduje se z toho, co přichází a přijde to proto vůbec nereptá:-)

Jo ahá! Tys myslela tady na Písmákovi! :-)))

Raspberryk
27. 07. 2003
Dát tip
Dej do toho střiku kapku sirupu, vyrobeného z citrou a cukru smícháním obou surovin, je to fajn abstinentský nápoj :-)) A je tam o tobě nová básnička!

No, soda je fajn, citron je fajn, cukr je fajn, proč to kazit vínem? :-))))) Jaká básnička?

Raspberryk
27. 07. 2003
Dát tip
Vína tam dáš jen trochu, tak 1 prst červeného na skleničku, a dá to nádhernou barvu a zahání to lépe žízeň, a nemusí, ani dokonce nemá tam být soda, stačí neperlivá.:-))

Fakt? No dobře, tak já to byzkoušim, červenej střik mám radši, než bílej, to jsme v parnech pili :-) v poměru asi jedna ku dvaceti :-)))))

Raspberryk
27. 07. 2003
Dát tip
Ta básnička je od nějakého aragonita!

Neni to Louis Aragon? A jaká básnička?

Raspberryk
24. 07. 2003
Dát tip
A proč taky? Ty jo? Já jsem, totíž skoro ortodoxní abstinentka :-)))

Ne, moje kámoška z Leningradu :-))) Někdo mi řikal, že prej je to normálka :-) Já jsem úplně orthodoxní abstinentka :-))) nebo taky skoro, možná letos v létě jeden dva střiky vypiju :-)

Taky si objednáváš v restauraci dvacet deka bílýho?

Opravdu se zabýváš literární vědou?

Raspberryk
22. 07. 2003
Dát tip
Teď už skoro ne, ale původně takový záměr byl :-)

Ale metrika asi nebyla zrovna tvoje hobby... Nebo že by...?

Raspberryk
22. 07. 2003
Dát tip
Pravě, že byla a je, jenže Čeština není můj mateřský jazyk, proto to zní neobvykle

i atkuda ty?

Raspberryk
22. 07. 2003
Dát tip
máš pravdu, Moskva :-)

no, když se někdo jmenuje jekatěrina a eště to náslovné j nezapíše...

v tom případě poklona za takové vychytávky jako je sleva a zleva. a zmáknuté nástrahy č. pravopisu ale měl bych tě asi varovat, že všechny 4 rýmy na slovo láska už jsou hodně zprofanované. pozor na to, z toho si dneska můžem tak dělat srandu :)))

Raspberryk
22. 07. 2003
Dát tip
Dík za poklonu, ale jsou tam jen 2 rýmy: pásky a masku, Ta maska je tam fakt navíc, vůbec ten řádek bych deď už docela škrtla, ale pásky...To já předse cituju, a dělám z toho legrací... Zítra bude další dílo, Tak na Jaro! Budu se těšit na tvou kritiku

Dash_707
22. 07. 2003
Dát tip
:))**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru