Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stupnice

23. 07. 2003
3
1
1699
Autor
zvedavec

 

 

 

Stupnice

 

  

stupnica tvrdosti,

preskúma, či si drahokam

si diamant

stupnica mäkkosti,

hovorí, či miluješ človeka

 miluješ

 

 

 

 

OBOJE V TEBE SPOJENÉ

 

môže to nebyť tak?

 

 

 

 

 


1 názor

kaktusik
24. 07. 2003
Dát tip
.. ak sa človek narodí, ten diamant lásky v sebe snáď má .. iba roky, morálka, spoločnosť, strach a jeho vlastné "ja" ho urobia necitlivým .. no v hĺbke duše určite žije dieťa, ktoré by rado povedalo - mám ťa rád .. snáď .. :-)

Fagus
24. 07. 2003
Dát tip
Áno, v hľbi duše žije dieťa. Treba ho zobudiť. Majtě sa všeci fajn!

kaktusik
23. 07. 2003
Dát tip
.. nuž niekedy aj môže, zdá sa mi :-) .. aj keď narodiť sme sa s tým asi narodili .. oboje v tebe spojené ..

FLO
23. 07. 2003
Dát tip
Aji měkota má v sobě tvrdý kosti...dejme tomu...

Fagus
23. 07. 2003
Dát tip
Líbí se mi to. Proč si lámat hlavu s logikou, když je to takové...Přirozené, hebké, sametové. *

zvedavec
23. 07. 2003
Dát tip
No, keď mne sa zdá, že podmienkou toho, aby sa niekto stal tým diamantom, teda niečím mimoriadne vzucnym, hodnotným, je i to, aby vedel milovať človeka. Mal rád ľudí... :-) Vdaka.

Fagus
23. 07. 2003
Dát tip
Lidi v tom zmatku zapomínají mít rádi sami sebe. Být vděčni za to, že jsou a je jenom na nich, aby využili každou minutu zde na Zemi pro svůj duchovní vzestup. Ano, pak začnou mít opravdu rádi vše okolo sebe. I lidi.

zvedavec
23. 07. 2003
Dát tip
Zapomínají? Nevedia. Podľa mňa. Oni by radi mali radi sami seba. :-)

zvedavec
23. 07. 2003
Dát tip
Zapomínají? Nevedia. Podľa mňa. Oni by radi mali radi sami seba. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru