Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PoTémník

Výběr: hermit, Lyryk
24. 07. 2003
22
0
2984
Autor
Vio

Pomník

 

 

Máloco přetrvá jako kámen

proto

vytesal jsem svůj cit do skály

abych

postavil Tebe na piedestal

jenže

jsi příliš živá na pomník

a tak

zůstane tady jen ten sokl

na který

nasadím zase další patro


zatím tvoje nejnekomromisnější!

tohle je báseň řečená "přesto" - nová kategorie (mou vymyhlena) o tom jak, trhali malé řepy na nakládání (a nikdo se neotočil) protože nebylo natolik vláhno, aby obrovský nádor řep vyrašil okouzlující´s, krásná´s, prostá´s

Lee
16. 10. 2003
Dát tip
ke slunci se dá snad i lépe než šplhat po patrech... *

3/5+T mírná nástavba :)

rabako
16. 08. 2003
Dát tip
jooooooo! ***

ulita
30. 07. 2003
Dát tip
jsi příliš živá na pomní - skvělý... a proč ten název? moc mi k tomu nesedí... a pointička jako fík.

Cavalera
25. 07. 2003
Dát tip
... zdá se Ti, že obrácení mělo za cíl "předmětnost"? .. ale no tak:-)

Miroslawek
25. 07. 2003
Dát tip
Cavalera: a myslíš, že s tebou chci polemizovat? Ale no tak ;o)

zolli
24. 07. 2003
Dát tip
Lyrdo von je totiž Vio takový věčný věŽÁK :o)))

Cavalera
24. 07. 2003
Dát tip
.. kdyby tu byla jen ta levá strana (upravená tak, aby nebyla napasována na pro mne nesmyslný výčet spojek) bylo by to lepší ... tohle mi přijde poněkud samoúčelné a k tomu spíše degradující ... *!

Bacil
24. 07. 2003
Dát tip
*

Bebitka
24. 07. 2003
Dát tip
*

per_zay
24. 07. 2003
Dát tip
hmmmm......... T

Nevímkdo
24. 07. 2003
Dát tip
Souhlasím s Cavalerou (em ) , možná si s tím ještě trošku pohrát a bude to dokonalé nasadím zase další patro ( vytlouct klín klínem ? )

Vio
24. 07. 2003
Dát tip
Cavalero, Nevímko... a já zase nesouhlasím s vámi ;-) Má ale smysl zde obhajovat svůj záměr? Bez toho "sloupce spojek" by to byla jen tuctová věc s polovičním účinkem. Ten "sloupec" tam není samoúčelně, ale je naopak vyčleněn z textu k tomu, aby jej podtrhl a zvýraznil, zdůraznil absurditu onoho počínání a přesto jasně ukázal touhu v něm pokračovat. Nicméně právě proto rozhodně nejde o vytloukání klínu klínem. To tam přece nikde není. Přece jde o nadstavbu. Chce to jen se nad tím zamyslet a neoznačit to za samoúčel jen proto, že se vám to nehodí do krámu.

Inzulinka
24. 07. 2003
Dát tip
*

Nevímkdo
24. 07. 2003
Dát tip
Jsem tu chvíli - je psaní né úplně nadšených kritik trestné ??? Jo a já o tom přemýšlela a nic neoznačila za samoúčel, pochopila jsem to jak jsem to pochopila a to neznamená, že se mi to nehodí do krámu, ale buď že jsem úplně blbá ( což ne ) a nebo že to autor nepopsal úplně jasně..... Co bubláš, autor má být poctěn, že to někdo přečte a že o tom přemýšlí.../ nebo ne ? / ( klín klínem byl můj pocit) no nic, já s tím měla problémy už ve škole,že jsem to viděla jinak než jsem měla... jo a necítím tam absurditu , jen ať staví dál...... Bože já vážně netušila že to může takhle nadzdvihnout....... jo a ..na ...je předložka který...zájmeno Au !

Vio
24. 07. 2003
Dát tip
Nevímkdo 1. je trestné reagovat na ne úplně nadšenou kritiku? ;-) 2. nenadzdvihlo mě to... na to už jsem tu příliš dlouho ;-) 3. neměl jsem pocit, že jste o tom přemýšleli 4. není důvod k vztahovačnosti... ale souhlasila si s Cavalerou a příliš si to nerozvedla... a on napsal "tohle mi přijde poněkud samoúčelné"! 5. "sloupcem spojek" to označil Cavalera a já ho jen citoval... o slovních druzích mě poučovat nikdo nemusí ;-)

Vio
24. 07. 2003
Dát tip
Oprava... Cavalera to nazval "výčtem spojek", nikoliv "sloupcem", ale to v daném kontextu příliš podstatné není ;-)

Cavalera
24. 07. 2003
Dát tip
:-))) .. nejdřív se musím zasmát jak někdo kritizuje něco a neví co:-)) .. body pro Nevímkdo:-)) Vio: ... snažíš se argumentovat tím, že je to tak správné, protože tobě se to do krámu hodí (převedu-li si obráceně to co vytýkáš) ... ... jo a jinak jsem chtěl jen dodat, že máš ve všem pravdu:-)

(závorka)
24. 07. 2003
Dát tip
jo (líbí) T .. žádný patro nenahazovat! stačí když po soklu přeběhne některý ze zástuců čeledi Tenebrionidea (poTemníkovitých).. :-)

Miroslawek
24. 07. 2003
Dát tip
Cavalera: dílo lze hodnotit z hlediska splnění, naplnění tvůrčího záměru, proto je tvá obrácená námitka Viovi sice plně pravdivá, ale naprosto bezpředmětná ;o)))

Pája
23. 07. 2003
Dát tip
*

Miroslawek
23. 07. 2003
Dát tip
Dobrý. Jenže tě znám... takže (in real life) se nebij tak unáhleně v prsa, aby sis neprorazil hrudník... a dej tomu čas.

Miroslawek
23. 07. 2003
Dát tip
a sorry, že jsem moudrý, nerad dělám Bacilbirea

hermit
23. 07. 2003
Dát tip
dobrá věc, jo t v Míwa: .o))

Lyryk
23. 07. 2003
Dát tip
Včas toho nech .-)))) nebo přestanou říkat: "Babylónská" a budou říkat "Viova" vež .-)))))

Olina
23. 07. 2003
Dát tip
skvělá:) ***

alina
23. 07. 2003
Dát tip
waaau..............................................................................*

Wopi
23. 07. 2003
Dát tip
fajn

Šminka
23. 07. 2003
Dát tip
:-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru