Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mjívan ťůleť

16. 06. 2000
6
0
2925
Autor
Merle

Ta da da dá da dá da ta da da da dá da dá dá

A ťůletě mjíve stjáva, půcha tůlí čejo pojé. Osomóvě líle ljava... Náli mjíve hůvatwojé. Šotím gůvol lupotěma, tlevotíve hjů netě, gůvol kůle ťapo žemá. Mačíl jetě ťůletě!
UfoTofu
04. 04. 2003
Dát tip
Tohle se mi opravdu líbí. Zní to podobně šíleně jako finský jazykolamy.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
......?

Cyndi
02. 10. 2000
Dát tip
Hynku! Vyléééme!! Jharmilooo!!!

Merle
14. 09. 2000
Dát tip
Jiko: je to celý výmysl a blbůstka, prostě sranda... jde o to, že bych tohle sám dřív odsoudil za blbost.

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
Jiko: jedinej slovník, co mám, je česko-elfskej, a ten s tímhle nesouvisí...

JiKo
13. 09. 2000
Dát tip
MERLE: A vysvětlíš mi to teda? Jsem asi jako vejce ... natvrdlej a stále mi to nedochází

JiKo
12. 09. 2000
Dát tip
To je bomba :-))) Ještě, že tu je kategorie blbůstky, perfektně se jimi bavím. Merle, můžeš mi dát odkaz na ten slovník ?:-) (nebo jsem něco nepochopil ?)

Miroslawek
16. 08. 2000
Dát tip
To je hrozná kokotina ;o)))

Tom
03. 07. 2000
Dát tip
J amysli mz ej et oskutecn achumelenice.

Zaja
27. 06. 2000
Dát tip
hmm da mmm dá

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
Hň hň hň

Gennevieve
22. 06. 2000
Dát tip
No to se mi snad sen :-))) tohle jsem jeste nevidela, je to fakt bobma :-))))))

Prokletí
22. 06. 2000
Dát tip
bach ďaďa! m.

Bosonohá
21. 06. 2000
Dát tip
Jdu si pro slovník, nemám dost superlativů...:-) Merle!!!!! Klárko!!!!! Břízo!!! Anomyme!!! JDqH!! Jestere!!!!! Proč nejde dávat tipy kritikům???

Bosonohá
21. 06. 2000
Dát tip
Já ten tip nakonec ze samého nadšení zapomněla!!! Tak teď :TIP

Saša
20. 06. 2000
Dát tip
... a vše již bylo vyřčeno ... :c))) tip za smysl pro humor

B.Ezejmenij
20. 06. 2000
Dát tip
Klárko !!! Nářez Merle !!! Průřez

Merle
19. 06. 2000
Dát tip
Klárka: jsi překladatelský genius. Protože jsem to vymýšlel přímo v daným jazyce, dokonce i mě překvapily některý významy, který jsi v tom našla. Akorát to "žemá", je překlep od "žemlá" což jak víš je přeloženojako "střevní mikroflóra". Ale tvůj význam je poetičtější, a tak tam ten překlep nechám... ;-)))) Bříza: sš skutýčnej zdělanec a bědátor! Šíla+Falka: jak bych vás mohl odmítnout? Všechno co Ugrofinštiny znám, je odteď i vaše ;-)) JDqH: huhiňim? cotytěl sejmi? jester: dík chlape, uznání od tebe je mi velkou ctí ViNiL: i já si to taky uvědomil, proto sem to vlastně napsal... Načil jsem se tady víc, než sem si uměl představit, nejen o poezii.

Bibša
19. 06. 2000
Dát tip
da da dá dá da ta jsem ráda, že měníš své pohledy na poezii, to co jsi odpoveděl Finilkovi tě staví do postavení "mého nejrozumnějšího brášky"!

Cyndi
19. 06. 2000
Dát tip
:-)))

Laďa
19. 06. 2000
Dát tip
Fakt geniální. Jak nesmysl smysl dostal za pomoci líbezné melodie. :-))

Tanizaki
19. 06. 2000
Dát tip
*!

ViNiL
17. 06. 2000
Dát tip
Merlíne! Představ si, jak by ses sám na tohle tvářil před rokem :o))))))))) Skvělé!

ViNiL
17. 06. 2000
Dát tip
Jo a taky někdy Mjívan ťůleť.

clovrdik
16. 06. 2000
Dát tip
hmm, nějak mi to nepálí, překlad do jazyka českého by neuškodil :-)))))

Semis
16. 06. 2000
Dát tip
jo jo taky na to nemůžu přijít :->

Klárka
16. 06. 2000
Dát tip
je to takový překladatelský oříšek... A ťůletě mjíve stjáva, / Uvidíte, občas se mi stává půcha tůlí čejo pojé. / Pýcha halí čelo potem zbrocené Osomóvě líle ljava... / Osamocení skrz něj leje (dští) Náli mjíve hůvatwojé. / Návěští mou – chůva tvá Šotím gůvol lupotěma, / Vztekám se na všechny (vůkol) pracovité tlevotíve hjů netě, / tvořící TO lépe gůvol kůle ťapo žemá. / na všechny ty kůly ťapající „deštěm slz mého potu“ Mačíl jetě ťůletě! / však ještě uvidíte !

Bříza
16. 06. 2000
Dát tip
Zbožňuji Ugrofinštinu :c)! Je to nejmelodičtější jazyk vůbec ...

myrinda
16. 06. 2000
Dát tip
merle, klarko, brizo :-))))))))

Anonym
16. 06. 2000
Dát tip
Vůbec nejvíc se mi líbí, že voni řeknou "žemá" - a je to celá věta vedlejsí To se jim to pak píše básnická zkratka! :o)

Šílená
16. 06. 2000
Dát tip
:-))))))) co si o tom mám myslet? jsi génius? nebo si zešílel....? SKVĚLÉÉÉÉÉÉÉÉ!!! Oni nejdou dávat tipy? nebo proč tady žádný není - vždyť to je tak ...Tak...TAK!!! Břízo uděláme kompromis - já chtěla anglinu - ty francouštinu - pojď chodit k Merlíkovi na lekce Ugrofinštiny....!!! Bráško vezmeš nás?

Falka
16. 06. 2000
Dát tip
Merlí, taky se hlásím. Ještě k tomu s těma dvěma. :-)))))))))

JDqH
16. 06. 2000
Dát tip
Damimic mude. At luof mukonima sohi.

jester
16. 06. 2000
Dát tip
Hata potu kambre foho tuse mifko chite to mate hlavne snad z toho ze se neucite.. Kolika jazyky mluvis tolikrat jsi clovek merle bito siva avis posko mindo dovjek herle sabo lipe vtina spletli jste se dosti to prec neni ugrofstina vemle tyma posti to je prece jazyk trochu uz z druheho brehu hlavne nepstradas hochu svou typickou nehu.. jen tak dale,srando-chlape potesis me vzdycky a at ti to porad slape onomato poeticky ( a ne jako tahle posledni radka)........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru