Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výtah (srcemiks)

24. 07. 2003
4
0
1985
Autor
g_morr

Budu stručný, Mé srdce... Nezbytná reklama

Výtah

 

Na dlani mám velké,

tak veliké, širý kousek.

 

    Ale tak křehké —

 

    Chvěj se, rozbřeskem.

    Nebe roztrhaných.

    Do očí žlutá pěna.

 

Rybníček zahoří plamenem

a schoulí se ti do srdce.


Rowenna
30. 07. 2003
Dát tip
No, vpodstatě jsi mě navnadil udělat remix z něčeho mého. Ale já, ne ty. :-)) Já jemňounce. :-)) Když tedy z blábolů (ehm, ehm) může vzniknout i poezie. :-))

g_morr
30. 07. 2003
Dát tip
no konečně! jestli si někdo myslí, že mě to baví... no baví, ale že bych musel všechno oddřít sám... traktorysta si dělá prázdniny, průser je podřezanej a já abych tu dělal pořádky sám :))) tak se ozvi a moc se těším... a zkus i z něčeho nesvého... a nemusí to být písmáckého, tuhle jsem tu viděl takovej slabikář... míla mele milanovi nohu, například :)))

nin
29. 07. 2003
Dát tip
vyvolalo to ve mně vzpomínku na brannou výchovu, když jsme se učili o všech těch napalmech etc. :) slušná práce!

Lihomerka
28. 07. 2003
Dát tip
az me ten horici rybnik pali....krasa, fakticky krasa ***

Pája
25. 07. 2003
Dát tip
hmhm :-)

g_morr
25. 07. 2003
Dát tip
sorry, že vás sem tahám zpět, ale jenom bych se chtěl zeptat – byli jste se podívat na Mé srdce, je z prologu jasné, že to nemám ze sebe? nerad bych byl za úplně sprostého zloděja.

g_morr
25. 07. 2003
Dát tip
na ju, ale ty už mě znáš skoro leta :))) takže víš co ode mne můžeš čekat. to jsem tě moh rovnou vynechat :))))))

Pája
25. 07. 2003
Dát tip
nějaký nový náhodný tě čtenář asi pochopit nemusí tě_čtenáři už ovšem ano :-))

g_morr
25. 07. 2003
Dát tip
díky, já o tom popřemýšlím... ale víš, zas nechcu hulákat jak na lesy... a teda, nejen za to, díky ;)

UchoVoko
24. 07. 2003
Dát tip
Srdce je největší nádoba na světě:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru