Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paprsek slunce

25. 07. 2003
4
0
1481
Autor
ManonLescaut

Zkus rozbít touhou kámen,

zkus zdolat útes skal,

zabloudit v lese známém,

dát život,co jsi vzal.

 

Zkus smát se, když srdce bolí,

zkus létat, když nevíš jak,

zkus ptát se, zač život stojí,

když náhlá smrt ho může brát.

 

Zkus chytit paprsek slunce

a pevně ho sevřít v dlani,

paprsek spálí jen tvoje ruce

ale srdce - .............................

 


Jakubisko
26. 09. 2006
Dát tip
Ale jo, na tip to asi nebude, ale docela se mi líbí...jen ten styl by chtěl dobrousit :)

Robinia
20. 01. 2004
Dát tip
Mně se právě to nedokončené líbí, dává to prostor pokračovat v myšlence vlastní úvahou. Je to pěkné, někdy totiž paprsek pálí.

clovrdik
17. 10. 2003
Dát tip
tak já to zkusím :-)

Zkus si představit, že paprsek nemusí jen pálit. Ale i hřát a naplňovat radostí. *

Lanci ja si nesmirne vazim tveho napadu, neni to blbost, konecne dobra kritika na kterou cekam jako na smilovani.dekuju a tu posledni sloku jsem nechala schvalne aby si kazdy domyslel co jeho srdce muze snest.:-)

Lancelott
12. 08. 2003
Dát tip
Pišta: Plytký? Snad...já myslím, že první dvě sloky jsou hodně fajn, ale ta poslední mírně kulhá. Proč je to nedokončené? Nesedí to tam. A co se týče nápadu: Myslím, že paprsek slunce hřeje, nebo ozáří tmu, tak proč zrovna tady pálí. Ne že by to bylo vyloučené, to ne, ale nevím no... Co takhle: Zkus chytit paprsek slunce a pevně ho sevřít v dlani on zahřeje tvé ruce tvé srdce si podmaní Ne! Blbost! Je to tvá báseň...

Lu_Po
26. 07. 2003
Dát tip
... ale jinak ti ňák stejně nepomůže

Notreal
26. 07. 2003
Dát tip
fajn

Šejn
25. 07. 2003
Dát tip
Klárko to jde ZKUS ještě neco

kaktusik
25. 07. 2003
Dát tip
.. ten koniec necháva hádať .. i keď zišlo by sa mi to tam dorýmovať .. ale vcelku básnička pôsobí príjemne a vychádza z vnútra .. :-)

Košík010
25. 07. 2003
Dát tip
Je to jednoduchý, ale pěkný. Dávám za odměnu Tip.

Košík010
25. 07. 2003
Dát tip
Je to jednoduchý, ale pěkný. Dávám za odměnu Tip.

Díky díky díky

Budete se zlobit, když si troufnu považovat text za plytký ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru