Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úžasná dívka

26. 07. 2003
0
0
583
Autor
Sqrjuvi

Mno.... co dodat.... proste jsem widel ANDELA!-) Mess with the BEST die like the REST!!

Je to tak měsíc zpátky.
V baru bylo šero, a tak mi trvalo drahnou dobu než jsem se rozkoukal a začal vnímat okolí.
A pak - přímo naproti sobě jsem JI uviděl... a ONA v jediném okamžiku omámila celé mé já!
Krásné smyslné malinové rty se zuby bělejšíni než všechna sůl světa. Hnědé oči a temně černé zorničky s dlouhými řasami a krásně
domodra namalovánými linkami mně dostaly téměř do tranzu!Její kaštanové vlasy splývaly lehce pod ramena a vytvářely na konci jakési
jemné vlnky..
Do sněda opálená a hládká pokožka z ní dělala exotickou princeznu. Štíhlé tělo s krásně tvarovanými prsy a malinko vyklenutým bříškem
zkrášlovalo veškeré okolí. Kdykoliv se usmála, celá místnost, celá ulice a celé město se rozzářily!! [nebo se nad námi zrovna protrhly mraky?]
Ať tak či tak, přál jsem si, aby chvíle co jsem s ní trvaly věčně a já ji NIKDY nemusel opustit a mohl se navždy dívat do jejich okouzlujícich
očí a jejím nevyslovitelným úsměvem si nechávat hýčkat duši!

 


GF_Sampion
11. 11. 2003
Dát tip
Sqrjuvi je to vazne blbustka ale libi se mi..ta divka musi byt opravdovy kus...ale zajimalo by mne jestli byla i jinak "bohem obdarena" myslim jako dusevne ..jinak je to pekne :-)

1)oprav si chybičky 2)pointa mi utekla, nebo se dnes nedostavila vůbec ?

corrado
26. 07. 2003
Dát tip
Vyzerá to iba ako úvod do niečoho... ale... aj mne sa páčia krásne ženy, ale oveľa viac inteligentné... ale možno som iba staromódny :o)

Sqrjuvi
26. 07. 2003
Dát tip
Rikam -- blbustka to je... sam nevim co to je....ale definici bych urcil --- moderni ODA na prekrasnou holku -)

Dnes jsem přemýšlela nad tím spojením malinových rtů - asi jsou, jak sám píšeš, úžasné. Ty vidíš anděla od pohledu? Gratuluji. A nevím kolik holek chce, aby byly vidět jen tak z povrchu. Nikde nic. Co když měla plastiky? :) (nenarovnám si seběvědomí házení hnoje na jinou) :) Asi bych sem mohla taky něco připsat nad tím, jací jsou pro mě kluci andělé...Ale pomohlo by to mně, jemu, ostatním? Nevím....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru