Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co když je láska plamenem... (N.D.)

31. 07. 2003
0
0
394
Autor
Kostěj99

W. Shakespeare : \\\"Co když je láska plamenem, jenž vyšlehává z překvapení? Až shoří vše, co bylo v něm, zhasne a bude po plameni, jenž vyšlehával z překvapení a byl jen pouhým plamenem.\\\"

Arsinoe vytvořila první díl : NEODESLANÉ DOPISY (1.) Pokusil jsem se navázat na první díl naší milé Arsinoe. Příjemnou zábavu...

 

Nevrátím se ! Nevrátím se nikdy !

 

Nechci už tvoje sterilní prostředí, kterému si ukradla naprosto všechnu něhu. Lásko já k tobě utíkal, když jsem neměl nic. Špinavý, zmučený, ale šťastný, že mám šanci bojovat. Vsadil jsem vše a prohrál. To každého chlapa musí zlomit, lásko. Vnutila si mi vše a z tebe nezůstalo nic. Nic nezůstalo z té malé divoké šelmičky. Z jejích roztomilých doteků...

 

Opuštěná květina v rohu místnosti vrhala s přicházejícím úsvitem delší stíny. Prsty na nohou se pomalu vykrádají z pod peřiny a vykukují ven. Ležel v prázdném bytě sám. Jen ty stíny kolem jsou společníky. Tolik se toho bál, tolikrát prožíval opuštěný, až jeho obnažená bolest vyhřezla ven silou gejzíru.

 

Nechtěl jsem tě nikdy opustit a vlastně tě nechci opustit, ale bereš mi možnost volby. Šílenství na vrcholu. Sedával jsem s tebou v prázdném pokoji sám a nedokázal jsem přeskočit bariéru tvého mlčení. Udělal jsem všechno, ano lásko všechno, aby to vše mělo smysl a nakonec jsem zjistil, že jsem jen ustrašenou položkou na tvém seznamu. Unikal jsem do jiných světů, ale žádný nemá a neměl pro mne smysl. Nenáviděl jsem tě za to. Prodala jsi mne za své strachy a vyměnila v zastavárně odložených, hodných tvé důvěry. Ze zamilovaného se rázem stal proklatec a tak jsem zůstal sám. Ani nevíš, jak jsem tě za to nenáviděl

 

Pokračování příběhu najdete ZDE


Nepoutavé, bohužel. Nechybí snad žádná ze žánrových rekvizit, a to je možná kámen úrazu, neb jsem přesvědčen, že nejsilnější "milostné" příběhy vynikají zejména tím, že se nesnaží být a priori plné citů.

Kostěj99
31. 07. 2003
Dát tip
Dik za kritiku...Pisto Krasny den :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru