Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U kulatého stolu

17. 06. 2000
0
0
449
Autor
Sir_Kaja

...sic i počátky maj svou barvu...

Country tóny leží ve mně, jsou na cestě ke spánku, budoucnost vypadá něžně, jak piha na nosánku. Putujíc po temne poušti, chrabrý Rytíř hleda pravdu, koně svého neopouští, nemá ho na parádu. Našel místo, kde je Láska, toť Touhy pravá ruka, nepustí ho, tělo laská, duši čistou lapila. Donkichotské mravy praví, Dulcieneu svoji hledej, v podtextu však trochu šálí, nezvažují beznaděj. Na větrné mlýny pádit, nesmyslně s obry bít se, kdo vám může potom radit, všichni se cpou na radnice. Na rozum se spoléhej, za tóny srdce vyraž, předně zázrak nečekej, kroky svoje dobře uvaž.
Cid
22. 06. 2000
Dát tip
Jako základ dobré. Brousit, brousit, brousit.

Merle
21. 06. 2000
Dát tip
nač si v těla vtínat meče? v boji trávit senoseče, když je venku svítivo... pojďme radši na pivo ;-))

Merle
20. 06. 2000
Dát tip
Kaja: Máš pravdu, a většinu času (mimo pokec) věnuju hlavně čtení děl, a kritik ostatních... jedině tak se můžu něco naučit. BTW: víš že existuje program pro off-line písmák? Když klikneš na "novinky" na obrazovce hned po přihlášení, tak tam jde stáhnout. Umožní ti stáhnout a pak doma přečíst klidně celýho písmáka...

Sir_Kaja
20. 06. 2000
Dát tip
Jo to sem nevedel, diky moc stary brachu za radu. Tesim se na dalsi bitvy :o)

Merle
19. 06. 2000
Dát tip
spojovat touhu a lásku (a ještě že Láska je pravá ruka Touhy?) mi přijde dost podivný, až zavádějící... a dál to samý... spoléhej se na rozum a vyraž za tóny srdce (to mi přijde spíš jako protiklady) pak nečekej zázrak (a co je láska když ne zázrak?) kroky svoje uvaž... (je to pak láska, když si ji promýšlíš???) celkově na tom vidím, že máme asi odlišný náhledy na svět...

Sir_Kaja
19. 06. 2000
Dát tip
No nediv se, tys jiny nez ja, prisel jsem a odchazim v zlomcich okamziku, zatim co ty jsi tu snad staly.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru