Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikoho to neveme

18. 06. 2000
0
0
681
Autor
Cahir

20.9.94, 16.35 O tom, když má někdo jinej názor, než vostatní.. když si stojí za svým a věří v kouzlo brutální hudby..

Nikoho to neveme, ty tvý skřeky. Nikdo tady nechceme poslouchat tě zaujatě dělat seky. Nikoho to nebere, když seš mimo. Počkej, až se naserem, jó, poletíš, ještě nevíš, kam až kemo. A ten, kdo tě vobejme, nebude snít. Nedejme se, nedejme, jenom počkej, budeš měkkej, do smrti blít. Nebudeš chtět vodejít, budeš slabej, pro sebe si v tichu klít, abys vypad. Že seš vodpad, na tě kálej.
blázen
04. 03. 2002
Dát tip
Jo, všechny tři Tvoje věci svědčí dle mého názoru o jednom: Nemá smysl sem dávat věci, které člověk napsal v období dávno minulém, z něhož už vyrostl a k němuž se přece jen, jak jsem z některých Tvých poznámek pochopil, staví trochu skepticky (sám jsem udělal podobnou chybu). Je to zvlášť patrné, když jde o metalové texty, které přece jenom s hudbou zní trochu jinak, než když je člověk vidí napsané na papíře. Jenže i od těch metalvých textů, pokud je mám poslouchat, chci, aby měly něco do sebe. Proto radši neposlouchám skoro žádné české kapely ... v angličtině je jednodušší to ignorovat:). Jenže mám pocit, že ani kapela, která by hrála Tvoje texty, by mě asi nepřesvědčila... Prostě nejde jenom o to, jestli si vyřveš tu nenávist nebo jakoukoli emoci, ale taky o to, jak ji vyřveš...

TIAMAT
19. 11. 2000
Dát tip
:o) Skutecne Te takovyho neznam :o)

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
a přece se někdo najde

MINISTRY
22. 06. 2000
Dát tip
:) pekny

nicka
19. 06. 2000
Dát tip
s tim počitam.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru