Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černé růže

17. 05. 1999
3
0
1973
Autor
castan

It´s another manic monday.......

Předchozí den noci probdělé půlnočním byl jsem králem trn černé růžé můj pichlavé rozplakal ráno mé žalem. Chtěl jsem té půlnoci panovat cesta však k moci je dlouhá z očí teď kane mi krev... někdo však začal čarovat splní se moje touha všude zněl najednou zpěv. Radost mnou mocně kymací když černá růže kvete nachem když barva její se navrací opuštěná jejím strachem. Růže má už se teď nebojí, má v sobě novou dílu, však i své trny si zahojí bude zas uspávat vílu. Lože mé trny zakryjí ulož se, bodni se, jdi si slunci se potom jen vysměji, radovat mohu se i když leje klidně ať zhasněs si na věky naleji do lampy petroleje odejdi zhasni si, ať si!
Katčenka
28. 06. 2003
Dát tip
tip co vic dodat? krasne. diky...

ikarka
23. 10. 2002
Dát tip
"půlnočním byl jsem králem" *

AHED
12. 05. 2000
Dát tip
Zkraktovité a přesto výjimečně velmi působivé....

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Na černou růži když padne světlo denní
tak černá barva jenom černou dávno není
je tam i modrá, rudá, bílá
proč by to růže někdy nezkusila...

Lermontov
27. 05. 1999
Dát tip
...
Kdo, oceáne, zná tvé taje?
Kdo a kdy může davům říct,
co v hlubinách mé mysli zrje?
Já - nebo bůh - a nikdo víc.

castan
27. 05. 1999
Dát tip
A bůh není, takže nikdo. Je to škoda, snažím se, ale nejde to.

castan
18. 05. 1999
Dát tip
Jasně. Život je plný zkratek. A potom, to trní přeci není uprostřed, ale kolem.

castan
18. 05. 1999
Dát tip
Jasně. Život je plný zkratek. A potom, to trní přeci není uprostřed, ale kolem.

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Joooo!!! Nalej do lampy petroleje!!! Lampy naše ať svítí...:-))))

K.K.K.
17. 05. 1999
Dát tip
jméno Růže?

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
má v sobě novou dílu??? to je co? ať si? to je co??? i jinak je to velmi nejasné..

castan
17. 05. 1999
Dát tip
Papoušek: Jedná se samozřejmě o překlep, nicméně pokud i tohle je nejsané, začínám se o sebe bát. Nebo o tebe?

castan
17. 05. 1999
Dát tip
Papoušek: Jedná se samozřejmě o překlep, nicméně pokud i tohle je nejsané, začínám se o sebe bát. Nebo o tebe?

snoopy
17. 05. 1999
Dát tip
zdá se mi to trochu zkratkovitý.. sem, tam, sem, tam.. a uprostřed trní..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru