Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmatky mého života

20. 06. 2000
2
0
1142
Autor
Nováková

Dokola. Je to pořád dokola. Donekonečna přemýšlím o životě, o světě, o lásce. Přemýšlím o tom, koho miluji. Přemýšlím o tom, zda je vůbec k něčemu žít. A hlavně - přemýšlím, proč žít... Před časem vstoupila do mého života láska. Byla jsem natolik zamilovaná, že jsem viděla jen svůj svět. A skutečně jsem milovala. Poprvé. Znala jsem lásku k rodičům, kamarádům, ale tohle. Co to bylo, co náhle změnilo moje myšlenky? Vím, byla to láska. Poprvé jsem slyšela slova: "Miluju Tě". A poprvé je vyřkla i já. A pak náhle konec...Láska, štěstí se změnili v bolest, pláč. Nespočet slz smočilo mé tváře. Uzavřela jsem se do sebe. Vplula lehce do depresí a nemohla ven. Měla jsem pocit, že jsem zbytečná. Milovala jsem, ale nikdo mě. Byla jsem sama. Jako by toho nebylo dost, přišly další rány. BUM, BUM, BUM. Rány, které rvali můj klid pryč z mého života. Co dál? Mám žít? Věděla jsem, že se ze mě stává dospělý člověk. Ale proč tak náhle? Chtěla jsem se zbavit depresí, chtěla jsem přestat milovat. Ale copak to jde? Vzpomínky se sice pomalu vytratily, ale láska zůstává... Pak přišel někdo jiný...ale moje city....Prý je nejlepší lék na nešťastnou lásku, láska nová...Zkusila jsem to,ale věděla, že tonikdy nebude tak čistá láska, jako dřív. Zůstávala jsem s člověkem, kterého jsem nemilovala...Jen, abych vyléčila bolavé srdce. A navíc...staré city se vracely. ON se vracel...A teď už je to tak dávno. Jsem šťastná? Už vím, že přichází nová láska. Konečně nová upřímná. Ten, kterého jsem zneužívala na vyléčené mé dušičky, mi pomohl. Snad ho miluji...jen někdy...Někdy vzpomínám a vím, že hluboko v mém srdce je láska čistá.
diakatana
17. 01. 2003
Dát tip
teda.. To je úžasný Takový úvahy miluju:-) Teď jsem ve fázi, kdy asi hledám někoho na zneužití:-( Krásně upřimný Hodně štěstí TÍPEK

Nováková
05. 09. 2000
Dát tip
Můžu vědět, kdo jsi?

Anonym
21. 07. 2000
Dát tip
doporučuji občas se projít po hrázi Světa (jako závorka)

Eternal
26. 06. 2000
Dát tip
Ve chvíli, kdy si člověk uvědomí, že má všechno po čem touží, že má svou lásku, že je nesmírně šťasten, a cítí velkou sílu....... právě v té chvíli přijde cokoliv, co mu rozbije ty růžové brýle, které si nasadil..... a tak se stávají s optimistů pesimisté, z upřímně usměvavých lidiček, lidičky předstírající úsměv a svou radost, tak se rodí beznaděj.... na troskách se vždy zrodí něco nového. Okusila jsi, to co okusili miliony lidí před tebou.

Merle
21. 06. 2000
Dát tip
Myrindo, myslíš třikrát se dlouze nadechnout-vydechnout a recitovat: Nesmím se bát. Strach zabíjí myšlení. Strach je malá smrt přinášející naprosté vyhlazení. Budu svému strachu čelit, dovolím mu aby prošel kolem mne a skrz mne. A až projde a zmizí, otočím se a podívám se kudy šel. Tam kam strach odešel nic nezůstane. Zůstanu pouze já. Tak to taky používám...

Nováková
21. 06. 2000
Dát tip
Moc ti děkuju za povzbudivá slova....možná, že to celý je strach, ale je tam to možná... Strach ovládl mojí hlavu, ale láska k němu moje srdce.... Teď už je to ale celý jinak....sice k němu pořád cítím lásku, ale mám někoho jinýho. Někoho, koho se snažím milovat. A tak vám můžu opravdu říct, že jsem do toho skočila hlavou napřed!

Nováková
21. 06. 2000
Dát tip
Tak to bohužel neznám...

Cyndi
20. 06. 2000
Dát tip
ehm, k obsahu no comment, jde spíš o vývojový stádium než o úvahu, ale to je totally v pořádku... no a pak už jen "rány rvaly"... taxe nezlob :)

Merle
20. 06. 2000
Dát tip
Víš, celý je to jen o bolesti, ale hlavně o strachu z bolesti... to tvůj strach ti brání znova milovat. Bojíš se tý bezmocnosti, těch pocitů méněcenosti, a ubohosti. Strach ovládl tvoji hlavu. Ale strach není vždy dobrým přítelem (varující, chránící)... když tě ovládne, stává se nepřítelem (bránící, děsicí). Se strachem se musí bojovat. Chyť ho pod krkem, a řekni mu: "Nebojím se tě hajzle!" a pak se na něj vykašli... jako by nebyl. Jiná cesta z toho kruhu nevede...

Adelan
20. 06. 2000
Dát tip
Merle má pravdu a taky hodně pomůže čas, jednou budeš mít na co vzpomínat s lehkým nostalgickým úsměvem... Merle: řekl si to moc hezky ;-)

Anonym
20. 06. 2000
Dát tip
jen pokud nahodou znas Dunu od Herberta - nauc se litanii proti strachu :-) ale vazne - merle to rekl moc hezky - nedavno jsem v dusledku zdravotnich obtizi zazivala zachvaty panickyho strachu, ktere prichazely necekane a byly drsny a muzu nez potvrdit, ze jedina metoda jak vyzrat na strach je nenechat se s nim srazit na kolena... preju hodne stesti a sily myrinda

Katerina
20. 06. 2000
Dát tip
Mozna by se sem hodila rubrika 'Na pohovce u psychologa' ;-)) Pridavam se k ostatnim a drzim ti palce!!

Hackman
20. 06. 2000
Dát tip
uvahy o lasce - to je to nekonecne krasosmutneni v nasich srdcich

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru