Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pohádka

20. 06. 2000
4
0
915
Autor
Marianka

Tajemství a záhad na světě je vskutku dost, pohádky se nepíšou jen dětem pro radost já dávno vím že v nich pravda není, a že se všechno změní ihned po setmění zjistíš že Darwin se plet Děd Vševěd nebyl děd že princezna nemá zlaté vlasy že Sněhurka nevyhraje soutěž krásy trpajzlíků, že vždycky bylo devět Karkulku že sežral obyčejný medvěd Že nejhorší bývá někdy hodný král, Že chrabrý hrdina se nejvíc ze všech bál Že pohádky dávno zvoncem nekončí A vlci nejsou v pohádce ti nejhorší Že líbat žáby dá strašně velkou práci Že nejsmutnější v pohádce jsou ti nejděsnější draci Ale hlavně Být kladným hrdinou se dávno nevyplácí Tohle všechno mě dnes večer napadlo Když mě den opustil a slunce zapadlo.
Marianka
03. 07. 2000
Dát tip
Dlouho Dlouhý dluhy dluží dlouho není ve své kůži až nám z toho vytřel zraky přelstil nás i krátkozraký… "o)))

Dost dobré a výstižné, ale co pan Dlouhý??? :-)))

Merle
21. 06. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý!!! tip

nicka
21. 06. 2000
Dát tip
jo, pohádka převedená do reality. To ale víme všichni.

Kangi
20. 06. 2000
Dát tip
zivot asi opravdu neni pohadka a pohadka asi opravdu necerpa svuj namet ze zivota ...

Adelan
20. 06. 2000
Dát tip
Úžasný, nádhera...

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
..dyť to řikam,že je všechno jinak..:-))

jester
20. 06. 2000
Dát tip
)))))) a zase mam koho cist.. LIBI.. a TIP

JiKo
20. 06. 2000
Dát tip
Pěkné ... takové prozření či probuzení z dětství (ale být tvým dítětem bych nechtěl)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru