Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sebevědomí

20. 06. 2000
1
0
803
Autor
Marianka

já se mám tak ráda.."o)))

Malá tlustá ošklivá zhrozí se fakt každý, kdo se na mne očkem podívá. hned dopustí se vraždy V noci se lidi boji chodit po ulici Lekaj se mne nejšpinavší námořníci V lese prchaj medvědi i lišky, A když čtu si, tak se za mne stydej dokonce i knížky prchají předemnou i nevidomí starci, děti ba i dospělí …………….upadaj do bezvědomí když mi každé ráno na tváři v autobuse úsměv zazáří.
Merle
21. 06. 2000
Dát tip
nerytmika mi teda básničku dost kazí... BTW: jednu Marianu znám, ale to asi nebudeš ty...

nicka
21. 06. 2000
Dát tip
ježiši, já se v první chvíli lekla, že příšeš o mě!!

Kangi
20. 06. 2000
Dát tip
doufam, ze je to jen jisty druh humoru, byt ponekud cerneho ...

Adelan
20. 06. 2000
Dát tip
No to je síla, Marianko, sebevědomí úplně mínusové...koukej s tím rychle něco udělat,nebuď k sobě tak kritická. Jestli se Ti něco nezdá, zkus to změnit, ale když budeš pečlivě hledat určitě na sobě shledáš i něco pozitivního, nevěřím že ne... Pominu-li ten obsah, forma básničky se mi líbí

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
ty seš ohyzdná? To bys mohla žít bohatým vnitřním životem...:-)))

Katerina
20. 06. 2000
Dát tip
Vitej v klubu!!! Vzdycky jsem si prala umet se protahnout pod kobercem (nebo cimkoliv jinym) jen aby si me, proboha, nikdo nevsimnul!! Ale snazim se a uz se to lepsi :-))) (Ale to priserny akne porad ne a ne zmizet...)

Marianka
20. 06. 2000
Dát tip
ale na světě je i tak pěkně......i když černě "o))))

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
holky,kdybyste věděly jak jsem šerednej já......a taky se raduju ze života: Uchchuchulááálalá...:))))))))))))

JiKo
20. 06. 2000
Dát tip
No k tvýmu dentistovi bych nechtěl chodit :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru