Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vteřiny

20. 06. 2000
20
0
2551
Autor
Sarken

Kruh dlaní spojených v naději kolo štěstí před vraty hřbitova kam jen se sny bláhové podějí už chystá se sekera katova. Ne! Stužky paprsků rozpletou strach a bosá chodidla laská tráva do vlasů padá mi Venušin prach hvězdy jsou oči v ocasu páva. Záblesk úsměvu stíny prozáří noc ze stříbra utkané má ruce víry fontán kotouče vytváří racky a nás pojí jedno srdce. A vteřiny plynou...
Janis
01. 05. 2001
Dát tip
*!*

Mara
21. 01. 2001
Dát tip
třeskutá tichá krása

crayfish
17. 01. 2001
Dát tip
Díky, Sarken. Za všechny básně, které jsem dnes od Tebe četl. Děkuju za Tvá slova.

Albireo
13. 12. 2000
Dát tip
I já se přidám k všeobecné chvále. Líbí, a to tak, že moc.

jorel
11. 12. 2000
Dát tip
skutečně sqelé dílko. vyvážené. nápadité, s obsahem, duchem a podobnými proprietami, kterých si u qlitních wjecí fšímám. budiž ti dán i za mě tip a složena poklona.

PetrViP
19. 10. 2000
Dát tip
přemejšlím, čím bych tě popích, ale nic nenalézám:-)

Miroslawek
29. 06. 2000
Dát tip
Lyryk: růžovofialový a potom dozelena

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Hmmm...asi budu jediný divný, který jásat nebude. No nic jdu trucovat jinam.

Lyryk
28. 06. 2000
Dát tip
A to já se sem klidně přijásám :-)) V poslední době jedna ze tvých nejlepších básní. Metafory už ti ocenili, tak jen jednu otázku: Jak vypadá prach Venušin?? Zelený, fialový - modrý?? Červený!

Zaja
27. 06. 2000
Dát tip
...je to vážně perfektní...už nenacházím slov... tip

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
Regins: po svém to pochopil každý, a po svém každý dobře... Je vidět, ža každej jinak chápeme slovo pochopit... Jiko: přečti si moje dílko z čajování 3.6.2000, stačí si dát vyhledat slovo "asfalt", abys to nemusel číst celý...

Kangi
26. 06. 2000
Dát tip
Strhující nástup, vynikající závěr Nevím, co si mám myslet, skoro to vypadá jako bys ses sloku od sloky pohybovala od absolutního pesimismu k naprosté životní euforii ...

Kangi
26. 06. 2000
Dát tip
Strhující nástup, vynikající závěr Nevím, co si mám myslet, skoro to vypadá jako bys ses sloku od sloky pohybovala od absolutního pesimismu k naprosté životní euforii ...

Saxanka
24. 06. 2000
Dát tip
Kruciš.. Promin ale musela jsem si ulevit a jinak to nešlo:o) Sarkenko tak moc ráda Tě čtu,nevíš čím to bude? V Tvých básních slyším hlasy vůně a barvy,neříkám že jsem všechno pochopila,to ne tak troufalá být nemohu,ale snažím se ,já vímněkde i snaha selhává tak piš at mohu začít chápat..:o)

Stepca
24. 06. 2000
Dát tip
To je jak dobrá detektivka, když napětí i pocit zůstává!

Anonym
23. 06. 2000
Dát tip
... jedna z nezapomenutelných nocí - chvilka s vůní věčnosti - díky sarkenko že si to co se nedá přetavit do slov přetavila do obrazů... Vinil to řekl za mě ...

JiKo
22. 06. 2000
Dát tip
MERLE a vysvětlíš? ps: ono se někdy v poezii stává, že na čtenáře to zapůsobí a udělá si jiný výklad básně. Já to pochopil určitým způsobem, mám výklad toho co ta báseň znamená ...

Falka
22. 06. 2000
Dát tip
Díky, Sarken. Vteřiny plynuly nekonečně pomalu, jakoby v rozpacích, že nám ukrádají z těch chvil, na které se nezapomíná. Budu si to pamatovat.

Bibša
21. 06. 2000
Dát tip
Ach jo, JO!

Merle
21. 06. 2000
Dát tip
Sarken: naprosto přesný!!! konalý... ViNiL: ... Jiko: nepochopil jsi to (ne skutečně), protože jsi tam nebyl

Miracleion
21. 06. 2000
Dát tip
Jazyk je v tvých ústech pomocníkem, ne pánem, daří se ti dávat své pocity do slov a je velmi příjemné to číst. Metafory nepopisují, metafory žijí uvnitř mé hlavy. Jenom je škoda, že jsem "tam taky nebyl", protože bych to chtěl strašně moc pochopit.

myrinda
21. 06. 2000
Dát tip
nezne a jemne a ja nevim, jakoby me z toho ovanul chladivy hojivy vitr... fakt pekny, sarken

Regins
21. 06. 2000
Dát tip
Je to naprosto úžasný...,opět s Tipem Merle:Nezlob se ,ale řekl bych,že jsem to také pochopil: ty pocity,moje srdce je taky nerozlučně spjatý s mými přáteli,které tolik miluju ...asi jsem to neprožil ve stejný atmosféře ,ale v podobný, stejně na ní přece tolik nezáleží,nemyslíš

fishkin
21. 06. 2000
Dát tip
a vteřiny plynou a moje tipy taky plynou. mňam.

ViNiL
20. 06. 2000
Dát tip
...

Marigold
20. 06. 2000
Dát tip
Ciri...!

Helena
20. 06. 2000
Dát tip
// hvězdy jsou oči v ocasu páva //

Hackman
20. 06. 2000
Dát tip
racky a nás pojí jedno srdce. ....jako vzdy o necem a jeste to cloveka pohladi ťip

JiKo
20. 06. 2000
Dát tip
mám dojem, že jsem to pochopil, zapůsobilo to na mě .. TIP

Jákob
20. 06. 2000
Dát tip
A vteřiny plynou plyne i čas zastav ho na chvíli slýchám ten hlas.. (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru