Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naprosto ta nejmoudřejší debilovina

12. 08. 2003
0
0
1178
Autor
Stařec

Jsem MIMO.

Nesnažte se na mne nedívat nebo mne ignorovat.

Nesnažte se vymazat si mne ze své paměti .

Pravděpodobně už teď jste zcela vězni mé pronikavé fantazie

a vševidoucí moudrosti .


Stařec
02. 04. 2004
Dát tip
N etak jak si myslíš, lorde Hňupcane.

Lord_Duncan
25. 03. 2004
Dát tip
Ano opravdu jsi byl MIMO!!!

°No to rozhodně, ještěžes nás na to upozornil, bejvala bych si toho nevšimla :-)))))

Jo dobře můžeš. :-))))))) Kdo to napsal?

Stařec
01. 09. 2003
Dát tip
...Gildas ? Nejsem si jistý, ale bylo to psáno starowalesky .

Stařec
29. 08. 2003
Dát tip
Díky . Můžu ti říkat Amby ? Právě jsem si vzpomněl, že v jedné knize Arcimág Stařec ( odkud mám i přezdívku ) oslovoval Velekrála Ambrosia Amby .

To je jak z úvodu nebo konce nějakyho akčniho filmu. Přestože to není velké literární dílo, tak fakt dobry. :-)

Krel
12. 08. 2003
Dát tip
fakt? a sakra...

KayTee
12. 08. 2003
Dát tip
ááááá...do prdele!

Arnes
12. 08. 2003
Dát tip
Zda se mi ze tu nekdo vzal par prasku sebevedomi navic. Neni na tom ale nic spatneho, sebevedomi je soucasti mysli kazdeho jedince a hraje v jeho komunikaci s ostatnimi dulezitou roli. Predstav si ze jsou tvoje hovory s kamarady na radiu tlacitko on a sebevedomi volume.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru