Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ODPOVĚĎ

22. 06. 2000
0
0
957
Autor
MINISTRY

Postaven před hotovou věc Tohle je dobrý a tohle ne Mlč… Prostě spadla klec A že ti to jinak připadne? No a co? Že nechápeš nevadí.. prostě věř No co tu a tam se z tebe stane zvěř Podívej je nás prostě většina Nezoufej je to sranda a právě začíná Je přirozený ublížit Je přirozený takhle žít Musí vždyť poslechni Z kolika úst tahle slova zní Ach tak ty to pořád nechápeš… Ty hajzle co ještě chceš? Myslíš že spasíš svět? A co vy? Jak zní vaše odpověď ?
Count
22. 07. 2000
Dát tip
Hodně mi to připomíná "protestsongy" které jsem kdysi psával. Myslím, že jsou dobrým odreagovávacím panákem. Udeř do lidí básní !

Laďa
22. 06. 2000
Dát tip
Já se snažím spasit svět. Myslím, že chápu, co tím chtěl básník říct. Proto všechny vyzývám, aby se taky snažili. Dvacet let jsem byla zatloukána jako hřebík, kterej vyčuhuje z prkna.

JiKo
22. 06. 2000
Dát tip
Nevím jestli se snažím spasit svět, ale rozhodně se snažím, aby si lidé více rozuměli, vadí mi, když někdo někoho ponižuje, jako např Romy. Říkáme si většina, ale svým chováním a neúctou k člověku jsme vlastně nicky. Často jsem ve sporu s lidmi kteří jsou rasisti atd .... proč to dělají ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru