Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

22. 06. 2000
3
0
2643
Autor
Pancho

Je to vlastně promlouvání na někoho nepřítomného. Jsem asi psychicky nemocný, ale něco takového už provádím i nahlas. :o)

Píšu ti dopis. Nevím přesně co napsat. Ale vlastně je to jedno. Ty jsi mou fikcí a vsadím se, že vesmír, ve kterém žiju a jehož jsem součástí, je podobná stejně absurdní myšlenka. Básník recitoval své verše. Byla jsi tam se mnou. Prosím pomoz mi! Vězím v tom pocitu jako v pavučině, jen se dál zamotávám. Nevím, kdy se co stane a nevěřím prognózám budoucnosti i když se mnohé naplnily. Nechápu smysl tvé existence, stejně jako té své. Dnes odpoledne jsem se asi měl projít mezi stromy. Nemusel bych teď zbytečně dlouho plkat. Slibuji, že to udělám. Budu muset o samotě zavřít oči a chvilku snít. Možná pak tvoje podoba dostane jasnější kontury. Cokoli se se mnou stane je pro tebe nepodstatné. Tvůj sdělující pohled by mne smetl jako lavina kamení. Čím více na tebe myslím, tím víc zrcadel mi tě ukazuje a já už nevím, co je odraz. Zde končí zbytečné řádky. Cokoli konkrétního může ublížit.
Nicollette
12. 06. 2005
Dát tip
nemyslim že psychicky nemocný je to docela normální text normálního uvažujícího a cítícího jedince :-)

Seregil
15. 10. 2003
Dát tip
Velmi drsné...nemám, co bych dodal...

Misha
14. 10. 2003
Dát tip
Je to subjektivní...ale myslím, že jsem to vstřebala a snad i pochopila... Moc přemýšlíš, a to myslím občas způsobuje dost šílený stavy, ale líbí se mi to : )

Abyss
11. 10. 2003
Dát tip
me se to libi i kdyz je to uzavreny... pripadam si byt in... *

ashentree
16. 09. 2003
Dát tip
Pod ten bych se taky podepsal... ********

ShArKeY
16. 09. 2003
Dát tip
Je to o člověku, který potřebuje na každý problém znát nějaké řešení nebo názor. O člověku, co kouká bystře okolo sebe - ale taky o člověku, který už teď prohrál.

yoyo
15. 09. 2003
Dát tip
Pavlíku, to je krásné *

Bříza
28. 06. 2000
Dát tip
nejsem si jist, zda patří do arény...

Novis
28. 06. 2000
Dát tip
Díky za dopis, ale docela mi zamotal hlavu.

nicka
26. 06. 2000
Dát tip
no, mně přišlo, že i tak plkáš dlouho.

Bibša
23. 06. 2000
Dát tip
Cokoli nekonkrétního může taky ublížit :-( Je tam spousta myšlenek, jako v mozaice kamínků. Ale mi to nic neřeklo, je to tvoje a příliš uzavřené, než aby to oslovilo ostatní. Promiň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru