Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šlápni!

19. 08. 2003
1
0
931
Autor
nahun

Šlápni, šlapni z lehka, jen pokud to jde, vždyť zem je lehká, tak šlapni a vznášej se z té metropole.

Vznášej, vznášej se pryč, vem se bou svůj největší hřích, tak vznášej se a leť z této koule, leť pryč.

Není smutků, a není snů, není lásky, není trápení, nemusíš se rozhodovat o tom co ještě není.

Tak vznášej se, našlapuj leť a střemhlav se dívej dolů.No konečně zamávej tomu stádu volů.

Myšlenka je jen nicota co plní Tvůj mozek, a však tvá karta není eso, pouze spodek.

Je to absurdní, ale je to tak, v této atmosféře může lítat pouze pták.

Tak nic, otevři oči, vstaň, nebuď hloupý, je to představa, která zmizí. Zmizí hned jak paprsek ryzí .

Šlápni, řekla jsem šlápni z lehka, ale ne je marné radit Ti......


sk8ergirl
29. 04. 2004
Dát tip
No tak úprava je poněkud zvláštní, možná by bylo lepší to pro větší přehlednost upravit jinak, i když nevím, jestli by to něco změnilo....

REDH0T
22. 08. 2003
Dát tip
Představuji si podvečer po 14. etapě Tour de France. Peloton vjel do Pyrenejí a závodníci mají v nohách, po dni odpočinku druhou náročnou etapu. Ve velkém přívěsu US Postal sedí zcela zdecimovaný Lance Armstrong. Přemítá o ukončení závodu. Pavel Padrnos - domestik amerického týmu se chápe stařičké kytary a zvolna začíná : šlápni, šlápni z lehka leť... Lance naslouchá, českým slovům nerozumí. Půjdeme spát, říká Pavlovi. Zítra je taky den. Pavel odkládá kytaru.

majmunka
20. 08. 2003
Dát tip
Mně to přijde zajímavé. Dáváš naději... šlápni, leť... a najendou na konci tvrdá rána, pád do reality...až z toho člověka může zamrazit. ale také má pravdu worldgirl - jiné řádkování by mohlo prospět a jako text k písničce to také zní.

worldgirl
19. 08. 2003
Dát tip
nevím, byt tebou tak bych to jinak nařádkovala, takto to působí moc neupraveně, jinak myšlenka dobrá, ale trošku bych to viděla jako text k písničce, néé? :-)

katugiro
19. 08. 2003
Dát tip
špatně se to čte... (a moc zajímavé mi to také nepřijde) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru