Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama v posteli

24. 06. 2000
4
0
910
Autor
Marianka

"o)

Spát, chce se mi spát malinko spát na chvilku se ztratit stát, chce se mi stát motýlem a do lůna přírody se vrátit…. být, chce se mi být hvězdou na obloze hrát, chce se mi hrát skutečně, ne takhle uboze žít, chce se mi žít na věčnost na chvíli Pít, opilá být . pojď . chci... . zemřít pro tvůj dotyk pro tvá horká ústa . zeleň tvého pohledu . . . ty nejsi v dohledu . ……………………….a proto usínám.
clovrdik
30. 06. 2000
Dát tip
dobrá věc :-))

daaaaa
29. 06. 2000
Dát tip
Myslim ze bych ti ho tam dal, kdyztak se ozvi, taky se mi to stava

Marianka
26. 06. 2000
Dát tip
Děkuji........"o) byl to pocit z prázdné postele...

Tynic
26. 06. 2000
Dát tip
Krásné verše...lehké jako pel z motýlích křídel...nemůžu než tipovat !

fishkin
24. 06. 2000
Dát tip
v mé sentimentální sobotě mi tvoje samota sedla jako ušitá. to opakování slov je líně naléhavé. ptípuju.

Neusínej!!! a pojď se opít samou nekonečnou láskou, má létající snová Večernice. Hmmm .... mňam tam s tipem :-D

JiKo
24. 06. 2000
Dát tip
Opít se láskou Marossi? A jak když není komu jí dát?

Stepca
24. 06. 2000
Dát tip
Jo. Dosti pěkný. I pocitově je to jiné ... Tip.

Doggy_Bag
24. 06. 2000
Dát tip
Chtěl jsem napsat, že jsem dostal před spaním chuť na mariánku... ale kdoví jak by na to koukali sousedi!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru