Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prečo?

22. 08. 2003
3
0
1154
Autor
africa

 

zákerné šero

vkráda sa mi do duše

a ako vrah

mi city umrtvuje

na všetko

čo mi milé bolo

vrhá tiene

včerajšie dotyky

včerajšia tvár

sa tratia zo srdca

v mozgu mi ostávaš

so všetkým...

prečo sa to deje?

ja neviem

prečo


africa
25. 08. 2003
Dát tip
nevedomosť ???naco si to vobec cital?

Lyrique
25. 08. 2003
Dát tip
ja som to nevztahoval na tvoju basen, ale vseobecne. a skor som to myslel tak, ze je lepsie pripustit si, ze "Neviem preco" ako byt alleswisser, ktory si vsetko dokaze vysvetlit a odovodnit... neviem presne preco tak urazene reagujes - urcite ti to nie je nove, za kazdy pouziva iny slovnik.

africa
25. 08. 2003
Dát tip
...mozno mam dnes moj "slaby den" - prepác, niekedy som aj ja "len zena"...

Lyrique
25. 08. 2003
Dát tip
je to totalne ok (nevedel som ze sa pod tvojim nickom skryva zena) - az teraz. mne sa ta basen, by the way, inak velmi paci: to "ja neviem preco" je proste velmi silne ... ja som stelesnenym smetiskom roznych vztahov, teda to co po nich ostalo a ked sa clovek v nekonecnych kruhoch snazi nieco pochopit, vzdaluje sa od objektivna a to "a neviem preco" je vacsinou proste najrozumnejsie riesenie. Ako niekedy hovorim - nie su dolezite odpovede, ale motivacie preco si otazky kladieme :-)))

KayTee
22. 08. 2003
Dát tip
pekné * Počúvaj, nie si ty tá africa z www.fajront.sk?

africa
22. 08. 2003
Dát tip
som

KayTee
22. 08. 2003
Dát tip
myslela som si ;o)))) máš tam peknú ikonku ;o)

*

Lyrique
22. 08. 2003
Dát tip
pekné. (mna všeobecne nevedomosť ukludnuje). *typ*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru