Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jinak v pohodě

24. 08. 2003
3
0
1009
Autor
Rook

Katastrofa. Zpálená měsíční krajina je výsměchem popisu skutečnosti. Zničené území trpící mnoha chorobami. Země po výbuchu atomové bomby je rajskou zahradou oproti té strašlivé hrůze, která mě obepíná. Celá silná pohoří jsou drcena a žula se stává plastelínou. Samovolný rozklad. Neštěstí a pláč, to je to jediné, co zbylo. Krutá bolest a strach z budoucnosti. Hluboká deprese... Takhle vypadá moje srdce. Radost pohledět.
Trigonaut
22. 02. 2006
Dát tip
! typ

linka
21. 10. 2004
Dát tip
radost pohledet by cloveka zabilo, dej si bacha at ti vsichni ctenari nepochcipaj... T*

Rook
20. 03. 2004
Dát tip
Už je to tu zase... :'-(

Tinwe
19. 10. 2003
Dát tip
tak to sem necekala, po tech basních, kde sem brecela smíchy! ted sem malem brecela doopravdy...

Andulka
08. 10. 2003
Dát tip
...Jednou jsi dole, jednou nahore.......Psani pusobi nekdy jako antibiotika...:-)) Pravdive to bylo, bylo to citit...preji jen to nejlepsi..:-)

Rook
08. 10. 2003
Dát tip
Andulka: Děkuju. "Vykecat" se (jakoukoli formou) vždycky trošku pomůže... :)

Rook
01. 10. 2003
Dát tip
clovrdik: Máš pravdu, uš sem zase f pohodě... :) katugiro: Působivé nepůsobivé, bylo pravdivé...

clovrdik
24. 08. 2003
Dát tip
... ještě že se z toho jde vypsávat ... to bude dobrý a časem i v pohodě ..

katugiro
24. 08. 2003
Dát tip
líčení nepříliš působivé... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru