Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elektrina

26. 08. 2003
2
0
1016
Autor
Zaľúbená

Kto pozná silu toho chvenia, isto pochopí...

 

        Elektrina 

Pomaly, ticho,

celkom nesmelo

sa môjmu telu

   Tvojho tela zachcelo.

 

 

Chytá ma závrať.

To v náručí ma držíš

   a perami sme spojení.

Vnímam len Tvoj dych, Tvoje oči.

                         a chvenie Tvojho

                                              tela.

Mám pocit, že sme si súdení -

                        a že patrím Ti.

Celá.

 

 

Aj vzduch je jednou erotickou zónou -

            opitou

                žiadostivosťou

                                   našich tiel.

Tej živelnosti sám Amor by sa  koril

a nad láskaním našim

                              zmyselným,

                                       ochotne by bdel.
Zaľúbená
28. 08. 2003
Dát tip
Ono, takéto chvenie je možné iba so zapojením srdiečka a na tom má Amor značný podiel. Človek má pocit, že aj keby zomrel v tej minúte, zažil to najkrajšie súznenie duší a tiel. Osobne som šťastná, že mi bolo životom dovolené tento pocit úplnej odovzdanosti a "opitosti" poznať. Je to neskutočne krásne.

guy
28. 08. 2003
Dát tip
Já s tebou plně souhlasím. A zřejmě je to vaše chvění takové, že ten Amor se nespokojil pouze vystřelením šípu a je z něho tak unešenej, že na něj dál ochotně dohlíží, aby probíhalo podle předpisů. Moc ti to přeju! :-)))

Zaľúbená
28. 08. 2003
Dát tip
-> guy: :o)))

guy
28. 08. 2003
Dát tip
------> ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Posílám tvému kámošovi Amorovi zásobu terčů :-)))

Zaľúbená
28. 08. 2003
Dát tip
guy, mám Ti u neho ničo vybaviť? Je síce láskavý kamarát, ale u mňa to trochu (dosť) domotal. Vieš, občas je to trochu zložité a ako spieva L.Bílá "Amor - magor" sa občas trafí tak, že je to potom trápenie pre srdiečko a poriadna zaberačka pre hlavu.

guy
28. 08. 2003
Dát tip
dík za nabídku, ale snad ho ani nebudu obtěžovat, já si to svý magoření obstarávám docela obstojně sám :-)))

zvedavec
28. 08. 2003
Dát tip
Super! t

guy
26. 08. 2003
Dát tip
Myslím si, že je to napsáno dost srozumitelně i pro méně chápavé :-) Akorát si nejsem jistej, že ten Amor bude ochotně bdít nad tím laskáním ... je to přece jenom bůh a nebyl moc odvázanej ani z toho, když ho nevhodně probudila jeho milá Psyché ...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru