Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtiví staříci

26. 08. 2003
0
0
519
Autor
Aňéz

Směšný stáří!

Chtěj mý krásný, pružný tělo,

andělskou tvář,

prsíčka i dírku!

Slintaj a vztahujou svý ruce

roztřesený, nenechavý,

po mým mladým masíčku!

Moudra vytahujou,

pupky zatahujou,

smrt plašej,

supi se stahujou

nad jejich

chcíplým ptákem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aňéz
27. 08. 2003
Dát tip
Všechno je to trapné! Hodně trapné! Tuhle na mě najížděl fotr mý kámošky, těžkej padesátník! Je tolik papriků, co ze sebe dělaj mladíky, chtěj mladý holky a jsou směšný. Tenhle tatík mý kámošky nakonec opustil svou manželku, se kterou žil třicet let, vychovala mu tři děti, věrně při něm stála i v jeho nemoci, a když měla před důchodem, tak se na ni vykašlal a našel si mladou, co šla po prachách! Pěkný svinstvo! Jo, jsou i chudinky, kterejm zdrhne tatík, ještě když jsou malý, a ten jim chybí. Ale když se stane z tatínka děda, tak mu stejně zdrhnou! - Ty mý málo povedený řádky jsou jen připomínkou chlapům, aby se nezesměšňovali a naučili se stárnout moudře, se svejma ženama, a byli dobrým chlapským vzorem i vnukům, a nestali se na starý kolena směšný - směšný nejen normálním mladejm holkám, ale všem!

Krel
27. 08. 2003
Dát tip
ok ok ok...je to je svinstvo, já jen hodnotil to jak to na mne zapůsobilo...a za tím si stojím.-)

Krel
26. 08. 2003
Dát tip
echt..tak tohle je slabé a dosti trapné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru