Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Misantrop

26. 06. 2000
0
0
881
Autor
Marianka

Není to moje dílo...... je to Moliere, ale tuhle pasáž strašně zbožňuji, chci se jenom podělit.."o) Dopředu omluva.."o)

Těmito zákony se každá láska řídí: Milenec zářný vzor v své vyvolené vidí. Dokud ji miluje, nic se ji vytknout nedá. Je pro něj líbezné, vše, co na ni shledá. Má za přednosti teď co za vady měl dříve, A dokonce jim dá přezdívky lichotivé. Bledá je najednou jak vonný jasmín bílá, A černá až strach jde z ní, je tmavovlasá víla, Z hubené štíhlá je a ladně nenucená, Z tlusté je velebná a impozantní žena, Ta co je nedbalá na šaty, na pleť, vlasy, Je příkladem přírodní a nepěstěné krásy Z obryně stane se bohyně vznosných tvarů, Z drobné je zmenšená ukázka rajských darů, Pyšná má povahu, již trůn a žezlo sluší, Taškářka, ta má vtip, a hloupá dobrou duši, Ta upovídaná má rozmar veselý, Němá se skromností tetelí Tak tedy milenec, jejž láska spaluje I chyby miluje v té kterou miluje. . . . (Což nám všem dává šanci "o)
Tom
03. 07. 2000
Dát tip
Jakepak snad? Budte hodna a budete i hodna. Me pozornosti byla jste vsak hodna jiz pred tim sladkym SNAD. Je Vase teple zardivani jen znamkou studeneho studu. Je stud Vas zapor, ci spise cenny klad? Poroucim se.

Marianka
30. 06. 2000
Dát tip
Och, nepřeháníte.....pane?

Marianka
30. 06. 2000
Dát tip
Och, nepřeháníte.....pane?

Tom
30. 06. 2000
Dát tip
Ani v nejmensim. Komplimenty byly stvoreny kvuli Vam, ma chere. (Jsou tu preci od toho, abych si Vas jimi pripoutal a v ramci spolecenskych konvenci zotrocil.) Jsem s dvornou uklonou.

Marianka
30. 06. 2000
Dát tip
Och pane já se zardívá......snad nejsem hodna tolika pozornosti...

Tom
29. 06. 2000
Dát tip
Tak je to samozrejme spravne. Dekuji. (Ackoli zda se mi, ze oba vime, ze jsem myslenkove az tolik neprekvapil ;-) Ach, podcenil jsem Vas, madame.

Merle
28. 06. 2000
Dát tip
hň hň hň... jo syndrom růžových brýlí

Tom
28. 06. 2000
Dát tip
problem je v tom, ze se na to da rict, ze ma autor pravdu. Tvrzeni : "Mas pravdu" je jedna z nejvetsich debilit v jazyce, a pusobi nam nakonec hodne bolesti. (odbocuju, ale jestli to je chapano, tak verim, ze odbocuju k veci) Dulezite je nepresvedcovat se nasilne, ze je neco jinak nez tak, jak si to neodpustime videt. no a pak taky, musime si byt vedomi, jak zradny je to pristup. Lide se boji toho, ze to skonci a uz v tom se nekdy zacinaji pretvarovat. Rika se, ze romanticka laska funguje mezi lidmi jen nekolik stoleti, je to kulturni zalezitost, a takove servry jako PISMAK ji strasne propaguji, lidi ji chcou a ani ja nejsem v podstate vyjimka. Je to kazdopadne naopak i mezi pohlavimi, nejspis zalezi na tom, kdo je ve vztahu dominantni. Ctes peknou literaturu, Marianko ... a nekdy jsi rozkosna i v tom, co pises.

Marianka
28. 06. 2000
Dát tip
Ano "miláčku" máš pravdu... ostatně jako vždy.."o))))

nicka
27. 06. 2000
Dát tip
o)))))))))))))))) a potom je to zas navopak, o)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru