Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÍJELI JSME SE VE DVEŘÍCH, MINEME SE ZASE

Výběr: Print
18. 05. 1999
1
0
2263
Autor
snoopy

Nic jsem netušil Vyšel jsem ven a slunce zašlo Na oubytě Kámen se v prach obrátil A mé sny taky Kytky zvadly Uschly a vylisovaly se Tvé kosti zkameněly A tvoje tvář taky Země se otevřela a ukázala své žhavé rány Ty taky Jen jsi se uzavřela Řeky se otočily vzhůru nohama A tekly proti proudu A času A vytékaly tvýma očima a byly solí mým šrámkům A bořily hráze beznaděje A bezmocnosti.. Usnula jsi.. ale já spát nemohl Díval jsem se na tebe jen s nocí po boku.. A pak jsem zmizel když nový den se objevil.. A potkal jsem tě Za čas Míjeli jsme se ve dveřích Dva zcela noví cizinci Mlčení, chlad, odvrácené tváře A Už tehdy mi bylo jasné: Že příště Příště mineme se zase..
ikarka
16. 12. 2002
Dát tip
smekám!!...nádhera!!...dnes už nemůžu číst další TIP

kačka
15. 10. 1999
Dát tip
Díval jsem se na tebe jen s nocí po boku...nádhera (noc i ona)- básnička
Je to první věc, kterou jsem četla a napoprvé schock? Díky.
Printe: křídla jemně obřežu, kdyby ti vadilo se v noci převalit na záda..

snoopy
15. 10. 1999
Dát tip
první půlka má být legrační, ale pak se to nějak zvrhlo.. a ty spojení si nevymýšlím..
kdysi snad..

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
Také mám problémy s názvy. Zato nemám vůbec žádné problémy se čtením Tvých děl. Jsou všechna naprosto super.

snoopy
15. 07. 1999
Dát tip
chudák print : ) : )
..názvy beru docela vážně, pokud se povedou, jsou nedílnou součástí, a často i klíčem k rozluštění.. ale tak to má asi být.. neberu je prostě jako obtížnou nutnost, konvenci.. název je prvním veršem, i když většinou vzniká jako poslední..

Rivka
14. 07. 1999
Dát tip
snoopy, já s Hannah nesouhlasím:-) P.S. Taky Printa občas podezírám:-)))))

snoopy
04. 06. 1999
Dát tip
printe, už dlouho tě podezírám: nejsi ty anděl?
jákobe, chyba se nestala. chyba je. ve mně.
andrejko, neměl bych? přesto věřím. jak jinak - rád.
gity, jen je divné, že na míjení musejí být vždy dva
merle, kéžby, kéžby to bylo tím, čím jsem nečekal, že by to mohlo být
hannah, můžem se dát dohromady, já názvy, ty zbytek :), máš totiž asi pravdu :(

Merle
24. 05. 1999
Dát tip
Vystihl jsi to dokonale.

Hannah
24. 05. 1999
Dát tip
Máš fantastické názvy, libí se mi skoro víc než samotné dílo - promiň. Ale co máš z toho, já mám zase obvykle problém vymyslet název.

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Perfektní! Prostě perfektní!!! Ehm, být na jejím místě, neminul bych tě!:-)))

Jákob
19. 05. 1999
Dát tip
Bezva ... asi hodně osobní ... "kde se stala chyba?"

Bojím se, že mi nevěříš, že se mi tahle líbí.

Gity
19. 05. 1999
Dát tip
Pěkná. Mnohé mi připomíná. Míjení. Míjela jsem tolik věcí. Tolik lidí. A tolik mne to stálo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru