Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píšu Ti...

28. 08. 2003
3
0
918

19. 8. 2003

Píšu Ti.

     Znáš mé dny.

     Roky v poušti

                            znáš.

 

Snášíš se s hlubin

                            duše mé

                                          sedmibolestné,

                             muži mých květů

                                                        a poupat.

                             Zahradníku mé duše.

 

Znáš.

     Znáš mé sny.

     Vznáší se nad duhou

                                      plachý proroků krok.

 

Je tma za oknem

                           bez Kajetána.

 

Pronáší smuteční řeč…

                                   tichý strom vprostřed lesa.

 

Znám.

     Znám Tvé dny,

                             zahradníku mé bolesti a mého štěstí.

     Jsem Tvá

                     ve Věčnosti,

                     ve špičce jehly

                          zabodnuté v konečku prstu Všemohoucího.

 

Znám Tě,

               Pane mého rozumu i citu.

 

Jsi zde,

            všude,

                       tam…

Znám?


Milly
16. 09. 2004
Dát tip
Ježišimarja!!! -t- ****/*****

Netvrdím, že nad Zdendovým příspěvkem srším nadšením, ale abych řekla, pravdu, za poslední rok jsem byla nucena uvyknout na jiném serveru mnohem těžšímu a mnohem osobnějšímu kalibru. A nezastal se mě skoro nikdo. Takže to mohu přejít s chápavým úsměvem.

Zdenda: ááááá, panáček umí být sprostý i v cizí řeči. Inteligent. Simona: Tenhle tvor, co to psal je v klubu kritiků. Jeho kritiky se sestávají z 90% ze sprostot a osoních útoků na zcela náhodné cíle. Myslím, že nemá co dělat na tomhle serveru, natož v "prestižním" klubu, který si dělá ambice soudit díla jiných. Lyrik mi napsal, že kde není žalobce, není soudce. A že když si bude autor stěžovat, z klubu ho vyrazí. To mne sice úplně neuspokojuje, ale lepší něco než nic. Já si na takovéhle kritiky budu stěžovat systematicky. Připojíš se? Podobně oslovím další autory, a to by v tom byl čert, aby si páni kritici svinstvo mezi sebou neuklidili.

Rowenna
02. 04. 2004
Dát tip
Píšu ti - znáš mé dny. ** Příjemná melodie - příjemné čtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru