Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na památku bolesti

31. 08. 2003
3
0
1672
Autor
Smailinka

Člověk člověku vlkem.

 

Na památku bolesti

 

Bolest mi svírá

A není má

Poslední pohled, poslední vteřina

Kam jen to spějem, ty už to víš

Na zádech od krve ponesu kříž


Co je tohle za svět?

Bez lásky, úcty?Úcty k životu

Tak se nechovaj ani zvířata-v tom se nepletu!

Kdo jsou?Když né zvěř-lidi také ne!

Jsou to stvůry z ďábla stvořené

 

Měl to být ráj, kde se budem milovat

Dle své představy nás bůh chtěl vychovat

Kde se stal error, chyba?

Kdo ví, je ryba

Plující svým životem a mlčící?

Já zatím vidím děti, ženy i muže plačící

 

Tak dej svíčku za okno a modli se

Pro lásku a věčný mír na světě!

Vzkaz pro duše spřízněné-spojte se!

Ať svět není jen trapná recese!

 


3/5+T k tomu nemám co dodávat.....

No tak nic. To já jen myslel, žes' to napsala vědomě. Ale vono se Ti to asi zkopírovalo z nějakýho hrozně chytrýho plně automatickýho jůzrfréndly Wordího programu, že ano. Jak říkají v amerických filmech: Zapomeň na to!

Smailinka
24. 09. 2003
Dát tip
mlčící… -tys myslel tyhle tečičky? no jo měla sem mlčet a mohla sem bejt za súprtrúpr genia;)

:-)))

Smailinka
22. 09. 2003
Dát tip
jakou TROJTEČKU????

Musím upřímně říct, že mě u téhle básně (stejně jako u dalších Smailinčiných básní) nevadí ten nepravidelnej rytmus a nevyumělkovanost. Je to syrový jako holá pravda. Co mě dostalo byl error! A pak „…Kdo ví, je ryba / Plující svým životem a mlčící…“, to je fakt dobrý! (CHACHÁ!! A teď, jak si to tu od Smailinky kopíruju, abych to nemusel datlovat, jsem objevil další zvláštnost! SMAILINKA UMÍ NAPSAT TROJTEČKU! Nemyslím tři tečky za sebou, ale trojtečku - speciální znak! Typografie je součástí mého živobytí a je asi fakt, že jsem v těchto věcech profesionálně zdeformovanej - dost je sleduju - ale tohle vidím málokdy i u profesionálů! Gratuluju! Smailinko, co studuješ?) Za báseň TIPa!* Za trojtečku… no, malé bezvýznamné plus.

_Daddario_
02. 09. 2003
Dát tip
Krásná idealistická čistá a nezkažená myšlenka. Bohužel zpracování pokulhává.

Smailinka
02. 09. 2003
Dát tip
ehm tak sem udělala remix, když tohle byl takovej propadák, ten už je možná trochu lepší;)něgdy ho sem kopnu

nonamebeast
02. 09. 2003
Dát tip
není to zase tak špatné:)trochu pokulhává forma a návaznost, možná by to chtěla víc akce-tvrdosti.... ale všechno, co člověk napíše za to stojí:)

Lucíšek
31. 08. 2003
Dát tip
Hm, zajímavá myšlenka, ale mě se nelíbí jak je to napsané. Je to moc takové chaotické. Vůbec se mi nelíbí některé ty rýmy. Ale každýmu se líbí něco jiného, ne?

Wopi
31. 08. 2003
Dát tip
jo, myšlenka je fajn, zpracování má ještě rezervy ;-)

Nevyn
31. 08. 2003
Dát tip
modlidba nepostačí to chce činy činy člověčí a city prokletý. Osud jen ví co bude dál a srdce nic netušící jen zmírá.

amaterka
31. 08. 2003
Dát tip
myšlenka je zajímavá a pravdivá,ale chtělo by to zapracovat na úpravě textu.

Bakchus
31. 08. 2003
Dát tip
Nicht wie ist die Welt, ist das Mysthische, sondern, dass sie ist. (Mystické není to, jaký je svět, ale že je svět)

WiruZ
31. 08. 2003
Dát tip
versovani taky nesedi...ale jinak je to dobre....*/*

Morney
31. 08. 2003
Dát tip
Souhlasím s předešlými, dobrá myšlenka, ale na formě bych ještě zapracovala. Dost mi to připomnělo moje dílka psaný před několika lety, jsou hodně podobně emotivně laděný. :)

pohodicka
31. 08. 2003
Dát tip
Báseň nemá rytmus,ale jinak hezké!

Smailinka
31. 08. 2003
Dát tip
no tedy budu muset udělat remix;) dík za upozornění;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru