Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmluva

01. 09. 2003
1
0
743
Autor
nahun

Rozmluva maminky a jejího děťátka.

Tak vidíš broučku, už jsme konečně sami. Já vím je to těžké furt poslouchat všechny ty řečičky jak nám krásně roste bříško, že z nás bude kluk jak buk.

My to přece oba dobře víme viď. Máš na něco chuť, hm, maminka by si něco dobrého dala. Jukneme se co nám tatínek nechal v ledničce.

No vidíš miláčku, máme tu okurky, smetánek, a hele je tu i kousek dortu, a nedáme si třeba jablečnou šťávu?

Jsi taky tak moc unavený? Šíleně mě bolí záda, asi si hajnem na gauč a pustíme si nějakou pěknou hudbu. Hm co by si řekl na The Doors? To už jsme dlouho neposlouchali, tak se dáme do toho.

Zní to trochu jako na kolotoči viď?! Až budeš velkej kluk a nebudeš už tížit maminku v bříšku. Tak až budeš teda velkej, tak tě vezmem na kolotoč.

Taky už se moc těším.

Broučku co kdybychom si šli na chvilinku lehnout. Co ty na to. Já věděla, že budeš souhlasit. Ty jsi totiž ten jedinej chlap na světě, kterej mi pořádně rozumí.


Mařka
07. 09. 2003
Dát tip
Zatím......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru