Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

petice

03. 09. 2004
0
0
2417
Autor
ŽILETA

Toto je zkopírovaná petice Borise Cveka z 28.8.2003, který již Písmák opustil. Není třeba se vyjadřovat, je zde jen pro klub.

 

Petice

27.08.03 [92924]

28.08.2003

Josefk

 

ano

 

28.08.2003

Nezval

 

ano

 

28.08.2003

Merle

 

s tím nemůžu souhlasit. praxe ukázala, že veřejné probírání jen láká další exhybicionisty, je víc hádek o cenzuře, a není tu člověk, kterýho by bavilo se s tím pořád srát, kterej by neztratil trpělivost.
ale bohužel v tuhle chvíli je lepší cokoliv jinýho, než to co je tu teď. proto nepíšu ani ano, ani ne.

 

28.08.2003

yarda

 

souhlas

 

28.08.2003

cekanka_ucekana

 

co se stalo? On někdo smazal Standu a Monty? A proč?

 

28.08.2003

rire

 

souhlas

 

28.08.2003

Naja

 

viz. Merle

 

28.08.2003

Bříza_

 

Petici bohužel nemohu podpořit. Nejsme na zelené louce ale na serveru s majitelem, pod kterým se povážlivě zhoupla židle. Jsou jenom dvě možnosti. Buď se mu ve vlastním zájmu podaří obnovit demokratické a svobodné prostředí, nebo slušní lidé odejdou jinam. Přeju pevný nervy zejména Sonatince, která je bez zásluhy fackovaná z obou stran. Petice myslím - ač svým morálním apelem mocným emotivním nástrojem - na věci nic nemění.

Autor: 

BorisCvek

Toto dílo chci

NEJoblíbenější
BorisCvek - další dílo
Přečtu si později

Kategorie: 

Diskuze

Celkem čteno: 

2858 x

Tip: 

34

<< Předchozí

Další >>

Zařazeno v klubu:

KOTELNA,

 

Prolog:

 

Prosím Lyryka a ostatní správce, aby mne nejprve upozornili, než smazou toto nebo můj nick. Můj nick obsahuje spoustu vykonané práce, kterou nemám zálohovanou.... chtěl bych tedy dostat čas k tomu, abych si ji zálohoval. Až si ji zazálohuji, dám vědět; pak si mne smažte.

 

Petice

 

Vážení Písmáci!

 

Rád bych Vám předložil k podpisu následující petici:

 

a) Nechť správci tohoto serveru mají právo mazat díla, jež se jim uzdají závadná, ale ať nemají právo mazat celé nicky, pokud pod těmi nicky jsou i díla hodnotná a nezávadná.

 

b) Nechť jsou proto obnoveny nicky Stanislav_Vašina, Monty_Python, gd, Mathew a další.

 

c) Nechť se zřídí na Písmáku místo "Odpadkový koš", kam budou uložena díla, jež správci serveru smažou - s vhodným upozorněním, že koš skrývá závadný obsah a že vstup do něj je na vlastní riziko.

 

d) Nechť správci podají před vymazáním konkrétního jakéhokoli díla vždy náležitě veřejné zdůvodnění a varování.

 

 

Boris Cvek

 

PS: Budu Vám vděčen, když pouze připojíte své "ano" nebo své "ne"... děkuji za pochopení.

 

PETICI ZATÍM PODPOŘILO 91 NICKŮ!!!

 

Jsou to tyto nicky:

 

Krel

ufo

ZimníSumec

Pavson

Wopi

jinaktoasinejde

Astra

Kodynie

JRR

Pavloid

Nostradamus

Lothar

Skip

Wiki

Cilka

Atalanta

Perchta

katugiro

Šminka

Dabi

_No_Body

Navždy_Tvůj

Prokletí

JosefTupý

JohnieBass

Čech_Radek

Kalim

nin

Rowenna

Hanna

Albireo

Yfča

Aki

von_Tikowitz

breta

Pecheur

Kocour

jerzy_z_jersey

Polárka

clovrdik

sicco

Jerome

drfaust

Luk_Malér_8

Odpad

Josefk

Nezval

yarda

rire

JASAN

Kastel

fermosa

ivana

standa

Negi

barobrk

KayTee

Bobísek

djPes

quentinbubakoff

Aladar

Adelan

unseen

Paranoicus

odezdikezdi

Blanche_de_La_Manche

silent

FLO

Johani

Hester

bram

Liso

Evička

Delight

Tibeťanka

Ambrosius_z_Ilsy

El_Fossil

Mardou

Musil

Tristram

Aqva_Silentia

Barbar

Drago

majmunka

soňa

Kaira

Nevena

Lomarinka

Šalvěj

des_te_meer

Orbi

 

Jestli má někdo pocit, že tu jeho nick nemá být uvedený, ať se mi ozve, odstraním je. Taktéž opravím, pokud jsem nějaký nick zkomolil.

 

 

Prosím, pokud některé dva (tři...) nicky znamenají tutéž osobu, napište mi zprávu, ať jeden z nich mohu smazat. NEJSME JAKO ONI, hrajeme fér, ne?

 

Důležité upozornění: všichni, kdo jste podepsali tuto Petici, zálohujte si svá díla. Není vyloučeno, že se probudíte a budete již Lyrykem smazáni z Písmáku.

 

 

Petice pokračuje tady:

 

http://www.pismak.cz/dilo.php?num=93280

 

 

Názory čtenářů:

 

27.08.2003

Krel

 

ANO

 

27.08.2003

ufo

 

ano

 

27.08.2003

ZimníSumec

 

ano

 

27.08.2003

Pavson

 

ano
*

 

27.08.2003

Wopi

 

ano

 

27.08.2003

AAchen

 

anoTIP

 

27.08.2003

quentinbubakoff

 

ano

 

27.08.2003

Sonatina

 

Díla nejsou mazána, ale zneviditelněna. Nejsou likvidována. "Postižený" autor si je tak mohl vyžádat. Dnes mi ale někdo mé dílo "přepsa", čímž ho opravdu smazal. Neměla jsem ho zálohované. Pogratulujte si... Protože tohle jste udělali dobře!

 

27.08.2003

jinaktoasinejde

 

ano. (ale ode mě to asi zní blbě :)

 

27.08.2003

Astra

 

Podepisuji.

 

27.08.2003

redscorpion

 

Nesouhlasím s bodem a) viz. Vaše požadavky...

Jakýkoli kompromis ohledně tohoto pilíře svobody vede k
devastaci.

 

27.08.2003

JRR

 

Ano

 

27.08.2003

Kodynie

 

ANO

 

27.08.2003

Pavloid

 

ano

 

27.08.2003

Nostradamus

 

ano

 

27.08.2003

Lyryk

 

Nemažeme, ale blokujeme nicky na pouhých 14 dní a potrefení o tom vědí .-) zkuste také trochu přemýšlet...

 

27.08.2003

Lothar

 

já se připojuji, JarekSlintal a hubertxy a hlavně Stanislav_Vašina byli smazáni, považuji to za dost otřesný projev arogance moci Správce...

 

27.08.2003

Lothar

 

Lyryku, začni přemýšlet nejdříve sám... myslím, že máš o čem!

 

27.08.2003

Lothar

 

o žádné blokaci na 14 dnů mi nikdo neřekl, až teď to tady vidím, Lyryku ty s tou pravdou dokážeš čarovat!

 

27.08.2003

Astra

 

Lyryku, ty náš soudruhu, jdi s tím tvým věčným smajlíkem na tváří do řiti!

 

27.08.2003

Skip

 

ANO

Lyryku, nechtěj, abychom si mysleli, že ti leze tvůj věk na mozek.

 

27.08.2003

Sonatina

 

Lothar: to všechno je dohromady jeden člověk... A nick nebyl smazán...

 

27.08.2003

Wiki

 

ano

 

27.08.2003

Astra

 

Sonatina: Ne, JENOM umlčen, viď?

 

27.08.2003

Pavson

 

Sonatina nemluv ve spojitosti s tím hackerem v množném čísle. Já osobně s tím nemám nic společnýho.

Lyryku, už máte sazebník trestů? Jako za co bude sedum vostrejch a za co jednadvacet? Správně řečeno - pouhých jednadvacet?

 

27.08.2003

Sonatina

 

Pavson: stačí, když s tím budeš souhlasit a když se pod to podepíšeš... nemusel jsi to udělat... Tímhle chcete dosáhnout jakéhokoli konsensu?... To myslíš vážně?... Jasně že jste to teď vy... vy všichni, kteří brojíte proti něčemu, o čem vlastně ani nevíte, jak to bylo... zrovna tak jako my všichni (taky nás hážete od jednoho pytle a je jedno, co říkáme a proč) jsme na jedné lodi spolu...

 

27.08.2003

Lothar

 

Sonatino, kdy jste mi řekli o nějakých čtrnácti dnech? kdy jste mě upozornili na smazání hubertaxy a JarkaSlintala, Stanislava_Vašinu jste mi smázli taky zcela neoprávněně, máte ještě trochu soudnosti?

o jaký společný lodi tady tlacháš?

 

27.08.2003

Lothar

 

proč tady nemůže být každý sám za sebe, proč lidi musí plout na bárce, kterou kormidlují šílenci?

 

27.08.2003

Pavson

 

Sonatina, ještě jednou a naposled. Pod nic jsem se nepodepsal, s hacknutím jsem nesouhlasil a nesouhlasím. Naivně jsem si myslel, že jsi to umístila na hlavní stranu ty, jako projev solidarity. Podobně jako si to myslel gd nebo Wopi. Přestaň tu šířit lži.

 

27.08.2003

cilka

 

ano

 

27.08.2003

Atalanta

 

ANO. A BEZ KOMPROMISU!

 

27.08.2003

djPes

 

 

 

 

 

 

27.08.2003

Perchta

 

ano

 

27.08.2003

Pavson

 

To musí bejt facha, to takhle cenzorovat.

 

 

Dovolila jsem si napsat, že Lyryk lže. Na mazání nicků neupozornil, o žádná 14ti denní lhůtě nikomu vědět nedal. Lže a maže naše zprávy o své lži. Kromě toho okamžitě zablokuje jakýkoli nick, který se přihlásí z počítače M_P. Každé smazané okénko proto chápejte jako další důkaz toho, kdo se tu ujal vlády. :o(

 

27.08.2003

Perchta

 

a to KDO?
co když to někdo nahakoval ZA Lyryka?

 

27.08.2003

Perchta

 

avi

 

27.08.2003

katugiro

 

zvláštní dílo; co se například první strofy týče... ...dělám si legraci :)
!
*

 

27.08.2003

katugiro

 

ano

 

27.08.2003

djPes

 

Kdo nesouhlasí s tím co se děje, ať dočasně zastaví publikaci na Písmáku.

IGNORUJTE PUBLIKOVÁNÍ NA PÍSMÁKU, DOKUD S NÍM BUDE MÍT LYRYK COKOLIV SPOLEČNÉHO!!!!

Máte-li potřebu svá díla publikovat, je spoustu dalších serverů, kde zatím můžete publikovat - např. www.totem.cz , www.epika.cz a další určitě najdete třeba ve vyhledávačích


Pošlete avíza všem svým známým

 

27.08.2003

Šminka

 

ano

 

27.08.2003

Dabi

 

ano

 

27.08.2003

_NoBody_

 

ano

 

 

Nahackoval za Lyryka? Leda Mirosláwek nebo Vio.
Ostatně... to je šumafuk. Jestli jednou ze sta případů něco smaže někdo jinej... na tom už tak nesejde.

djPes: Tvou úžasnou promluvu o vstupu do KSČM a stínovém Zdeňku Nejedlém jsem si naštěstí včas stáhla a uložila.

 

27.08.2003

Lyrique

 

pocujte, preco boli PRESNE tieto Nicky zmazane - Mathew bol ten koho som na serveri najradsej cital... nechapem dovody - nie je hore uvedene NIC KONKRETNE - co znamena NEPOHODLNE???

 

27.08.2003

Lyrique

 

mimochodom priatelia - aj ked sa zevraj zmazali nicky a diela... ja mam ten server backupnuty... *no joke*

 

27.08.2003

djPes

 

Kněžko, tos teď Velkého Inkvizitora nepotěšila, určitě se těšil,
jak vše spálil na popel

 

27.08.2003

Dejdar

 

No, zato spálil chudáka kněžoura od albánskejch křečků. Tak už to má taky za sebou.

 

27.08.2003

Navždy_Tvůj

 

co můžu než dodat ano.....

 

27.08.2003

Prokletí

 

1 - 3 ANO ANO ANO

Malou výhradu (ačkoli je to teď vzhledem k situaci nepodstatné): 4 je sporná, veřejné pozornění na takové dílko je zbytečná reklama nepotřebné věci, stačí takové vysvětlení u konkr. díla + varování autora předem a jeho výzva k vlastnímu stažení dílka - jak to činil Olda (Nechť Alláh posvětí jeho kroky!).

Je mi z toho smutno, písmáčtí přátelé... ostatně vzhledem k mým rozporům s Velkým Bratrem se s Vámi předem loučím ;o))))
Mějte se skvěle, ju? ;o)
m.

 

27.08.2003

JosefTupý

 

ano.

 

27.08.2003

Teichman

 

dávám si na 14 dní pauzu. nehodlám sem vlézt pod žádným alternativním nickem, ani jako neviditelný, prostě vůbec. všichni jistě chápou a pokud mě budou následovat, bude to fajn. svá dílka jsem si překopíroval do wordu. nashle za 14 dní. posílat mi avíza je zbytečný.
kdyby se něco hnulo k lepšímu, pošlete vzkaz na: teichman.m@seznam.cz. díky.

 

27.08.2003

JohnieBass

 

a) - c) samozřejmě ano!!!
d)Lyryk nikdy neudával důvody k mazání, a není to poprvé, ale smazat celé nicky nebo blokovat IP adresy, to je silný kafe...

Je mi z toho všeho teskno, jeden zakomplexovanej a arogantní člověk si hraje na prezidenta zeměkoule...
Tušil jsem že s příchodem Lyryka, coby správce, půjde leccos do háje, ale tohle jsem nečekal.
Jenda Bass

 

27.08.2003

SašaLukašenko

 

Chtěl bych poděkovat Zdenkovi Hornerovi, že se zde konečně cítím jako doma.

Zdeněk, ale ještě se musíš hodně učit!



 

27.08.2003

Pavson

 

Obávám se, že Lukašenkův příspěvek bude záminkou k zlikvidování i této diskuze. Přece správce nemůže riskovat, že tu propagujeme totalitní režim, nebo tak nějak to popíše.

 

27.08.2003

Čech_Radek

 

Samozřejmě ANO, cenzura je nechutná, obzvášť ta Lyrykova....

 

27.08.2003

Atalanta

 

Lyryk zahradnikem.

Mazani nicku [92759]
Jak zacházet s vulgarismy a nestát se pokrytcem ani prasetem? [92735]
Vaše požadavky [86539]
Petice [92924]
Co se děje na Písmáku? [92941]



Pokud jsou vsechna inkriminovana dila "pouze" zneviditelnena, da se k nim stale dostat pres jejich cisla!
Kdo mate stazene S klauny přišly slzy atd., vcetne dalsich zneskodnenych diskusi, zverejnete na ne odkazy!

 

27.08.2003

Prokletí

 

Přátelé...
Poprosil jsem Oldu, až bude mít čas, aby se vyslovil k tomu, jak to tady vidí, až bude mít čas, určitě od něj neco uslyšíme (nebude-li smazán, deportován, či cokoli podobně "nenásilného" - jak se to "onehdá" dělo s velkými osobnostmi, ke kterým by lidé mohli mít nějakou vazbu). Čekejme.

Nelíbí se mi, co a jak dělá současná policie (proč proboha?) na Písmáku, máme-li stanné právo, zamezme veškeré přístupy, ať nedojde ke zraněním.
Již jednou jsem Lyrykovi napsal v jiné souvislosti, že jeho jednání mi připadá jako názorový fašismus. Zpětně toho nelituju. Budu-li smazán, zadržen nebo na jakýchkoli směšně odporných 14 pozastaven, hodlám smazat po obnovení přístupu veškerá díla a více se zde neukázat. Stejně tu být nemusím a věřím, že mě tu mnozí oželí. Chce-li si zdejší VBP (Veřejná bezpečnost Písmáka) udělat nazorově policejní stát, nechce se mi tu být. ;o)

NEJLEPŠÍ ZPŮSOB, JAK ZNIČIT SVOBODNÝ PROSTOR, JE NABOURAT HO ZEVNITŘ.
DĚKUJU VÁM ZA TO VELCÍ, KAZÍTE LIDEM NÁLADU ;o)

Mějte se fajn, bude hůř, cheche ;o)
m.

 

27.08.2003

Kalim

 

ANO -pevně!!!

 

28.08.2003

papouch

 

papoušci nic nepochopili a je jim fajn

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

papouch - to se máš čím chlubit.

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Škoda že Písmáci opět celkem selhali a nepojali tu petici jako jednoduché vyjádření názoru a nátlaku na vedení... a začali vést kolem toho stupidní diskuse.

Věřím v sílu demokratických mechanismů a nenásilného protestu :-), ale k tomu je třeba určité kultury.

Děkuji všem, kteří se vyjádřili stručně a jasně, bez zbytečných keců a provokací. Nyní má Lyryk příležitost ukázat, zda pohrdá názorem nezanedbatelného množství zdejší veřejnosti, nebo zda je arogantním aparátčíkem. Zatím na konstruktivní nabídky této petice rozumně nereagoval.

 

28.08.2003

nin

 

ano

 

28.08.2003

Rowenna

 

Přidávám se a podepisuji. Nesouhlasím s mazáním nicků.

 

28.08.2003

Hanna

 

ANO

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Podívejte se prosím na

http://www.pismak.cz/dilo.php?num=92979

 

28.08.2003

Albireo

 

Borisi, Tvé vystupování na Písmáku mi sice vadí, ale tohle plnou svou vahou podporuji.

 

28.08.2003

Yfča

 

ANO.

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Pouze neúnavným úsilím lze pokořit moc. Stále mi mnozí vytýkali, že nemám rád Písmáka. Mám být sám, kdo o něj ještě bojuje? Copak nechápete, že za pár měsíců to tu bude www.poezie.cz?

VIZ http://www.pismak.cz/dilo.php?num=92979


 

28.08.2003

Poplétka

 

ale copak, nepokouší se nám tu hrdinný Boris sjednotit pohanskou písmáckou lůzu do křižácké výpravy ... ?

je mi trochu líto písmáka, co všechno musí ustát...

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

lyryk to začal, lyryk to musí skončit.

 

28.08.2003

Aki

 

jéjda, Borisi, nikdy jsem si nemyslel, že s tebou budu s něčím souhlasit a hele :o)
bod a je sice dost diskutabilní, ale jinak souhlas...

 

28.08.2003

von_Tikowitz

 

ANO...viz albi

 

28.08.2003

breta

 

ANO

 

28.08.2003

Pecheur

 

Ano. Ovšem v případě, že bod a) a d) jsou spolu propojeny.

 

28.08.2003

Kocour

 

Ano

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Nemohl by, prosím, někdo z Vás umístit odkaz na tento text na první stránku? Stačí založit novou diskusi... Mě už dvakrát smazali :-(. Nešlo by si takhle předávat štafetu a udělat něco pro "nespravedlivě stíhané"? Děkuji.

 

28.08.2003

jerzy_z_jersey

 

ANO... mno, taky jsem si rikal ze shodnych bodu s Borisem bude pomalu nebo zadny a hle...promluvi nekdo LYRYKovi do duse? dokud jeste nejaky duvod s nim mluvit vubec bude...

 

28.08.2003

Polárka

 

ANO, nesouhlasím s neopodstatněným mazáním nebo blokováním nicků a také se změnou kategorie bez vážného důvodu.

 

28.08.2003

Pecheur

 

Ano. Ovšem v případě, že bod a) a d) jsou spolu propojeny.

 

28.08.2003

Pecheur

 

pardon za double...

 

28.08.2003

clovrdik

 

ANO !

 

28.08.2003

Kytička

 

ANO

 

28.08.2003

Margotka

 

ANO

 

28.08.2003

Bobísek

 

Souhlasím!
A jdu si stáhnout oblíbené autory - pokud to ještě půjde.

 

28.08.2003

odezdikezdi

 

ANO

 

28.08.2003

sicco

 

ano

 

28.08.2003

Jerome

 

ANO

 

28.08.2003

Gurroa

 

ano

 

28.08.2003

drfaust

 

ano, je to rozumné.

 

28.08.2003

Luk_Malér_8

 

SOUHLAS! Ale proč mazat, kdo? Bez udání důvodu? Jestli tohle není cíl, udělá velké bububububu, smaže nicky, pak ustoupí, že teda bude mazat jen díla. Jestli ale nebyl cíl, maza libovolně ta díla. *

 

28.08.2003

bram

 

ano

 

28.08.2003

Odpad

 

áno

A s tým košom je to dobrý nápad. Možno by ale stačilo, aby autori sami prípadne označovali svoje dielka za nevhodné pre deti a podobne. Prípadne správcovia za nich, spolu s napomenutím.

Vyjadri sa Lyryk

 

 

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Prosím všechny, kdo budou nyní psát, jak jsem poprosil, pouhé "ano" nebo "ne", aby se tím vyjadřovali k PETICI... pokud se někdo chce vyjádřit k Břízově textu, ať to výslovně uvede, že mluví o něm.

A PROSÍM VŠECHNY, ABY ŘEKLI BUĎ ANO NEBO NE NEBO SE ZDRŽELI.... Jen tak bude mít Petice smysl!!!!!

 

28.08.2003

JASAN

 

Ano.

 

28.08.2003

Luk_Malér_8

 

Na věci mění, protože teď tady někteří říkají, co si myslí. Spoustě lidí se to nelíbí. To je signál pro Lyryka. Čekanko smazali, viz Astra.

 

28.08.2003

Pecheur

 

Vůbec nechápu, jak mohou být "majitel serveru" a "jeho rozhodovací pravomoc" zaměňováni s takovou individuální šikanou, která tu byla Lyrykem spuštěna. Kde se vzal ten pohled na oprávnění, že je někdo jaskýmsi Centrálním mozečkem tohoto "literárního prostředí"? Myslel jsem, že tu píšeme a komunikujeme a samosebou se rozumí, že jsme rádi, že nám to někdo umožnil a umožňuje. To ovšem neznamená, že onen člověk začne najednou v tomto prostoru (který bere jako své vlastnictví včetně děl a jmen druhých) pobíhat a vybírat si jako doma na zahrádce, který strom porazí a který keř vytne. Na to mu právo nikdo nedal!
A osobně musím kostatovat, že po těch místy až únavných rozpisech etice a hodnotách literárního díla - udělat to, že autora (z kterého dílo vzešlo) smáznu nebo zakryju (bez předešlého upozornění a odůvodnění!) a tím plivnu i na jeho dílo, to je věru opravdu "postoj k lit. hodnotám" a"etice literárního díla", jak z učebnice. Jen furt neví z které...

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Prosím nerozepisovat se a nediskutovat! Je pak méně jasné, kolik lidí podepsalo.... a kdo se staví ZA PETICI. Stačí říci ANO a NE... nebo si pro podrobnou diskusi založte novou diskusní skupinu.

 

28.08.2003

Kastel

 

Nevím sice co jsou díla hodnotná a nezávadná....
K petici ANO

 

28.08.2003

Pecheur

 

sorry...

 

28.08.2003

Naja

 

BorisCvek: pro vetsi prehlednost muzes pomoci aktualiza dila dopsat k Petici (tedy dilu) jmena tech, co souhlasi a jmena tech co nesouhlasi... (popr. i jejich pocty). Bude to prehledne pro vsechny a bude zcela jasne kolik lidi podepsalo. V kritikach by naopak mohly byt nazory, protoze ne kazdy Pismak je schopen vyhledat si patricny klub... Doufam, ze jste se nikdo neurazili a ani ty Borisku, ber to jen jako muj nazor... S pozdravem Naja

 

28.08.2003

fermosa

 

ANO souhlasím, bude-li to k něčemu. Někdo už to tady řekl, začal to Lyryl, musí to skončit Lyryk.

Lyryku, tenhle server si nezaslouží aby sis tu přes něj vyřizoval svoje osobní ztroskotání. Rozumný člověk by si s dotyčnými promluvil. Chováš se jako dítě. Je mi nanic z toho co jsi tady způsobil.

BYLO tu tak fajn.....

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Naja: OK.... popřemýšlím nad tím.

 

28.08.2003

ivana

 

ANO

 

28.08.2003

standa

 

ano

 

28.08.2003

Negi

 

Samozřejmě ano. Nesleduji, kdo je správce sítě, ale všimnul jsem si mizejících děl a to mě opravdu s..., ať jsou jakáko-li. Dost cenzury. Souhlasím s odpadkovým košem.

 

28.08.2003

inari

 

Jsem uplne mimo - nejak mi uslo, co se tu stalo. Zadam vysvetleni situaci. Pak se rozhodnu...Diky

 

28.08.2003

barobrk

 

ANO

 

28.08.2003

Dejdar

 

Ráda bych napsala ANO, ale nemůžu. Představa, že na to Lyryk třeba i přistoupí, ale dál bude sedět a šmírovat, jestli mu tady někdo nečůrá do jeho písečku, je pro mne neakceptovatelná. Vím, že je to Lyrykovi a spol. úplně u prdele, ale já (až se dostanu ke svým dvěma základním nickům) odtud smažu všechno s výjimkou děl, která jsou v Písmáckém TOP TENU. Ty ať si smažou správci sami. Já je tam nechám, protože vím, jak moc Lyryka a Míwu serou.
Nehodlám odtud utíkat, ale nemohu tu publikovat. Nelze překročit svůj morální étos. Ve správě lidí jako je Lyryk nenechám ani blbůstku "Bydlíš-li v bytovce/zapomeň na ovce", protože si ji nezaslouží.
Až se tak stane, včas všechny upozorním, aby si ev. zazálohovali něco, co se jim líbilo se seznamem všech identit, které odtud půjdou do háje.

Takže resumé: za normálních podmínek ANO, za stávajících správců a majitelů NE, těm už pomoci nelze.

 

28.08.2003

standa

 

Dejdar, dej si pauzu... :o))
není to pěkný se rozčilovat až moc...

 

28.08.2003

Dejdar

 

já se stando vůbec nerozčiluju. :o) Jen prostě NEVĚŘÍM, že by se mohlo za Lyrykovy vlády cokoli změnit lepšímu. Reformovaný komunista je pořád komunista. :o)))

Jeho boj mi připadá legrační, škoda, že s sebou stáhne do hajzlu i server, na kterém jsem poznala svého úžasného manžela a celou řadu skvělých lidiček... a kde bylo svého času tak dobře a veselo.

Teď je tu sice taky veselo, ale už to nějak není ono. :o)))

 

28.08.2003

KayTee

 

ANO

 

28.08.2003

standa

 

Dejdar, tak už nepřilejvej oleje do ohně... stačilo to.

 

28.08.2003

Bobísek

 

Já v seznamu podepsaných nejsem, přestože jsem s peticí souhlasil. Takže ještě jednou:

A N O

 

28.08.2003

Anonym100

 

Já tu petici podpořil také, ale protože jsem to okomentoval, je to smazané, každopádně Ano, ale s tím, že Lyryk by neměl být správce, ať si píše díla, kritiky, ale diktátora tady nikdo nepotřebuje

 

28.08.2003

Anonym100

 

jo djPes, pořád zapomínám, že ze mne udělali anonyma

 

28.08.2003

quentinbubakoff

 

quentinbubakoff to taky podepsal!!!!:o))fčera:o))

 

28.08.2003

Anonym100

 

Jen douška pro ty, co to ještě baví - vyjádřil jsem se pod dílem Sonatiny jak upřímná může být poezie někoho, kdo podporuje totalitní či fašistické jednání. Žádné vulgární slovo, není-li slovo jako fašismus, diktátor, Hitler vulgární....
Příspěvky byly okamžitě smazány a napsán komentář Sonatiny:


"djPes je prostě takový :-) Nadávka za nadávkou... a osobní útoky pod dílem... To přeci není o kritice... Ale to víš Ty, to vím já... a k čemu nám to je? On má možnost vynadat mi do čehokoli.."

takže pozor - pokud píšete nesouhlasné reakce, vlastně nadáváte a urážíte. Takže buď chválit nebo mlčet!!!!!!!!!!!!!

Ale já jsem takový - nebudu mlčet k tomu, kdo zneužívá svoji moc k likvidaci opozice. Svého práva na hlas se nevzdám

djPes

 

28.08.2003

Aladar

 

ANO, JO, TAK, JA, да, YES, SI, SÍ, SĚ - smazat Vašinu a další výše uvedené, to mě teda dostalo, fuj

 

28.08.2003

nin

 

teď jsem si uvědomila - kdo máte na svých osobních stránkách ikonu Písmáka, měli byste zvážit, jestli něco takovýho chcete doporučovat návštěvníkům...

 

28.08.2003

standa

 

čtu to počtvrtý, milá nin... dík za milé avízo... :o)
já písmák na svých stránkách mám, a asi to smáznu.

 

28.08.2003

nin

 

stando, myslím, že bys byl blázen, kdybys za stávající situace Lyrykoviště propagoval... tobě se to taky musí říct 4 x :)

 

28.08.2003

Adelan

 

ano

 

28.08.2003

standa

 

nin, jdeme večer posedět, s gédém, janou, lukem a dalšími, co ty, máš čas?
napiš ve zprávě, dík.

 

28.08.2003

unseen

 

ano

 

28.08.2003

Sonatina

 

djPes: no vidíš... já si hned říkala, že si určitě najdeš místo někde jinde, než pod mou básní :-) Jen pokračuj :-)

 

28.08.2003

Dejdar

 

Sonatino, můžeš mi prozradit, jaký cíl vy správci máte? Opravdu by mne to zajímalo. Žádám tě bez jakýchkoli sprostých slov, aby ses nemohla chytat podružných detailů. Jakou cenu pro vás bude mít Písmák, pokud z něj odejde převážná většina (z vašeho úhlu možná ne dobrých, ale dejme tomu čtených a oblíbených) autorů? Proč jste svou osobní nenávist vůči mě a Standovi nechali zajít tak daleko? Nestačí vám smrduté a sterilní hladiny Poezie.cz? Proč jste zničili i Písmák? Mysleli jste si, že odstraněním úhlavních nepřátel nerozpoutáte přinejmenším veřejnou diskusi?
Tohle nemůžete ustát. Písmák je váš, ale k čemu vám bude, vytratí-li se jeho esprit, jeho podstata?
Obávám se, že mi neodpovíš, a pokud, tak zas nějakou nesmyslnou osmajlíkovanou metaforou... ale nedalo mi to.

 

28.08.2003

Paranoicus

 

Ano.

 

28.08.2003

Dejdar

 

Jen tak pro zajímavost opět cituji Lyryka ke "změně správce Písmáka".

Mí vážení a milí a všichni ostatní, které většinou osobně neznám,



změna správce a majitele internetových stránek www.poezie.cz a www.pismak.cz neznamená žádnou revoluční etapu v základních přístupech k vývoji a fungování obou prostředí. Převzal jsem se svými partnery správu „Písmáka“ s vědomím, že jeho nynější směr je založen na udržení otevřenosti širokému spektru zájemců o nevážné i vážné psaní či čtení. Na tom nehodláme nic měnit. Domníváme se, že svoje literární cítění můžeme uplatnit především na „Poezii“. Tam zaměříme zpočátku nejvyšší reformní úsilí a pokusíme se vylepšit „Poezii“ tak, že budou obě stránky mít svůj nezastupitelný a nezaměnitelný smysl.

 

28.08.2003

Wopi

 

Pořád přehlížíte to slovo "zpočátku".
No, počátky pominuly, nastávají konce.

 

28.08.2003

Dejdar

 

Aha, Wopi, dík. Já myslela, že nejdřív budou upírat ty snahy na Poezii.cz. Tak to ty počátky byly tak rychlý, že by před nima gepard zblednul závistí.

 

28.08.2003

JASAN

 

Dejdar - četl jsem Gotwaldovy projevy z let 1945 - 1947. To taky neznělo špatně.

 

28.08.2003

standa

 

Sonatino, nemohla by ses jednou tvářit vážně? :o))

 

28.08.2003

standa

 

dýdžej jaksi má svým způsobem pravdu, nechápeš to, to jsi takový telátko, Sonatinko?

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

telátko už dávno ne, ale živočišný druh sedí.

 

28.08.2003

Anonym93

 

ANO

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Anonyme93, napiš svůj nick, abych Tě mohl přidat do seznamu podepsaných! díky!

 

28.08.2003

Blanche_de_La_Manche

 

ANO

 

28.08.2003

Anonym71

 

ZAKLÁDEJTE PROSÍM NOVÉ DISKUSE, KTERÉ BUDOU VYJADŘOVAT KULTIVOVANÝ PROTEST! DÍKY.

 

28.08.2003

BorisCvek

 

Anonym71 = BorisCvek... zapomněl jsem s¨e příhlásit :-/

 

28.08.2003

silent

 

připište si mne prosím - silent. díky

 

28.08.2003

FLO

 

Jsem tvoje, připiš mě prosím.

 

28.08.2003

Johani

 

tak ešte aj tu:
ÁNO.

 

28.08.2003

Hester

 

ANO, podepisuju se.

 

28.08.2003

bram

 

podepisuju

 

28.08.2003

Sonatina

 

Omlouvám se, že vstupuji do diskuse, jen bych se velmi ráda a velmi stručně vyjádřila k jednotlivým bodům petice:

a) nicky nebyly smazány. Pouze byl dotyčným lidem dočasně pozastaven přístup k některým z jejich nicků.

b) 12. 9. budou všechny nicky opět zpřístupněny, vyjma nicků osoby známé pod nickem gd, která si vyžádala na nicku "máslo", aby mi zlikvidoval dílo.

c) "Odpadkový koš" by se mi líbil, ale než něco takového případně zřídíme, dejte mi, prosím, vědět, který zákon mi právě tohle umožní. Napište mi, prosím, o který zákon se můžu případně opřít, když budu obhajovat "odpadkový koš" před kýmkoli. Obávám se, že formulace "na těchto stránkách jsou závadné materiály" prostě nestačí.

d) vzpomínáte na vilného fauna? Nebylo to všechno tenkrát tak trochu obráceně? Jen zapátrejte v diskusích a v paměti... Tak co je vlastně podle vás tedy správně?...

Borisi i vy ostatní, kteří jste podepsali či hodláte podepsat, prosím, můžete se mi k jednotlivým bodům vyjádřit? Snad jen uvádím, že nebudu reflektovat na cokoli, co bude obsahovat nadávky a napadání. Ale to jistě chápete.

Držme si palce.

Veronika

 

28.08.2003

quentinbubakoff

 

milá Veroniko chce se mi z té vaší povedené rodinky zvracet!!!Howgh.

 

28.08.2003

von_Tikowitz

 

nebývám sprostý, jsem starý moudrý muž....prosím píp píp mně

 

28.08.2003

Sonatina

 

a dál?...

 

28.08.2003

Liso

 

Podpisali:



1. Krel

2. ufo

3. ZimníSumec

4. Pavson

5. Wopi

6. AAchen

7. quentinbubakoff

8. jinaktoasinejde

9. Astra

10. JRR

11. Kodynie

12. Pavloid

13. Nostradamus

14. Lothar

15. Skip

16. Wiki

17. cilka

18. Atalanta

19. Perchta

20. katugiro

21. Šminka

22. Dabi

23. _NoBody_

24. Prokletí

25. JosefTupý

26. JohnieBass

27. Èech_Radek

28. Kalim

29. nin

30. Rowenna

31. Hanna

32. Albireo

33. Yfèa

34. Aki

35. von_Tikowitz

36. breta

37. Pecheur

38. Kocour

39. jerzy_z_jersey

40. Polárka

41. clovrdik

42. Kytièka

43. Margotka

44. Bobísek

45. odezdikezdi

46. sicco

47. Jerome

48. Gurroa

49. drfaust

50. Luk_Malér_8

51. bram

52. Odpad

53. Josefk

54. Nezval

55. yarda

56. rire

57. JASAN

58. Kastel

59. fermosa

60. ivana

61. standa

62. Negi

63. barobrk

64. KayTee

65. Bobísek

66. djPes

67. Aladar

68. Adelan

69. unseen

70. Paranoicus

71. Blanche_de_La_Manche

72. silent

73. Humble_

74. Johani

75. Hester

76. Bram

77. Liso

 

28.08.2003

Delight

 

Podepisuji.
Ad Veronika: nevyjadruji se k jednotlivym bodum, ale k situaci jako takove. Dlouho jsem tu nebyla, a ted se nestacim divit, co se tu deje. Co treba tedy server cely uzavrit, aby nahodou nekdo nevystoural v superzavadnych textech nebo fotografiich neco superprotizakonneho? VELMI to propomina situaci z 80. let, kdy kdekdo hledal v kdecem kdeco, a aby ho nahodou soudruzi nepredbehli, tak to radsi predem zcenzuroval, i kdyz v 90. letech si na to zaboha nemohl vzpomenout!!!

 

28.08.2003

Liso

 

Sorry za zle linky u nasledujucich! :-/

71. Blanche_de_La_Manche
72. silent
73. Humble_
74. Johani
75. Hester
76. Bram

 

28.08.2003

Kocour

 

a-b) co se tím změní? to má být exemplární trest bo co? a navíc sem u těch nicků neshledal nic tak strašně závadnýho.

c)ono jde spíš si utvořit vlastní morální kredit a naučit se rozlišovat co by mohlo opravdu uškodit. Propagovat fašismus a komunismus a další hnutí který vedou k potlačení svobody jedince a slova mazat nekompromisně s tím souhlasím. Ale erotika, vulgarismy a propagace nelegálních drog to zavání velkým pokrytectvím. Je toho plnej net, svět a neohrožuje to lidskou svobodu, jen je to prostě nevhodné pro děti a to by do toho koše klidně mohlo jít a třeba zaheslovat.

d)na vilného fauna si nevzpomínám sem ho ani nečet takže nemůžu posoudit.

ano držme si palce, ale bez pokrytecké cenzury
Tomáš

 

28.08.2003

nin

 

Sonatina:
a) nikdo to nikde včas nevysvětlil.
- že to je blokace a ne smáznutí
- KDE byl porušen zákon atd.
b) jen jestli o to 12. 9. bude ještě někdo stát
c) tohle nevím
d) s tímhle nemá přece vilný faun co dělat. tam jsem vám důrazně opakovala, ať to smažete, vy jste se furt nemohli dohodnout, přitom to bylo jasně porno a poznal by to i slepec. tady jste měli brzo jasno, ačkoli nikdo kromě vás nevidí na příspěvcích smazaných nic závadnýho. proč sem taháš vilnýho fauna? chceš ho snad stavět na roveň se standou a spol.?

Fajn, že ses vyjádřila, když ostatní správci nedokážou komunikovat.

 

28.08.2003

Anonym59

 

Podepisuju.

 

28.08.2003

Merle

 

sonatina: to, že se dílo přepíše něčí kritikou, se tu už stává nejmíň dva roky, a minimálně lyrykovi to bylo hlášeno hned několikrát (stejně tak Olda o tom věděl), ale pokud vím, nepodařilo se najít příčinu.
není to mnohem pravděpodobnější vysvětlení, než nějakej hacking?
umíš si vůbec představit, o co by v takovým případě šlo? najít v perlovským souboru (není to ani v databázi) konkrétně tvoje dílo a korektně ho odstranit?
máš pro ten "hack" tvého díla jakýkoliv důkaz třeba z logů?

tohle tvoje obviňování (zcestný) a bez důkazů se mi ani trochu nelíbí.

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Dlouho jsem tu nebyl, ale jestli je pravda, že smazali nicky jako je Monty Python, tak Písmák se hroutí v křečích. Přesto, že jsem v těch Cvekových diskuzích mu často oponoval, tak tentokrát se plně přidávám k petici (doufám, že to proběhne rychle a sametově :-). Moment... Týýýý brďo. Teď teprve jsem se podíval co je v diskuzích. Já myslel, že je to pár petic a von tim žije celej písmák. hmmm Chce to revoluci a já za ní plně stojím, ale je tu problém. Tady sice stojím za Cvekem, ale on se nemůže stát vůdčí osobností písmácké revoluce za svobodný písmácký netstát. On si už svými diskuzemi o úpadku literatury udělal docela dost né mu nakloněných lidí, takže by se nepřidali. Takže sorry Cveku, kdyby to šlo tak bych byl pro tebe, ale teď by se měl vybrat jiný významný nick, který nemá tolik oponentů. Tak hurá do boje, ať můžeme brzy prohlásit "Admin mat. Viva admin!

Plně stojím za peticí.

 

28.08.2003

Liso

 

Este jedno upozornenie ... Yfča a čech_radek maju linky niekam, comu nerozumiem... Asi to je dane diakritikou pismena č :-) Mne to lokalne funguje... :-) dalsie opravy v tejto veci nehodlam robit! :-)

 

28.08.2003

El_Fossil

 

podepisuji

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

sonatina: nepodložené obvinění, mimoto nepravdivé. mám na tebe podat žalobu pro pomluvu? (to byl vtip, proboha, doufám, že to tady v tom magořinci ještě někdo pochopí. i když....)

 

28.08.2003

Dejdar

 

Sonatina:
1) Nikdo nebyl na žádné dočasné zablokování upozorněn - mimochodem, co to je? Kázeňské opatření? Výstraha před popravou? Ještě jsem nezaznamenala vysvětlení, proč byl např. zablokován djPes, Humble, Mathew...
2) gd si nic takového nevyžádal. Géďáka znám a věřím mu, takže se přikláním k jeho verzi. Nemluvě o tom, že své informace těžíte z monitorování cizí pošty, což je úžasně cool a demokracií to smrdí na sto honů.
3) Připomínám, že jakýsi "boj" Lyryk vs. Monty_Python a spol. rozpoutal zcela nesmyslně Lyryk tím, že se do mne začal bezdůvodně strefovat v reakci na dílo o babičce a mamince. Viz. Ačkoli mi osobně může být vcelku ukradený, nemám v úmyslu si od něj nechat srát na hlavu.
4) Co tím vším sledujete?

 

28.08.2003

Luk_Malér_8

 

Chudák Sonatina, co kdyby Lyryk vylez. Kurvadrát sere mě to du domu. ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

28.08.2003

Aki

 

Sonatina: snažil jsem se přečíst všechny diskuse ohledně procesu Lyryk & comp. versus lid, ale nikde jsem nenarazil na vysvětlení PROČ? proč byly všichni ty lidi zablokovaný? pořád jen porušili pravidla, porušili pravidla, blablablabla... čím? jak? to byste všem těm lidem zablokovali přístup, i kdyby se hádali třeba se mnou a ne s váma? ani byste nemrkli... to, co tady vyvádíte, je jen důsledek vašeho uraženýho ega, nikoliv porušení nějakých pravidel... ty máte navíc formulovaný tak krásně, že za "narušitele" můžete označit kdykoliv kohokoliv... pokud se mýlím, tak mi to, prosím, nějak dokaž.

 

28.08.2003

nin

 

Merle, Sonatina: ano, mě už před rokem takhle zmizelo dílo, přepsáno něčí kritikou. marně jsem psala požadavek do Požadavků, nikdo se nenamáhal mi ani odpovědět, že už nelze vydolovat...
Sonatino, jak to teda je s tím gd???

 

28.08.2003

Luk_Malér_8

 

Hele Lyryk ať vyleze, tohle mi připomíná, jak na svazáckou schůzi poslali ňákýho pičmunu a svazáci se ho ptali, proč je na západě maso a u nás ne a dusili ho a dusili ho a on chudák tam stál rudej a blekotal něco o nezaměstnanejch. Tak takhle vypadá Sonatina. Nechte ji bejt, tohle sou otázky pro Lyryka. Mám pocit, že se zahráb a čeká, až emoce utichnou.
Taky bych se nevěnoval jen revoluci, ale taky psaní a čtení. :-)))

 

28.08.2003

Luk_Malér_8

 

avi

 

28.08.2003

Krel

 

Sonatina: viz pošta ale jinak to s tou kritikou se mi stalo včera...naštěstí jsem to dílko doma našel...

 

28.08.2003

Yfča

 

A pokud si pamatuji, tak zcela nedávno takhle přišel o svoje dílo i Boris Cvek...

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

však já taky píšu. už jsi četl mou pohádku? ... i když ona je vlastně ke zveřejnění až zítra.... :)))

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

My chceme referendum! My chceme referendum! My chceme referendum! My chceme referendum!

Ať žije na písmáku demokracie! Ať žije na písmáku demokracie! Ať žije na písmáku demokracie! Ať žije na písmáku demokracie!

Děkujeme, odejděte. Tak už vážně toho bylo dost.

Padne admin, padne admin, kdopak nám ho postaví. Olda už tu není doma, Lyrik tu nic neumí.

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Lyriku
Nevaž se, ukaž se.

 

28.08.2003

Pecheur

 

Sonatina, (mlčící) Lyryk:
Malá úvaha směrem k vám před mým odchodem:

Bohužel musím za sebe konstatovat zkušenost, kterou mám s lidmi, kteří ve vypjatých a přímé jednání si vyžadujících chvílích reagují tak, že se nade vše ohání zákony a pravidly nebo náhle někde v ústraní mlčí a sledují, co z toho všeho bude...:

Ono jim totiž dost často chybí běžné intuitivní sebevedení a rozhodnost jednat pevně dle svého rozumu, vůle a citu - hlavně skrze sebe a za sebe.
Často používají "mykání", jako by na jejich pohledu stála půlka světa.
Lidé, kteří na druhé volají: "Hej ty, porušuješ zákon! A ty tam, porušuješ pravidlo XY!!!".
Vlastně ani tak nejde o dodržování pravidel, ale o to aby "jejich" výklad a vynucování pro ně samé dobře fungovalo.
Toto uvažování považuji za "represivně policejní", diktující druhým, co všechno přestupují a jak se správně chovat tam, kde pro to téměř vůbec nejsou důvody. Je to samúčelná tvorba strašáků. Prostě stačí vše vykreslit do obludných a zavádějících rozměrů a k tomu hledat potírající prostředek. Sám se pak postavit do role: já hlídám mravnost a zákon. Ano, ale na to je třeba být vyzrálý (což třeba já kupř. nejsem, jak vím, tak si na roli hlídače nehraju) a sám vědět a dokázat vysvětlit smysl a účel svých kroků druhým. Potírat je až to nejzazší řešení - a to na průkazných věcech, ne na subjektivních doměnkách!
Žitého života a praxe v tomto přístupu mnoho není.
A hlavně je tu všeprostupující tísnivá atmosféra varovných výstřelů a strašení tresty.
Zkrátka sešněrovat svobodné a různorodé projevy ducha a osobnosti druhých do svých představ "co je správné" a co není.
Bohužel za sebe říkám, že takovéto ohánění se zákony na všechny kolem (jakoby to byli samí devianti nebo tupci) mi nesedí ani za mák. (Teda pardon, ten mák se tam dostal jen metaforou...)
A nad těmito postoji se ještě vznáší jakási povýšená přesvědčenost a bohorovnost v tom, že oni druhé (za každou cenu)ochrání pře škodlivostmi všeho druhu: Co by asi bez přítomnosti "zlého" dělali? Koho by poučovali a komu by své "ochranné prostředky" vnucovali?

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Mě by ani tak nevadilo to ohánění zákony, ale Lyrik a jeho cenzura. Lyriku cenzura se nenosí už od 89. Nevyužívej jedné chyby k devastaci. Genius loci písmáka tě vidí a vůbec se mu nelíbíš.

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Co to kecám, jaké chyby? Ty jseš chybnej.

 

28.08.2003

Kocour

 

potlesk na otevřené scéně pro Pecheur díky :))

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Ale už by se mělo něco dělat. Furt si tady akorát kritizujeme Lyrika sobě do kapsy a jinak nic (mě už ta kapsa přetéká).

 

28.08.2003

jerzy_z_jersey

 

vubec se mi nelibi zpusob jednani spravce + Sonatiny, ale vubec... citim ho jako povysene vedomim sve moci nad ostatnimi, jakoby oslepeni svou moci nevnimali co tu zpusobuji...

 

28.08.2003

Krel

 

Co chceš dělat..správci komunikovat nebudou..may po zprávách a to asi taky ne...

 

28.08.2003

Wopi

 

Sonatino, odpovídám ti tady, protože dílo, kde jsi se do mě pustila, že nevím všechno, je vymazáno.

Ano, nevím všechno, ostatně to neví nikdo. Ani ta žena, která během včerejška a dneška dokázala tak úžasně zaplnit admin log - jinak by se tam nepodivovala, jak to špatně funguje, že to jde smazat až na druhé kliknutí. To je totiž proto, že Olda vymyslel, že na to musí být 2 admini, aby se odstranila možnost mazání jedním člověkem z důvodu záště :)). Ovšem Oldu ani nenapadlo, že by měl ošetřit, aby to ten jeden nepoustil dvakrát (stejně jako musel omezit možnost několikanásobných výběrů až po Lyrykově pětinásobných.
A mimochodem, Olda (kde jsou ty časy) také vyžadoval, aby se mazání zdůvodňovalo. Tři tečky by asi jako důvod on nebral. Také slovo spam v daných souvislostech by ho možná pobavilo.

A mimochodem - opakovaně se potvrzuje, že čtete soukromé zprávy a to tedy oporu v zákoně (kterou tak hledáš OPRAVDU NEMÁ. BA PRÁVĚ NAOPAK.

DOUFÁM, ŽE SPLNÍŠ SVOJI VÝHRŮŽKU gdmu SOUDEM. MOC RÁD BYCH SE TOHO ZŮČASTNIL.

 

28.08.2003

Krel

 

Wopi: tak to jsme asi dva:-) Jinak nechápu proč mi bylo mé poslední dílko přesunuto pryč z hlavní stránky stejně jako Albimu. Napadá mě only, že někdo nechtěl aby se to četlo...a nikdo ze správců se k tomu nevyjádří:-(

 

28.08.2003

Johani

 

ale aj stade nejak miznú prispevky k dielu Petice, či sa mi len zdá??? :-(((

Johanka

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Krel: Jseš členem sdružení ne? Kolik vás bylo pro Lyrika? Když je vás šest můžete svolat valnou hromadu a tam, když vás bude hodně, tak změnit správce ne? Teda aspoň tak jsem to vyčetl, když jsem prolétl ty pravidla.

 

28.08.2003

Jerome

 

dokud mi někdo ze správců neřekne proč byl smazán můj nick, proč byly smazány nicky standy, monty, gédeho, djpsa a dalších, dokud mi nikdo z nich nevysvětlí proč se bezdůvodně odstraňují díla z hlavní stránky, mažou se kritiky a monitorují cizí zprávy, nepřestanu páchat onu pověstnou "trestnou činnost" jako dosud

a protože mi to ještě nikdo neřekl
tak můžu s čistým svědomím prohlasít
že lyryk je FAŠISTICKEJ KRETÉN

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

a

 

28.08.2003

Krel

 

Ambrosius: nejsem...nakonec jsem do toho nešel...a už asi vím proč:-( jenže sdružení a tady toto nemá přímou souvislost...jeli Lyryk majitel...tak je to těžké...

 

28.08.2003

Yfča

 

Jak je možné, že správci čtou soukromé zprávy? To znamená, že mají přístup k heslům?

 

28.08.2003

Sonatina

 

Delight: Tvá reakce neřeší vůbec nic...

Kocour
Ad c) vlastní morální kredit? Víš třeba kolikrát tu padlo slovo „fašismus“?... Já prostě nikde neobstojím s tím, že to je jen „nevhodné pro děti“... Krom toho porno serverů, kam můžeš umístit porno texty je kvantum, proč zrovna písmák? No... ale tohle nechme být, stoprocentní objektivita v náhledu na porno a neporno neexistuje, myslím... spíš mě zaujal návrh na zaheslování „odpadkového koše“... Jak bys to chtěl řešit a jakým způsobem bys třeba dával jednotlivým lidem práva?... Jak bys ty lidi posuzoval, že tito do koše smějí, protože už je jim tolik a tolik... Není to možná úplně špatný nápad, jen ho prosím, rozveď. Díky.
d) no právě...
Bez pokrytecké cenzury a bez pokryteckých výkřiků proti cenzuře... :-)

Nin:
Ad a) Když se to pokusil někdo u vilného fauna vysvětlit, nelíbilo se Ti, že to vůbec komentujeme... Proč Standu a spol. komentovat a Vilného fauna ne? Protože je Standa Tvůj kamarád? V pořádku... ale co když byl Vilný faun taky něčí kamarád?
Ad b) to je každého věc...
Ad c) no právě
Ad d) viz. mé ad a)

Merle: vím a mám

Dejdar:
Ad a) furt dokola...
Ad b) já věřím, že géďáka znáš... a i kdyby netušil, co způsobí svou angažovaností, prostě se stalo to, co se stalo... Měl to zvážit... Mrzí mě, že to neudělal...
Ad c) to chápu... on od Tebe ale asi také ne... alespoň myslím...
Ad d) nenapsali jsme to už alespoň stokrát?...

Aki:
Podívej se na všechny jiný servery, kde jsou podobná pravidla formulována... Tyhle konkrétně vychází též z pravidel jednoho serveru... dokonce jsme je trochu překopali, aby nebyly tak striktní... Máš jiné řešení?

Ambrosius:
Je mi to líto, ale referendum je nereálné.

Jerome:
Jen tak dál... Kdyby ses pak zase ptal na důvody, proč Ti byl smazanej nick, přečti si po sobě Tvé reakce...

Wopi:
Poštu jsem Ti opravdu nečetla... psal jsi v ní něco zajímavého? :-)
A ve svém úsudku se velmi mýlíš...

ALL: díky za čas... já zas musím pracovat

 

28.08.2003

Evička

 

Ano! Výše uvedené návrhy B.v.C. jsou více než rozumné!*

 

28.08.2003

jinaktoasinejde

 

wopi: s tou žalobou to vidím bledě, protože by to byla žaloba hodně kostrbatá a bojím se, že státní zástupce (nebo kdo to vlastně posuzuje) ji jedním pohybem ruky shodí ze stolu. uvidíme - se na popravě. :))))

 

28.08.2003

Yfča

 

Pakliže se správci mohou bez problémů dostat do soukromých zpráv, jak dokáží, že Sonatině dílo nepřepsal některý z nich?

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Sonatina: To mi taky bylo jasny. To měla být jenom blbá recese, ale když už jsme u toho. Myslím si, že by VH měla také trochu brát v potaz názory lidí kteří sem lezou. Jinak asi za chvíli budete sdružením sami pro sebe.

 

28.08.2003

Jerome

 

Sonatina, jsi úplně vedle, tyhle reakce přišli až POTOM co jsem byl smazán - předtím jsem k nim neměl důvod a ani jsem je nepsal - předtím jsem se akorát s monty bavil o mrkvi :)

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

No nemusel to být zrovna správce (ale k heslům maj přístup určitě), protože když jsem se díval, tak písmák by šel docela lehce zhroutit, takže možná by nebylo moc obtížné získat přístup k ostatním věcem a jestli má sonatina nějaky jednoduchy heslo tak to mohl být nějakej obyčejnej looser. (tahle teze se tu už myslím objevila a byla zavrhnuta, ale já bych si tak jistý nebyl)

 

28.08.2003

Pavson

 

Sonatino, patrně to nechápeš. Vůbec nejde o nějakou petici a její přesně formulované požadavky. Jde o SVOBODU na tomto serveru a tu vy naprosto likvidujete. Připomíná mi to stané právo. To, že čtete soukromé zprávy je špiclování á la STB. Udělujete tresty na 14 dní vostrejch jak nějakcí vypatlaní zupáci na vojně. Odstraňujete věci z hlavní strany, aby se je nedozvěděli ostatní. Likvidujete názorové oponenty ( nejkřiklavější případ je djPes ). Vy to vážně chcete obhajovat?
PS: Moje reakce neosahuje nadávky a napadání, doufám, že mi odpovíte ( pokud alibisticky nenapíšete, že zupák je nadávka )

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

jinaktoasinejde: Státní zástupce by žalobu posuzoval když by se dal podnět policii a ta to prošetřila a dala podnět ke stíhání (teda myslím), ale když by se podala žaloba od určité osoby, tak by předcházelo řízení o zahájení soudního stíhání. Ale jinak tyhle kritiky o soudu považuji spíše za úsměvné.

 

28.08.2003

Šminka

 

Yfča: maj přístup k lautr fšemu, včetně hesel

 

28.08.2003

Šminka

 

avi

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Šminka: Yfča: kdyť to je jasný, jinak by to asi nebyli správci serveru

 

28.08.2003

Yfča

 

Jedna věc je mít přístup, druhá věc je zneužívat tuto možnost například tím, že čtu soukromou poštu...

 

28.08.2003

mník

 

Spatny vodnik vladne nam
s podpisem svym prispecham :o(((

 

28.08.2003

Šminka

 

Yfča: Jo, to je fakt dost drsnej humáč:-((

 

28.08.2003

Sonatina

 

Yfča: to, jestli se někdo někam připojil a jestli něco četl, není třeba zjišťovat z pošty, ale z logů. K tomu nepotřebuješ heslo a ani vědět, co si dotyčný soukromě dopisuje...

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Spatny vodnik vsem vladne,
vsechny nas do hlubiny stahne.

 

28.08.2003

Yfča

 

Sonatino, takže to znamená, že jsme tu (čistě teoreticky) "monitorováni"? Že si třeba kdokoli ze správců, bude-li mít nudnou chvilku, může pročíst, co jsem komu dnes napsala, jakou kritiku jsem dnes napsala, na jaká díla jsem klikla atd.?

 

28.08.2003

Tibeťanka

 

Milý Borisi, maximálně s tebou souhlasím a připojuji své velké ANO*. Jsem na Písmáku strašně krátkou dobu, ale i tak jsem ho začala mít opravdu moc ráda. A teď se nastačím divit, co se to tu děje?! Vždyť to ani nemůže být možné! Je to prachsprostá ubohost a já pro ni nemám slov...

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Musíme se bránit rychle,
proti Lyrikovi, který se tváří zpychle

 

28.08.2003

Mardou

 

AnO

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Ano

 

28.08.2003

Sonatina

 

Yfča: myslím, že bych nestíhala nic jiného, když bych vás všechny měla každý den monitorovat. Tvé kritiky si tu může najít každý. Ale nikdo Tě nehlídá, co všechno jsi četla a zda se Ti to líbilo či ne, pokud to ovšem někde veřejně neprezentuješ. A do zpráv Ti už vůbec nikdo neleze. Když mám dlouhou chvilku, tak si čtu, co tu kdo napsal za díla... ale věř, že v tý práci zas tolik volných chvilek nemám.

 

28.08.2003

Yfča

 

Sonatino, věřím, že Ty osobně toho práva nezneužíváš. Ale psalo se tu o tom, že je pošta mezi Písmáky čtena... Proto jsem se ptala. Dík za odpověď.

 

28.08.2003

Sonatina

 

Yfča: díky

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

Já jsem lamer maličký,
skládám si tu písničky.

Chtělo by to pořádného hackera,
aby dostal Lyrika fu**era.

Já jsem sice pacifista,
zde jsem pro to ať krev chvístá.

 

28.08.2003

JASAN

 

Sonatina - Moc nechápu, co tím vlastně sledujete. Myšlenka, že autora převychováte tím, že ho za trest zneviditelníte, je tak absurdní, že jí sami určitě nevěříte. Takže jediné, co mě napadá, je snaha přimět určitého autora, aby odešel. Na to má vlastník serveru(pokud vůbec jste vlastníky) určitě právo. Ale to podle mne stačilo se s nima normálně dohodnout. Pokud byste entitám takového formátu jako jsou ti zneviditelnění důrazně sdělili, že opravdu nechcete, aby používaly váš server, tak by určitě odešly a začali psát jinde. A jednali byste kultivovaně.

 

28.08.2003

Ambrosius_z_Ilsy

 

JASAN: Jako vlastník serveru je napsanej Olda. Oni si prostě vyřídili osobní nesympatie, ale to je diskriminace, protože tohle je veřejný server a né soukromý klub na pozvání.

 

28.08.2003

Mardou

 

avi

 

28.08.2003

JASAN

 

Ambrosius_z_Ilsy - Aha.

 

28.08.2003

básnička

 

Znovu k současné poezii 04.07.03 [88719]
Autor: Boris Cvek

NEJoblíbenější
BorisCvek - další dílo
Přečtu si později
Kategorie: Diskuze
Celkem čteno: 1568 x
Tip: 5 << Předchozí Další >>
Sbírka: Různé polemiky konec sbírky
Prolog:
Spíše pro čtenáře Tvaru než pro zdejší lůzu.... ta pochopitelně spustí svůj pokřik primitivů a nic z toho nevzejde. Od ní nečekám samozřejmě nic....

Na Písmáku jsou i perfektní lidé (a je jich hodně), pro které mám smysl to všechno dělat a hádat se o pravdu. Navíc jsou tu obyčejní začátečníci a prostě normální psavci, kteří si tvoří jen tak pro radost.... i pro ně má smysl tu působit a otvírat obzor a bojovat proti lůze.




pod prekabátnika bych se nepodepsala ani omylem. ex-blondýna



 

28.08.2003

BorisCvek

 

A) JDE SPOLEČNOU VĚC... o SVOBODU. Ostatní jde teď stranou.

B) Petice je jasná a mluví zřetelně. Lidé, kteří se pod ní podepsali, se nepodepsali pode MNE, ale pod společnou věc.

C) Neschopnost překonat osobní zášť tam, kde jde o zájem všech a o svobodu, je velmi politováníhodná.

D) Rád z tohoto hnutí odstoupím, bude-li to v zájmu věci. Není třeba to spojovat se mnou.

Jinak prosím VŠECHNY, aby mi napsali, pokud některé dva, tři nicky patří jedné jediné osobě, abych mohl jeden z těch nicků (nadbytečný) odstranit ze seznamu. Hrajeme totiž fér, ne?

 

28.08.2003

básnička

 

ty hrdinný, teď tolik brojíš za svobodu slova, ty který si nazýval tento prostor smetištěm a zdejší autory lůzou, ty neustále odkazující pravicí kamsi k Christnetu, ty metající nadávky na vše strany? ne, nezlob se, je mi z toho blivno... ze všeho.



 


Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
Zdá se, že už víme, v koho se znovu vtělil Lavrentij Berija .... tentokrát v Lyrycké mutaci... Jsem tuhle vybělenou kostru našla před chvílí, je to síla. Sice nevím, proč ti všichni byli zavražděni, avšak již ty stopy nejstrašnějšího z literárních zločinů samy o sobě jsou úděsné. Zvlášť když mohu být každou chvíli tou další v řadě obětí já sama... rychle rozesílám avi

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
našla jsem masový hrob... s desítkami mrtvol co se znelíbili Lyryckému katanovi... ač ho ani je neznám, přesto mám husí kůži po těle.... přečti si to. Přečtěte si to všichni... Je to jako v letním sluníčku se procházet po loukách u Ypre nebo Fort Douamont, zakopnout o nepatrný hrbolek v drnu rozkvetlých pampelišek nebo podběle, a z pod něj se vykulí do slunečních paprsků napůl zpráchnivělá lidská lebka v plynové masce doposud páchnoucí po chloru a hořkých mandlích... A ty tam najednou stojíš a cítíš, že tam dole v zemi, pod Tebou jsou celé hromady dalších.... Tfuj... fakt si to přečtěte...

ŽILETA
09. 09. 2003
Dát tip
Ok, díky, opraveno :-)

BorisCvek
08. 09. 2003
Dát tip
Chyba v Prologu... ta Petice není z 28.9.2003, vždyť to bude teprve za 3 týdny... je o měsíc mladší :-)!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru

28.08.2003

Musil