Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klavesnice

28. 06. 2000
0
0
1172
Autor
daaaaa

Prolog

Dokolecka dokola, toci se kola, Bibliografie delv nemcine, Vseobecnosti. Mraky nikam neleti, ale zda se to, je to tim ze oni stoji a zeme se otaci. Vy HLUPACI!!!!!! Vadej mi krehke intelektualky i suverenni muzi. A co krehci muzi a suverenni intelektualky ? Nejlepsi je moje babicka, samozrejme jen z maminy strany na te fotce z mladi, kapradi. Casovy pres pry stimuluje, naivka. Ji jo, teda. To by me zajimalo jak ? Pak. Dneska mi to uprimne moc nejde, asi je to tim ze je tu zena a me neboli hlava, zkurvenej den.
anysekkkk
10. 01. 2006
Dát tip
tydýttt,dalsí chaos

Ukko
16. 04. 2003
Dát tip
Karamba, puš, bum. Umí, kají, hovnoprd. Kurva, dneska mi to ale de! Dá dá dá. Ta na tuty mi jediná!!! Když jsem šel z hor, skolil mě mor. mor z moře se pak mořil měřením miřice a miříku. Vrrr. Paf. Čuííí. Pum. Tak kdy mě asi vodvezou ????????????

kirkov
26. 07. 2000
Dát tip
Kýho výra to tady plašíte. Děti ,děti....

Laďa
30. 06. 2000
Dát tip
Co se tlemíš? Dědouši.

Dědouch
30. 06. 2000
Dát tip
hovno,Laďouši :-)prsk...

Dědouch
29. 06. 2000
Dát tip
odezíráš mi z mysli, ty hňupe. Trestám to porozuměním...

daaaaa
29. 06. 2000
Dát tip
Dekuji, ze mi nadavas, moc mi to pomaha, sem sebetryznitel, lupy nemam

Cid
29. 06. 2000
Dát tip
Kolik je hodin? Třináct stupňů. Děkuji, patnáctka ještě nejela. Je to podobný styl. Otázka je zda je možná kritika.

Laďa
29. 06. 2000
Dát tip
Jsi nemilý...

Miroslawek
29. 06. 2000
Dát tip
Háré Kršnááááá až mně bolí kušna

Dědouch
29. 06. 2000
Dát tip
laďa: :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru