Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dalsi zamysleni,tentokrat vazne.

05. 09. 2003
0
0
1147
Autor
HurnikIlja

Jelikoz moje predchozi promluva se nesetkala s odezvou, opakuji svoji vyzvu s tim, ze nedockam/lli se patricne satisfakce, pristoupim k razantnejsim krokum.

MILI mladi pratele

 

po svem navratu z dovolene jsem se, jak je mym zvykem probiral  odkazy na me jmeno na Internetu.Ke svemu nemilemu prekvapeni jsem narazil na serveru Pismak na jakousi diskusi, ve ktere je verejne hanobena ma osoba.Je pro me velkym zklamanim po me celozivotni pedagogicke praci, ze me takto ostouzi prave mladi lide,

kteri by meli mit s mym jmenem spojeny svoje prvni krucky v seznamovani s Pani Hudbou, a v cerstve pameti ucebnice hudebni vychovy na kterych jsem s takovou laskou a usilim spolupracoval.

Cely zivot pracuji s mladymi lidmi, kteri na me vesmes i po letech vzpominaji s laskou a uctou. Zasadne protestuji ptomu, abych byl jinyimi mladymi lidmi spojovan s tematy, jako jsou drogy nebo

pornografie, abych byl verejne nazyvan vulgarnimi vyrazy, a abych byl zatahovan do jakychsi diskusi jejichz smysl mi unika.

Jsem velmi dotcen a pobouren a zadam verejnou omluvu autoru zminenych vypadu, jinak zvazuji zalobu pro urazku na cti, ktera se bude tykat lidi zodpovednych za spravu tohoto serveru.

S pozdravem

 

Ilja Hurnik


toulavá
09. 09. 2003
Dát tip
To jo...to vidim Ilju Hurnika jak pise bez diakritiky...:)))

ursi
09. 09. 2003
Dát tip
uz na to asi nevidi

drfaust
09. 09. 2003
Dát tip
Kdo je Ch_34?

Hynie
09. 09. 2003
Dát tip
Hej lidi, může mi někdo fakt říct o který dílko se tu tahá...? Beccy, ty to víš? A nepovíš? ...

Hynie
09. 09. 2003
Dát tip
Díky...

Semipalakva
08. 09. 2003
Dát tip
Tak to sand nemyslíte vážně. Pokud jste Ilja Hurník a máte ony pedagogické znalosti, tak pochopíte že na písmáku publikují především mladí lidé, kteří jsou volní a mají svobodné názory. Pokud se vám něco nelíbí tak si místo počítače a internetu ušetřete na pohřeb... už vám to brzo začne...

Krel
08. 09. 2003
Dát tip
Semi: tož to bylo hustý:-))

Hynie
08. 09. 2003
Dát tip
Tuhle causu už sleduji nějaký den, ale nepřišel jsem na to, o jaké dílko se tu jedná???

Hynie
08. 09. 2003
Dát tip
Ne e ... vedle ... ;o)

Krel
07. 09. 2003
Dát tip
achichich...

Tvrdě do nich! Jrr

Bobísek
05. 09. 2003
Dát tip
Mám dojem, že to je spíš další nepovedenej "vtípek". Proč to zůstává na první stránce?

Bobísek
05. 09. 2003
Dát tip
Rebecca: Ještě nedávno podobný věci mizely z úvodní stránky během několika minut. :-)

Lyryk
05. 09. 2003
Dát tip
rebecca13: o tvé rubrice vážně uvažuji, nic není nemožné, každopádně bys byla dobrým správcem takové sekce, možná se i dohodneme, budeš-li doopravdy chtít... .-) pro Ilju Hurníka, skutečně, pokud jde vážně o autentickou osobu je nezbytné mne vážně kontaktovat přinejmenším prostřednictvím mailu - zethorn@volny.cz .-)

Yfča
05. 09. 2003
Dát tip
Mám dojem, že skutečný pan Hurník má jiné starosti, než každý den vyhledávat, co se o něm píše na internetu a jinde... ;o)

Yfča
05. 09. 2003
Dát tip
Panu Hurníkovi je víc jak osmdesát...

ta kráva rebecca13 správcem dokonce vlastní politicko-společenské sekce??? ty vole Lyrdo.... tak na to si teda du zapálit.... (Melina)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru