Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chybíš mi

28. 06. 2000
2
0
1087
Autor
Tomasnusle

Za toho našeho večera, co byl tak krátký, to byla ale nádhera, vraťme to zpátky. Vždy jsem jen o tom snil, a nechával si zdát, jak bych tě jen políbil, když mám tě tolik rád. Zas tě tak držet v pase, Ulehnout spolu na lože, a vlasů tvých dotýkat se, ach Bože ! Pro tebe chtěl bych jít, a každou nocí temnou, o tobě nechat si snít, o každé chvíli s tebou. Slova co říkají se o věčnosti, co říkáš si “to se mě netýká”, teď nabývají skutečnosti, je teď jen tvrdá kritika. Chybíš mi....
amorfní (arytmická a anakolutická) hovadinka pubertálního mládežníka. přejeme mnoho pěkných polucí.

Cyndi
04. 07. 2000
Dát tip
"za trochu lásky šel bych světa kraj"... no, možná ne kraj, ale kousek jsem ochotná ujít, resp. dojet... já vím, že to nejni totéž

Dědouch
29. 06. 2000
Dát tip
OPRAVA: tvá básnička je hezká a já sem vůl neboť si dělám ze všeho řiť......:-)))

Bára Braun
29. 06. 2000
Dát tip
kruci tomnedojalo...pěkný pěkný pěkný...já si Tě otípnu

Merle
29. 06. 2000
Dát tip
hezký...

Dědouch
28. 06. 2000
Dát tip
..tak na lože se ti zachtělo..hm hm . . . Potřeboval bych doma rozbít krumpáčem takovej betonovej chodník, šel bys do toho?..když seš teďka takovej čipernej?

Arri
28. 06. 2000
Dát tip
Chceš snad tím říct, že ta dívka...už není? Ach Bože...:o(((To je dost smutnyy....

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Děkuju...děkuju...děkuju...! Tvá básnička je prostě nádherná ( 101% TIP ) a hlavně ... mám takovej pocit, že Tě chápu ... neee, vážně! Kdybys byl o tři roky mladší, tak já bych myslela, že píšeš o tom samym večeru, o tom, co dneska já... taky to byla nádhera, taky to bylo krátký, taky mě držel v pase ... SAKRA! Já chci ho zpátky ... ! Ty myslet na ní by si měl ... já na něho bych měla ... víš...on už dávno zapomněl, i když to bylo včera ... A nevrátí se zpátky, i když tolik chybí mi ... bylo to strašně krátký, krátký a nevinný ... ( PS: Viz Proč ONA ... proč ne JÁ ... ? )

Lalinka
28. 06. 2000
Dát tip
ja takovy smutny nikdy takhle neposkladam. :( gratuluju / i kdyz obsahove asi neni k cemu../ ale basnicky...

Tomasnusle
28. 06. 2000
Dát tip
Verejne zde prohlsuju ze se JI nic nestalo a je ziva a zdrava. A taky nehodlam nikde nic kopat. Nejsem z toho prilis cilej, spis smutnej :o( Jinak diky z kazde sluvko. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru