Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Identita

09. 09. 2003
7
0
1165
Autor
Z_is_dead

Miloval jsem, i nenáviděl. Je konec.

Trpím za čin, který jsem nespáchal,

za zlo, které jsem si nepřál,

Vzdyt‘zradil mě nejlepší přítel,

Od něhož bych to nečekal.

 

Jsem mučen vlastní úzkostí,

Mou myslí brázdí pochybnosti,

Kdo byl můj nejlepší přítel?

Skutečně jsem zločin nespáchal?

 

Nespáchal, protože jsem spal,

Žil, snil, vsak neexistoval!

Ti ostatní nepochopí,

Co mě tak tíží a trápí!

Protože jen jedno tělo vidí,

Ale on je on a já jsem já!

Jsme různí lidé!

 

Chci zničit jeho duši, vlasy i kůži

chci roztrhat jeho myšlenky.

Nemohu ostatním ublížit tím,

že bych to neudělal.

 

 

 

Sbohem.

Ještě žiji.

Proč?

 


WiruZ
30. 09. 2003
Dát tip
klub pratel temnoty jiz jaksi exituje.......

Smailinka
28. 09. 2003
Dát tip
schizofrenie, nebo velká zrada...ano, nic už nemá cenu, snad jen nový život...tak to dnes cítím já*

Grim
19. 09. 2003
Dát tip
Když nic nemá cenu, tak proč píšeš?! Seš pozér. Toť vše.

Poison_Ivy
18. 09. 2003
Dát tip
Z_is_deade, zase jsi se trochu poodhalil, ale ne úplně. Napiš nám o sobě víc, než že jsi Ice screamer!

Raspberryk
10. 09. 2003
Dát tip
Jsem teda zvědavá, zdá ještě žije. Nereaguje na kritiku. Co je vůbec ice creamer? doufám, že to není mistifikace. S klubem to není zlý nápad, něco jako klub sebevrahů?

Z_is_dead
10. 09. 2003
Dát tip
Nic už nemá cenu. Ani básně, ani kluby. Copak to nikdo nechápe?

Tak to se mi líbí, připomělu mi to jednu příhodu, ale tam se nevraždilo. Né fakt dobrý, pokračuj.

REDH0T
09. 09. 2003
Dát tip
Ty seš Kájínek ?

KayTee
09. 09. 2003
Dát tip
nevím...asi ne

Lidi, nemáte pocit, že tohle je volání o pomoc?

Poison_Ivy
09. 09. 2003
Dát tip
Kromě toho je to možná přiznání se k nějakému zločinu. Možná se ještě dozvíme, že máme na písmáku vraha.

Mordor
09. 09. 2003
Dát tip
Mě se to líbí! Z_is_deade, jen tak dál! Pokud jsi to nemyslel úplně vážně a přežiješ dnešní noc, pokračuj v tomhle stylu. Já už nechci pořád číst o tom, jak někoho opustila holka a on přemýšlí o smyslu života! Založme Klub přátel temnoty!

Minessenger
09. 09. 2003
Dát tip
Co máš proti milostný lyrice, Mordore? Ale na druhou stranu, Z_IS_DEAD se mi líbí. Je to o něčem, i když literárně to zdaleka není dokonalý. Pokud se bude zakládat Klub přátel temnoty, navrhuji první dogma: obsah jednoznačně před formou! Už mám dost esteticky dokonalých děl, která nepřinášejí nic nového, ale remixují něco, co před 150 lety poprvé vyslovil klasik a po něm 20 000 dalších rádoby umělců. At píší všichni, kdo mají co říct, i když to bude mít nedostatky. Silné myšlenky si cestu najdou! Těm nejlepších se ujmeme a zušlechtíme je. Vznikne nový styl!

Poison_Ivy
09. 09. 2003
Dát tip
Souhlasím s návrhem Mordora a Minessengera na založení klubu, ale vymyslete někdo jiný název! Temnota mi připadá morbidní a beznadějná. Beznaděj snad nebude naším programem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru