Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To mi vrásky nedělá

09. 09. 2003
6
0
1912
Autor
Smailinka

achjo, ty zhoubné myšlenky...

A smrt mi vrásky nedělá

to jen abys věděla

cynismus je láska má

opilá tvejma zradama

 

A smrt mi vážně nevadí

až ostří nože pohladí

mé tepny, milý, zařvu

                                       TEĎ

 

                                       na mou bídu

skrze víru

výhled míru

 

                                       HLEĎ!


Jeheheman
14. 11. 2003
Dát tip
*hmmmm:o) no nevim, mi smrt taky nevadí, jen to co je před ní. Bude-li se ti chtít podívej se na mou věcičku "Hnustáří" u tebe by mě asi zajímalo co ty na to:o))

3/5 takové přímočaré moc...trochu zjemnění na úvod mi tam chybí :)

Smailinka
01. 10. 2003
Dát tip
moc by mi zajímalo, co si představujete pod pojmem budovatelský?ale rozhodně díky za tipíka;)

Bluie
30. 09. 2003
Dát tip
Jo-oo, liiiibi moc... ta poznamka s tim "budovatelskym" koncem neni od veci, ale stejne si to zaslouzi tip...podle me zcela urcite :)

Kastel
23. 09. 2003
Dát tip
...přííímóó hleď :o) T

Smailinka
23. 09. 2003
Dát tip
pochodem vchod to nám přijde vhod;) dík

Smailinka
22. 09. 2003
Dát tip
nemůžu.....vždyť už to víš, nemůžu to změnit, patří to k mé rozporuplné osobnosti teď-na mou bídu-hleď skrze víru-výhled míru teď-na mou bídu-skrze víru-výhled míru-hleď ale rukojeť se nevylučuje;)

Jo, líbí se mi tvůj suchej humor!* A ten konec? Co to zjednodušit? „…zařvu TEĎ! A pustím rukojeť.“

guy
10. 09. 2003
Dát tip
viz blondýna ..... ale po to zařvání je to pěkně ostře zhoubný! :-)

REDH0T
10. 09. 2003
Dát tip
jen doufám, že při slově -TEĎ- nejel nůž po tvé paži od lokte dolů v hloubce cca 2 cm...

HankaH
10. 09. 2003
Dát tip
Ten konec je opravdu takovej nepasující... Škoda.

jo, to je dobrý, do klubíku*

Smailinka
10. 09. 2003
Dát tip
dík jinak já sem ten konec předělávala, mělo to jinou formu, ale pro ten efekt to nebylo ono, takhle mě to mnohem víc vyjadřuje... redhot-ne, neboj, jen pár milimetrů...

blondýna
09. 09. 2003
Dát tip
ten konec je takový... budovatelský, či co:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru