Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMRT

09. 09. 2003
9
0
1430

Popel. Zbyl po ní jen popel.

Když zemřela nikdo pro ni neplakal. Všem to bylo jedno. Jako by tu ani nebyla.

Díval jsem se na její ostatky, ale necítil jsem nic.

Její hrob nebyl označen. A přesto všichni věděli že je mezi příbuznými.

Vzpomínal jsem. Jako by to bylo teprve chvíli co jsme se poznali:

Když jsem ji poprvé spatřil válela se v takové krabici, spíš to byla krabička než krabice.

Líbila se mi na první pohled. Něžně se mi otřela o rty a mnou projel dosud nepoznaný pocit.

Byla tak čistá a přece tak žhavá, až tomu bylo těžké věřit.

Ale pak to začalo. Kouřila. Kouřila až moc. Bylo na ní vidět jak jí to škodí.

Doslova se ztrácela před očima. Nakonec uhasla její poslední jiskřička.

A teď sedím nad jejím hrobem .

I když pro mne moc znamenala není mi smutno.

Nevím jak dlouho tu sedím. Mysl mám zamlženou alkoholem.

Přichází muž v černém šatu.

Vezme popelník a vysype ho i s ní do koše. Lhostejně se na to dívám beru do ruky její sestru a zapálím si ji.

Odsuzuji další cigaretu k smrti.


Richard
14. 07. 2004
Dát tip
škoda, žes to zařadil jako povídku, v poezii by tomu slušelo velice!

Shellinka
17. 03. 2004
Dát tip
Mně to přijde fakt dobrý. :)

Simona
12. 03. 2004
Dát tip
umíš pěkně klamat;o))*t

Karoli
20. 11. 2003
Dát tip
Hmmm, velice zajímavé! metaforou ženy-cigarety by se ovšem měl vážně zabývat ministr zdravotnictví. (ministr varovnictví vás pozdravuje)

tohle je jenom a jenom o cigaretě. teda aspoň sem na nic jinýho nemyslel když sem to psal.

Nadherne... a myslim ze to neni jeno o cigaretach... myslim ze ne .

Peggy
16. 10. 2003
Dát tip
Vážně jde o cigára?

Kalábek
12. 09. 2003
Dát tip
Cool:o) Vazne dobry:o) A to se mi to ze zacatku zdalo diny:o)

Po prvních pěti řádcích čitelný konec. Mám texty podobného rázu rád, takže jsem jich přečetl už nespočet, ale musejí se psát obratně, a ne tak jasně, jako v tomto případě.

katugiro
11. 09. 2003
Dát tip
pravdou je, že to bylo příliš brzy odhadnutelné, ale jinak fajn... :)

REDH0T
10. 09. 2003
Dát tip
Vzpomínám na jeden studentskej silvestr, kdy jsme ráno dohledávali největší mrtvolky v popelníku...

limetka
10. 09. 2003
Dát tip
Něco podobného jsem už četla před 10 lety. Poslední věta v tom dílku byla : ,,Má první láska byla cigareta"

Poněkud o ničem. Taková legrácka, která toho čtenáři moc nedá. Každopádně popel tady zůstane po nás všech ;-) tak o co jde?

sicco
09. 09. 2003
Dát tip
tohle je vážně dobrý

fungus2
09. 09. 2003
Dát tip
No je to napsáno na neobvyklé téma. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru