Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezilidskej karneval na ohnutý lžíci

10. 09. 2003
3
0
1825

...děkuju všem, kdo mi \" pujčili\" kousek svého já a osudu. Děkuju jim za nadhled, s nímž budou snad číst.

 

Mezilidskej karneval na ohnutý lžíci

 

 „ Já jsem s tebou strašně, ale strašně nešťastná.“ Oznámila hezounká bruneta Karlu Vlčkovi, zatímco ten si matně uvědomoval, že asi žije, nebo co.

„ Jo? A jak se to pozná?“ zeptal se jí blbě.

„ Ty jseš kretén!“ rozplakala se.

„ A idiot!“ dodala k tomu, aby si snad Karel nemyslel, že to má u ní nějak dobrý.

Karel Vlček byl kretén a idiot. To je fakt. Když o tom ale před ním někdo mluvil nahlas, pokaždé ho to trochu znervóznělo.

Tahle scéna následovala těsně po té, co se zamilovanému párečku z „Nietzsheho nic“ zjevila u postele Winter. Hrozně se tlemila, protože věděla, že zase jednou zvíří prach kolem jejich roztomilého vztahu.

„ Dobré ránko, Karle. Sme se už dlouho neviděli. Jak pořád žiješ?“ zeptala se konverzačním tónem. Pak ho ještě pozvala na kafe s tím, že by si zas mohli po dlouhý době pokecat jako dva staří dobří kamarádi a nakonec vypadla. To Winter umí – vypadnout. Protože to umět potřebuje...

Karel nechápal a nebo spíš chápal, ale nevěděl, jestli dobře. Jeho spolunocležnice měla ve zvyku chápat okamžitě všechno a udělat z toho vždycky pořádnou scénu. A tak se slzami v očích začala:

„ Já jsem s tebou strašně, ale strašně nešťastná.“

 

Winter už v té chvíli upalovala na nádr a řehtala se docela nepokrytě a nahlas. No a to jak za sebou ve finále práskla dveřma, to bylo obzvlášť vyvedený. Dobrou chuť, pokud právě snídáte, hrdličky. Kurvadrát!

Na poslední chvíli naskočila do autobusu, co vůbec neměl jet a libovala si, jak jí to dneska všechno od rána vychází.

„ Stodvacet korun.“ Spočítal jí to řidič.  Vylovila jenom stvoku. Než stihla rozjet úvahy, jak se z toho vykecat, uviděla na zemi bezprizorní dvacetikačku.

Někdo holt má dneska den.

 

U stolu seděly celkem tři. Modelka Barbara, knihkupkyně Petra a Winter.

Bára chodí s fízlem. Podle převládajícího názoru je to vztah na jednu noc, který se o osm měsíců protáhl. Fízl je kretén a idiot a Bára to ví.

„ Má ale aspoň tolik slušnosti, že když mě zbije, tak se mi potom omluví.“ Míní o něm. Zkrátka džentlas k podledání.

„Proč všechny ženy milujou kretény a idioty?!“ volá do hvězd a očekává odpověď, když tu náhle...nic. Jedinej, kdo reaguje, je Winter.

„ Konkrétně já teda ne.“

„ Já asi taky ne.“ Přídává se Petra.

Rána Bářině teorii.

Píííp pííp. Esemes zpráva pro Winteřin mobil.

„ Tohle se nemelo stat, ale stalo se.Tusim, co se mnou chces na tom kafi resit. Ale myslim, ze uz neni co...Vlcek.“

Ajvaj! Vlček si to zas vyložil po svým. A tady ta přiblblá textovka, to má být jako rozchod?

„ Hele, Vlčku, proč to hrotíš?“

„ Já to nehrotím.“

„ Ne? A kdo teda?“

„ Já nevim.“

No, všechno je zkrátka věc názoru.

 

„Jaktože tak hezká holka, jako jseš ty, pořád nikoho nemá.“  Zamyslel se nahlas Fridex.

„ No...asi jsem měla štěstí.“ Odpověděla mu Winter podle svojí logiky.

„ Co vlastně hledáš? Můžu ti dohodit huliče, alkáče, smažky i slušný kluky všeho druhu.“

„ Já hledám toho, co mi bude vyhovovat.“

„ Tak v tom případě myslím, že potřebuješ někoho, jako jsem já.“ Prohlásil po té, co se na delší dobu odmlčel a možná i zamyslel.

„ Ty bys podváděl Džejny?“

„ Ale já nemyslím jako přímo sebe, ale někoho jako sebe. Někoho ti seženu.“

„ Já jsem k dohazování skeptická. Posledně, když jsem se snažrila dát dohromady....“

„ Zvoralas to?“

„ No.. ani tak ne, ale ten Marek je pořád na ocet.“

„ Takže jsi to prostě zvorala.“ Zhodnotil Fridex.

„ Ale já nepotřebuju dohodit žádnýho chlapa, když už jsme u toho.“ Zamyslela se najednou

Winter.

„ NE?“

„ No a co je na tom tak divnýho, když je holka sama?“

„ Zkrátka je to divný.“

 

Poznámka:

Marek Tomáš měl údajně umělecký jméno. Taky uměl psát moc príma neslušný esemesky a strašně hezky se usmíval. Návdavkem k tomu měl ještě krásný oči. A byl s tím vším jako vůl v plotě. Jaké z toho plyne ponaučení? Že umělecký jméno, erotický sesemesky, úsměv a oči jsou vám někdy naprosto k hovnu....

 

 

„ Ty, jako Ryba, můžeš jedinou a opravdovou lásku prožít jedině s borcem ve znamení Panny.“

Hlásal Vlastík – někdo, kdo se v místí hospodě už stal součástí koloritu a věřil na znamení.

„ Jóó?“ protáhla nezaujatě Winter, totálně znechucená tím, že už se ji zase někdo snaží nacpat s někým mermomoci do páru.

„ Ty jseš úplně nejhezčí holka tady v tý prdeli.“

„ No tak to je toho.“

„ Ale je tady kluk, kterej by pro tebe byl ten pravej.“

„ Někdo jako ty?“

„ Jo. Ale spíš jsem myslel Bagra.“

„ Jééééžišikriste!!“ zařvala.

„ Hele, slib mi že nad tím budeš přemejšlet.“

„ Jasně. Ale už musim jít.“

„ Ale budeš na d tím co? Pře-mej-šlet.“ Slabikoval Vlastík a utíkající Winter za sebou ještě několikrát zaslechla jeho volání

„ Bagr! Bagr!“

 

Největší ranař celýho města a okolí vyjeveně sledoval svoje tkaničky. Měl pocit, že mu utíkají, kdykoliv se jich dotkne. Ostatně zavázat si tkaničky, když jsou takhle zhulený, to je skoro filozofickej problém. A tak ho řešil přes teorii fotonů, ale ty tkaničky kupodivu pořád byly rozvázaný!

Winter to pozorovala z povzdálí. Páni....a tohle je prý pro mně ten pravej. Vlastíku, Vlastíku, ty pičo.

 

 

Winter se vždycky chtěla jmenovat nějak originálně. Na svoje vlastní jméno měla jakousi alergii už od dětství. Oslovovali ji Marie, jenom když jí chtěli opravdu ošklivě vynadat. Jinak jí neříkali vůbec nijak. A tak Winter usoudila, že jméno není v komunikaci až zas tak zásadní a nechávala lidi, aby jí říkali, jak chtějí. Winter, to je z nápisu Winterfresh na žvýkačkách, který likvidovala přímo po kilech. Spearmint by ale bylo horší, nemyslíte?

A úplně nejhorší by bylo, kdyby se Winter jmenovala Laura jako Laura Zámečníková. 

Krom jména by na té holce vlastně nebylo nic špatnýho.

Laura Zámečníková naprosto přesně ví, co chce od života a je strašně, ale strašně nešťastná s Karlem. Krom Karla  miluje ještě oblečení a samozřejmě sebe. Nesnáší Winter. Přijela k vám ze Slavkova a má pořadové číslo jedna. Potlesk pro dívku s číslem jedna.

Laura Zámečníková měla toho dne několik obrovských dilemat. Tak předně: co na sebe? A za druhé: Je Karel kretén a nebo idiot? Má mu zavolat a rozejít se s ním?

Nakonec si oblékla přilehavé černé tričko s nápisem COLLEGE PRINCESS a Karlovi zavolala.

„ Chci to s tebou jednou pro vždycky ukončit!“

„ Proč?“

„ Vysmíváš se tomu, v co věřím. Urážíš mně a vůbec jseš hroznej kretén a idiot! Nenávidím tě. Věřila jsem, že my dva bychom spolu mohli být šťastní, ale nemohli!“ Laura plakala. Rvalo jí to srdce.

„ Aha.“ Karlovi to taky rvalo srdce.

Když zavěsila, vrhla se mezi své plyšové utěšitele a přívaly slz byly k nezastavení. Pak jí došlo, že se vlastně s Karlem rozešla ona. A že se s ním rozejít vlastně ani nechtěla.

Znova vytočila jeho číslo, aby mu oznámila, že už ji to přešlo.

Winter přemýšlela, kdo ze zůčastněných je větší idiot. Možná, že ona sama....

„ Hele, Vlčku, mě bytostně uráží, pokud v mojí přítomnosti vyřizuješ svoje citový problémy s COLLEGE PRINCESS.“ Zkusila to.

„ No tak to se mnou skonči. Je to ostatně tvůj problém.“ Zavrčel Vlček.

„ Mně by stačilo jenom kdybys tyhle věci řešil, až vypadnu.“

„ Tak vypadni.“

Já vám říkala, že Winter potřebuje umět vypadnout.....

 

Intermezzo:

„ Fízl si myslí, že ho špehuju.“ Promluvila Bára, když se zase sešla s Petrou.

„ Řekl ti o tom něco?“ zajímala se Petra.

„ Ne, ale psal to v jedný esemesce.“

 

  Intermezzo číslo dvě:

Vlček byl vždycky úplně mimo, ale co je moc, to je moc. Na všech čtyřech prolízal pod stoly za neustálého vykřikování:

„ Sociální revoluce! Sociální revoluce, vylez!“

Winter konsternovaně pohlédla na Bagra. Chtěla jenom potvrdit, že se Vlček definitivně pominul, aby mohla definitivně odejít a už se s ním nikdy nesrat.

„ Tak pocem ty mrchno!“ zařval najdnou  a v náručí měl mrňavý kotě.

„ Kdopak to je?“ zeptala se Winter tónem, jakým obyčejně mluvíme na naprostý dementy.

„ To je Sociální Revoluce.“ Vysvětlil jí anarchokomunista Vlček.

Winter pochopila. Její diagnóza je správná....

 

Ačkoliv do sebe převrátil už několik panáků, netvářil se o nic veseleji, než když sem přišel.

„ Vlček, pičo, co tě sere?“ zeptal se ho Vlastík, co zase dokresloval místní kolorit a byl napopel jako celej zvěrokruh.

„ Ale do toho ti je hovno.“ Na to Vlček

„ Ňáká ženká, pičo, co?“ na to Vlastík.

„ Jo.“ Na to Vlček.

„ Winter, pičo, co?“ zase Vlastík.

„ Jo.“ Zase Vlček.

„ A pročjako.“

„ Protože stejně spí s Bagrem i když říká, že ne.“

„ No jasně, pičo! Seš rozumnej kluk. Se na ni vyjeb, na kundu z ryby. Je to děvka a eště je na to, pičo, hrdá. Tak pracky vod ní.“

To Vlčka moc nevytrhlo.  Další panák. A ještě.

„ Ještě dva, pane vrchní, a pořádný. Tady Vlček má nějaký srdeční záležitosti.“

„ Ale hovno srdeční. Jenom mně sere, že spí s tím Bagrem. A že navíc ještě říká, že s ním nespí. Protože ona s ním možná nespí, ale to taky jenom proto, aby mně nasrala. Ona mně prostě děsně sere, kurva!“ Vlček měl ve svejch teoriích naprosto jasno a Vlastík taky. Ze všeho, co se tady dneska řekne, prostě logicky plyne, že Winter je kunda.

„ Ty děvko!“ syčel Vlček do telefonu ještě dřív, než ho stihla zvednout.

„ Ty čubko! Ty chrápeš s Bagrem, co?“

Winter měla ve zvyku odpovídat Vlčkovi v takovejch stavech na cokoliv

„ Ale jistě, zlatíčko.“ Zamyslela se, jestli se to hodí i teď. Pak mu raději doporučila, aby jí zavolal později.

„ Kurvo!!“

„ Ale jistě, zlatíčko.“

„ Co sakra chtěl Vlček ve dvě ráno?“

„ Chtěl vědět, jestli třeba nespím....s tebou.“

 

Laura přemlouvala modrou barvu, aby ji ani tentokrát nenechala ve štychu. Jenže chyba lávky. Proužek se začal zbarvovat do roztomile růžové, která jí ostatně tak ohromně sluší. Rozplakala se. Ten kretén Vlček! Ten idiot!

„ Proč my ženy musíme milovat idioty?“ řešila přesně v tu chvíli modelka Barbara.

„ A proč já nemiluju nikoho?“ zamyslela se Winter.

Laura se zoufale snažila dovolat Vlčkovi, ale ten spal. Vlček umí spát na tisíc způsobů. Naprosto dokonale.

„ Já nechápu, co mně na těch hajzlech přitahuje.“ Rozvíjela Barbara svou myšlenku.

„ Já mám z lásky naprosto normální strach.“ Vytrhla ji Winter.

„ Cože?“

„ No, když vidím, co se stalo Vlčkovi, nebo Bagrovi, tak mně napadá, že zamilovanejm lidem se dějou jenom strašný věci.“

Laura sdělila Vlčkovi, že si dítě chce nechat. Za tři minuty prohlášení změnila. Strašně přitom plakala a rvalo jí to srdce.

„ A tebe nesere, že tě nikdo nemá dost rád na to, aby pro tebe něco udělal?“ Fridex se v tomhle nahlodávání vyžíval.

„ Ty mně snad nemáš natolik rád, abys pro mně něco udělal? No to mám teda kamarády.“ Zazubila se Winter.

„ Ale já to myslím jinak. Sama to moc dobře víš.“

 

„ Zvu tě na svatbu.“ Pravil Vlček vážně.

„ Kdo se zbláznil?“ Winter považovala manželství za bláznivou akci, která se většinou protáhne na třicet let společnýho šílenství.

„ Já.....“ odpověděl Vlček.

Dala si moc záležet na tom, aby na ní nebyl vidět ani náznak jakékoliv pohnutky.

„ Tak to gratuluju...“

Pak to ale přecejenom nějak nezvládla.

„ A buďte spolu nešťastný až do smrti, ty kreténe.“

„ Myslíš, že spolu nemůžeme být šťastný?“

„ O tom jsem naprosto přesvědčená.“

 

Vlček do sebe převrátil několik panáků fíkovýho Jelcina. To je ta nejhnusnější sračka, jakou kdy pil, ale co už.

„ Zase ženská, ty pičo?“ Vlastík chlastal rumy. Tvrdil, že rum je hnusnej a proto se musí pít na ex.

„ Jo.“

„ A co zas?“

„ Já se budu ženit.“

„ Pííííííííííííííčo!!!!!“

„ Ale já vim, že spolu budeme nešťastný.“

„ Tak proč si ji bereš, pičo?“

„ Protže ji mám rád. Já ji miluju, tomu ty nerozumíš....“

„ A proč teda budete nešťastný, ty prasečí kundo?“

„ Protože............a taky...a vůbec...“

„ Pííííčo?“

„ Protože my si nejsme souzený.“

Vlček radikálně odmítal věřit na to, že si někdo s někým je souzenej. Jestli si ale on s někým souzenej je, tak to stopro není Laura a on si ji za týden bere. Potěš koště....

 

 

Laura Zámečníková nenašla jediné svatební šaty, které by se jí zdály adekvátní pro tak úžasnou ženu, jako je ona. Byla to katastrofa. Copak se v takovýhle situaci může vdávat?!?!

Barbara nenašla nic, co by ji ještě mělo držet s fízlem a tak s ním opět zůstala.

Bagr nenašel žádnou hezkou slečnu ke zneužití a tak znechuceně odešel z baru, zamyšlen nad svou první a jedinou láskou.

Vlček nenašel odvahu říct Lauře, že si ji vlastně vůbec nechce vzít.

Fridex nenašel nikoho pro Winter.

Winter nenašla druhou kontaktní čočku a tak viděla jen na jedno oko.

Všichni seděli v hospodě poblíž okresního úřadu a dusili se dýmem z vlastních cigaret.

Všichni, kromě Fridexe, protože ten nekouří a taky krom Laury, protože tam nebyla.

„ Tak to já se radši nebudu vdávat.“ Barbara prolomila ticho.

„ Neboj, ona si tě třeba za hodinu vezme.“ Navázala Winter s ironií sobě vlastní.

„ Ta už to myslela vážně, to si piš.“ Odtušil Vlček.

„ No, ale stejně je to zápich, když jako důvody, proč si tě nemůže vzít uvedla, že jseš ketén a idiot.“  Pokračoval Fridex.

Vlček byl raději zticha.

„ No, děti, tak to asi zapijem, ne?“

Bagr objednal panáky pro všechny a to byl hepy end.

 

Dodatek: Laura Zámečníková si vyplakala oči. Vlček se jí omluvil i když nevěděl za co a přemluvil ji, aby se k němu vrátila, i když nevěděl proč.

Fízl se rozešel s modelkou Barbarou kvůli holce která nebyla ani trochu modelka a už vůbec ne Barbara.

Fridex se s Džejny nerozešel a nikdy jí nebyl nevěrný, ačkoliv ho nepřestala pronásledovat utkvělá představa, že většina žen potřebuje někoho, jako je on.

Vlastík jakožto Ryba našel slečnu ve znamení Panny, do které se fakt strašně moc zamiloval a chce s ní bejt pořád, pičo!

Bagr ulovil ještě spoustu hezkých slečen ke zneužití a vždycky přitom myslel na svoji první a jedinou lásku, která ho nechtěla.

Winter, dívka s pořadovým číslem dvě, přišla na to, že Marek Tomáš píše moc prima neslušý esemesky a krásně se usmívá.

Marek Tomáš napsal ještě hodně neslušných esemesek. 

 

 

 


Třeba jestli je víc štěstí s Karlem a nebo bez něj? :))

To je hodně pěkná věta, dalo by se nad ní dlouho polemizovat :-) No, konečně jsem se tady zaregistrovala, tak je mi blbý nechat tam toho anonyma38 - takže - Anomym38 jsem teď já.

Tak těsně vedle. Přeju hodně štěstí s Karlem i bez něj :))

anonym3
20. 09. 2004
Dát tip
Myslim, ze jsme se bohuzel nikdy nevidely. Anonym 38

Anonyme38, máš pravdu. Máš naprostou neprůstřelnou pravdu. Díky moc za kritiku. Dovol jeden skrovný dotaz - jsi, kdo si myslím, že jsi? :))

Dalamar
06. 10. 2003
Dát tip
Teprve teď jsem se k tomu dostal. Jelikož asi jedinej tady vím o co jde tak nemůžu než uznat, že to si zaslouží tip, jelikož je to v rámci autorské licence poznatelná zažitá realita ;) (ňák jsem se do toho zamotal) *tip*

Yossaryan
04. 10. 2003
Dát tip
Sáro, Sqadri ti nekecá. Opravdu některý ty věty používá pořád dokola.

Squadrina
26. 09. 2003
Dát tip
Tak mne tu máš, jak jsi chtěla! Překvapuje mne to formou. Dokážeš psát spoustou stylů a pokaždý to má sílu. Dokážeš člověka šokovat, deptat, bavit a nebo všechno v jednom. Některý fráze tam aspirujou na to, aby se v mém slovníku ujaly. ShAr: Mladý pane, kvůli vašemu sěbevědomí budeme muset na Písmáku zvednout stropy. Možná vám ten detail unikl, ale váš názor nerovná se všeobecné pravdě. Většina lidí vidí svět černobíle. Jaký by to byl úspěch, kdybyste krom již zmiňovaného vašeho názoru zaregistroval ještě tyto dvě barvy.

Albireo - Děkuju ti.....

Sharkey: Pohybuju se kolem lidí relativné špatných. Dovol mi dotaz: Jak takhle někdo pozná, že každá věta a zvrat byl pracně vymýšlen?

ShArKeY
22. 09. 2003
Dát tip
Je to napsané tak, že to nenechá čtenáře jenom lehce plynout nad dějem - pořád tam sereš přebytečné slova... místy jsi svižná, jindy se mi to zdá spíš trochu vykonstruované. Až budeš psát takovým stylem, že nebudeš potřebovat pracně vymýšlet každý zvrat a každé volení slova - budeš dobrá. Sedneš si jenom k počítači, přikážeš prstům, ať jedou po klávesnici... budeš přirozená. Žádné pojetí do křeče - potom budeš dokonalá. Ale asi se pohybuješ kolem špatných lidí a čteš špatné autory, holka...

Albireo
22. 09. 2003
Dát tip
Mně to připadá opravdu velmi dobré, myslím, že Sarah tady na Písmáku patří mezi špičkové prozaiky. Tohle se čte jedním dechem a dialogy i myšlené monology jsou psány taky, jako by vypravěč opravdu mezi těmi dacany, norky, smažkami a profesionálními rebely žil. (Teď už mluvím o celém triptychu.) Jestli je to autobiorafické, tak potěš pámbu! Některé "hlášky" mne opravdu dostaly: "považovala manželství za bláznivou akci, která se většinou protáhne na třicet let společnýho šílenství" "Tvrdil, že rum je hnusnej a proto se musí pít na ex" Stavba pasáže "x nenašel y ..." je také fakt působivá. A závěrečná věta to pěkně shazuje. Nechal jsem se vyškrtnout z redakce, takže jenom tip.

ShArKeY
18. 09. 2003
Dát tip
Bůj je mrtev, naštěstí. Děvče z roku 2003, jo? Velká jména jsou jenom klišé... Můžeš psát lépe a zároveň se nesnažit o nic jiného - než být jenom holka z roku 2003

A jak mám tedy podle tebe psát?

Zdraví zoufalec bez urážky. Já si nehraju na Shakespeara a ani si nejsem tak docela jistá, jestli je Bůh mrtvý. Jsem děvče z roku 2003 a nepíšu velkou poezii. A mimochodem, mám pocit, že ve svých dílech smajlíky nijak zvlášť nepoužívám...

ShArKeY
15. 09. 2003
Dát tip
Dobrý spisovatel umí dát na jevo emoce bez smailů. Celá konstrukce věty je uspořádána tak - aby vypadala vesele nebo hororově. Tohle byla jenom rada, že se toho máš vyvarovat - viděla jsi někdy Shakespeara nebo Nietzscheho psát na konci věty :-) ? ... není to novodobý styl a ani žánr. Tohle používají zoufalci bez slovní zásoby a bez nápadů - bez urážky

Zly
11. 09. 2003
Dát tip
zajímavé/ na tip určitě*

ShArKeY
11. 09. 2003
Dát tip
Tenhle díl je lepší, než ten po něm. Píšeš zajímavě. Chtěl bych to trochu rozvést, ale když vidím ty smaily na konci věty... ten vítězoslavný výraz, který si dokážu představit, při každé kladné kritice - jseš pro mě jenom další spisovatelka na prodej. Máš dobrý základ, pár zlozvyků... ale zkus psát tak - aby si lidem dala najevo, že je samotné psaní na prvním místě a ovace až na druhém. Zkazila jsi takhle jinak skvělý mléčný koktejl...

Spisovatelka na prodej....krásné. Děvka na prodej a spisovatelka taky. ShArKeY, myslím, že jsi mne nepochopil. Respektuji tvou bohorovnost, ale dovol, abych ti naznačila, že ty smajlíky na konci věty tam prostě jsou proto, že ta věta není úplně vážná. Já nikdy nic neříkám tak úplně vážně a proto dávám za větu smajlíky. Když mluvím, poznáš mi to v hlase. Kladná kritika je příjemná věc, ale já píšu tak, jak píšu a nepotřebuju se líbit všem. V něčem máš pravdu - píšu pro lidi. Pro NĚKTERÝ lidi. A když to tyhle lidi potěší a osloví, pak moje psaní splnilo svůj účel. Na prvním místě je příběh, který vyprávím. Doufám, že jsem tomu příběhu dobrou spisovatelkou, i když ,jak říkáš, prodejnou. A jestli jsem ti zkazila koktejl, omlouvám se a zvu tě na novej :)))

Spisovatelka na prodej....krásné. Děvka na prodej a spisovatelka taky. ShArKeY, myslím, že jsi mne nepochopil. Respektuji tvou bohorovnost, ale dovol, abych ti naznačila, že ty smajlíky na konci věty tam prostě jsou proto, že ta věta není úplně vážná. Já nikdy nic neříkám tak úplně vážně a proto dávám za větu smajlíky. Když mluvím, poznáš mi to v hlase. Kladná kritika je příjemná věc, ale já píšu tak, jak píšu a nepotřebuju se líbit všem. V něčem máš pravdu - píšu pro lidi. Pro NĚKTERÝ lidi. A když to tyhle lidi potěší a osloví, pak moje psaní splnilo svůj účel. Na prvním místě je příběh, který vyprávím. Doufám, že jsem tomu příběhu dobrou spisovatelkou, i když ,jak říkáš, prodejnou. A jestli jsem ti zkazila koktejl, omlouvám se a zvu tě na novej :)))

katugiro
11. 09. 2003
Dát tip
začalo mě to nudit až poměrně pozdě, asi v poslední třetině :) bordel v tom děláš menší než Perchta, i když tu zase schází její osobitost, ale to je nakonec jedno... když teď tak vzpomínám, o čem to vlastně bylo, tak si uvědomuju, že se to dá číst dál a dál - a nikam to nevede, člověk se nic nedozví, postavy jsou mu kvůli beztvarosti lhostejné... možná by měl někdo tu lžíci olíznout :)

...mimochodem, tohle je první díl. Ostatní jsou prý lepší :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru