Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"fotbálek"

10. 09. 2003
0
0
755
Autor
Vysmátej

Jak možná víte,dnes se hraje fotbal myslím že s Dánskem(ale to je jedno),tak jsem si dovolil napsat takovou malou reportáž ze "zákulisí"

Hluboké a jásavé tony rozdrnčely okna panelových domů.Stovky malých dětí se nechápavě probudily ze spánku.Spoustě rozmrzelích žen se rozplynuly naďeje na poklidný večer......

Hluboké a utrápené mručení se vyvalylo z plastykových euro oken.Ten večer matky poslaly svá dítka brzy spát a přemýšlely jak uklidnit už tak dopáleného tatínka.......

Miliony břichatých chlapáků v hospodách, sledovalo pobíhání značkových panáčků na zeleném pozadí chvějící se obrazovky a s nápojem hořké chuti splachovalo stejná trápení.....


co goal, to dávná radost...
co faul,to marná touha po spravedlnosti...





Yossarian
19. 09. 2003
Dát tip
já se totiž z toho fotbalu právě vrátil, předcházela pracovní oslava, dohromady (cca 9 piv a 3 decky tvrdýho), tudíž sorry za výkřičníky, ale když já sem na ten fejeton háklivej a von tohle nebyl a neni , ani psát sem pořádně nemoh! :))

Gramatika a interpunkce!!! Navíc to nemá s fejetonem vůbec nic společného...

REDH0T
11. 09. 2003
Dát tip
seš úplně mimo. Jsme hráli s Francií...

??? nerozumim tomu... tak si mimo bud Ty nebo ja... ty Dansko jedno...

Armand
10. 09. 2003
Dát tip
ten závěr je trefný .-)

Yossarian
10. 09. 2003
Dát tip
seš mimo, proto doufám že Ti nikdo nedá tip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru