Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevim

30. 06. 2000
0
0
675
Autor
jaryn

bez komentáře

Docela se nudim, tak sem si řikal, že bych moh oblažit jeho velesvátost Petra P. pár kravinkama, který mě občas napadnou.Doufám, že se jeho svátost neurazí použitím poměrně nezvyklého literárního stylu, kterého jsem zvolil.A rovněž doufám, že promine ubohému hříšníkovi jeho neomluvitelnou neznalost pravopisu jazyka českého (můžeš si, Ty vole, dělat statistiku parvopisnejch chyb, ale bacha abys z toho nedostal infarkt!). (pointa mě napadla během fyzicky i duševně vyčerpávající manuální práce na našem kolchozu v neděli dopoledne). Je sobota večer.Mojí maličkosti se dostalo té nesmírné cti, že mohu sdílet místo u jednoho stolu s jeho velesvátostí Petrem P.Pevně doufám, že mé chování bylo dostatečně bohabojné i s postupem přibývajícího alkoholu a THC v mé krvi, a že jsem k jeho velesvátosti neprojevil byť sebemenší projev jakékoliv neúcty (což se ovšem vůbec nedá říci o jeho chování k přeochotné a přepozorné obsluze jistebnického pohostinství - panu Vítovi z Tisové).Jeho svátost zahrnovala náš stůl bezpočtem mouder, kterým kolikráte ani sám nerozuměl.Mezi jednotlivými rozumy si notně přihýbal z číše lahodného piva s láskou opečovávaného ve sklepích místního pohostinství (bůh ví, že se ty chcanky občas skoro nedaj chlastat, ale po pátym škopku je to stejně každýmu u prdele).Občas dopřál svému vybranému gastronomickému vkusu kapku lahodné lihoviny zvané "čert".Se zvyšujícím se počtem vypitého piva a doplňkového čerta, se jeho závislé tělo počalo dožadovat i třetí z látek, kterými je jeho blahorodí již od nepaměti dosti neomaleně aditivuje, a to THC.Ve značně podoroušeném stavu se proto nevybíravým způsobem začal u kolemhodujících dožadovat papírků a filtrů, aby poté ze svých zásob připravil zakázanou drogu do konzumaceschopného stavu (lidově řečeno umotal larvu).Papírků i filtrů se mu dostalo během okamžiku.Jal se tedy přihotovit jed sobě i svým spoluhodovníkům.Do činnosti se vpravil s takovou vervou, že balil jednoho jointa za druhým (snadná matematická rovnice - výsledek se rovná třem).Jeden joint podlehl konzumaci okamžitě po ubalení a to, považte tu drzost v době platnosti zákona na zákaz užívání drog, ve veřejně přístupném pohostinství.Ku příkladu nešel bohužel ani obsluhující, již výše zmíněný p.Vít, který si rovněž řádně naložil.No i moje maličkost se připojila a ochutnala ze zásob jeho blahorodí.A vůbec to nebylo špatné.Vlivem požitého líhu a THC jsem se osmělil a oslovil jeho velkováženost, a požádal ho, zda by mi nemohl dva kousky věnovat pro našeho společného přítele v Praze.Můj drzý dotaz se kupodivu setkal s kladnou odezvou a příteli v Praze se mělo dostat dokonce takové cti, že mu jeho výsost připsala na špek vlastní drahocenou ručkou cizojazyčný nápis.Zároveň tím jen potvrdila svoji duševní nadvládu nad kolemstolujícím odpadem společnosti.Poté mi byly ony dva drahocené kusy předány do úschovy a k následnému doručení příteli v Praze.Již cestou domů z pohostinství ve mě začalo hlodat pokušení špeky zkonzumovat.Avšak pouze má nesmírná vůle a bázeň z trestu božího mě od pokušení protentokráte odvrátili.Zboží bylo uloženo v levé náprsní kapse mé sváteční flanelové košile.Dalo by se tedy říci, že jsem jej doslova a do písmene nesl na srdci.Na chatu jsem tedy donesl posvátné špeky v pořádku.Hele už mi to moc nemyslí, takže to dopíšu už "normálně".Jak sem byl zlitej, tak sem s sebou fláknul do pelechu, aniž bych ty špeky z kapsy vyndal.Tedy jsem spal a hřál si JED na prsou, a vlastně proč ne.Někteří lidé si hřejí na prsou dokonce hada (Katka Cífa apod.).Ráno sem šel házet lopatou, to sem dostal pokušení podruhé, zahulit si a všecko by šlo rázem o poznání líp.Zase sem odolal, tentokrát však proto, aby mě nestihla kritika ze strany mé matky.Tý by se asi vůbec nelíbilo, že sem zmaštěnej jak prase.Třetí pokušení nastalo při odjezdu za vámi na turistickej výlet.Zase sem odolal, říkaje si, to už vydržim až je najdu ... a vydržel sem! Tak to bylo pokušení sv.Petra.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru