Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejhezčí dárek

30. 06. 2000
0
0
915
Autor
Plamínek

Už jsem zase tady. Trvalo mi to nějaký ten pátek, ale zato se teď mohu pochlubit: Přijali mě na vysokou! Z čehož vyplývá, že teď na vás budu mít spousty času, protože zkoušky už jsou pryč. Ahoj.

Nejhezčí dárek jsem dostala od Tebe a bylo mi jedno, koliks´za to dal, já mám ráda kytky a polibek potěší, jen mrzí mě stále, že už jsi to vzdal. Lásku jsi stále dával a nedokázal brát, pořád jsi mi opakoval, jak moc mě máš rád, teď už na tom nezáleží, žes mě miloval, když sis asi před měsícem život svůj vzal. Teprve teď přesně vím, jak moc Tě ráda mám, na hrob Tvůj ty nejkrásnější kytky zítra dám. Ty bys řekl, že je to ten nejkrásnější dar, protože si kytky vždycky míval rád, a já setřu z obličeje slziček pár, mrzí mě, že polibek Ti nemůžu už dát.
Rivka
07. 07. 2000
Dát tip
Mari: Přihořívá, přihořívá... :c)) Plamínek: Taky hezká:-)))

Plamínek
04. 07. 2000
Dát tip
Marigoldovi: Já vím, že nepasuje,ale ono už to bylo takové starší, tak jsem to chtěla udat. Blbej čas, já si to uvědomuju, snad to ale básničce ani mně neublíží. Všem: Díky za vyjádření k vysoké, ale co básnička?

Marigold
02. 07. 2000
Dát tip
Ale Rivko :))no tak, zase tak horký to nebude, ne?? Gratulace Plamínku...Ale ten prolog mi k tý básničce dost nepasuje...

JiKo
01. 07. 2000
Dát tip
že by počet studentů na vysokých školách byl konstanta

Rivka
30. 06. 2000
Dát tip
Tak na vysokou...:c) Gratuluju (mě právě z jedné vyhazují, aspoň se to trošku prostřídá:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru