Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hřbitovní kvítek

15. 09. 2003
0
0
534
Autor
Paci

Věnováno Matýskovi, nejhezčí ze všech holek co bůh stačil uplácat. Mistrovské dílo, které už asi nikdy nezopakuje. Omlouvám se tímto všem krásným slečnám, které se mi líbí ale ONA je vše co jsem kdy chtěl, doufám že to ví a něco s tím udělá, já už vážně nemůžu udělat víc A!


15.09.03

Ponurý kraj, hnusný to místo,
studený, bez citu.
Vrána jen kráká na něčím hrobě.
Všude je ticho.
Jenom to krákání..!
Z dálky se ozývá tichý hovor, nebo jen šeptání?!
Hovor teď utichl, i vran jejich krákání.
Domluva utichla.
Slyšet jen tlumené šukání.

Do slečny přirážet chtělo se dnes,
tak si on našel hned první mez. (a na ní si vlez)
...

Hlas se teď zvyšuje,
k orgazmu pohání...

Teď PLNÝ VÝKŘIK !

.. vrány se vyplaší...

VÝSTŘIK

Sperma jí postříká i mramor pod ní!
Paci
16. 09. 2003
Dát tip
to nema přesvědčit, ona má vlastní hlavu a vlastní přesvědčení, to je to když se do toho začne montovat někdo kdo do toho vůbec nevidí. Vtip je v tom že oba víme jak to je. Oba se tolerujem maximálně jak to jde a taky se maximálně chápeme. Trošku jsem jí pomáhal protože je teď někde kde si to moc neužije tak jsme to oba brali jako spestření večera. Uznávám že pro cíti to může bejt trošku drsnější ale život se s náma taky nějak zvlášť nesere! Sorry za ten výraz doufám, že si ještě na židli! -:) Nehodlám nic řešit a ona taky ne a vůbec a to si myslím za nás oba nestojíme o to aby to řešil někdo jiný TEČKA.

Beepee
16. 09. 2003
Dát tip
nikam se nemontuju a uz vubec nic neresim a neprepinam :) "..you can live the life you like.." - film Chicago

katugiro
16. 09. 2003
Dát tip
vzhledem k Tvému výrazivu Tě určitě neurazí toto hodnocení: sračka nepoužívám ho často, možná je to dokonce poprvé, tak si toho važ :)

Beepee
16. 09. 2003
Dát tip
A tohle má nějakou slečnu přesvědčit, že ty jsi ten pravý... hms, proti gustu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru