Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

About Some Fans

17. 09. 2003
4
0
1129
Autor
zsis

Taktez napsane zhruba pred rokem jako textik k songu, ze ktereho se zatim take nic nevyvinulo.

music is around me

who knows why?

I don't want to sing

I'am just too shy

 

fearing the ones

who seem to like

me and my music

it's all a lie

 

I don't want fans

just listen

the real feeling for it

they're missin'

 

kill your idols

and don't even know it

suck their blood

go for the next


lukas_84
21. 01. 2004
Dát tip
Zajímavý postup odmítáš tím veškerý smysl pocitů který přináší hraní na živo "I dont want fans" Ale s těma idolama máš pravdu Dávát tip

(G)eorge
27. 09. 2003
Dát tip
&zsis: To's ani nemusel psát kluku, dyk oda víme o čem byla řeč...:) tož baže víme

zsis
25. 09. 2003
Dát tip
to je me jasny, a ze byl nametenej jak doga to sice vysvetluje, ale neomlouva. co se idolu tyce... ted me napadlo jestli tu nahodou nejde o omyl. vetami "kill your idols" a "suck their blood" nejsou mysleny imperativi, ale spis komentare. asi by to bylo jasnejsi kdyby tam bylo "you kill your idols" a "you suck their blood", ale myslim ze i tak se to da pochopit. idol.. neda se rict ze bych nenavidel idoly, to ne, a byla by lez rici ze jsem nikdy zadne nemel. mel jsem, a pravdepodobne i stale jeste nekde uvnitr mam, jen si to nechci pripustit protoze hledam sam sebe. akorat si myslim ze jsou urcite hranice, jako ze kdyz reknu ze se me moc libi Flea od RHCP a trochu se prinaucim jeho stylu hrani, tak to neni tak strasny jako kdyz reknu ze se mi moc libi Flea od RHCP a ted si necham vytetovat vsechny jeho tetovani, pak jsi koupim tu samou basovku jako ma, a pak do smrti budu hrat jen muziku Peppers. mozna je to tim lepe vysvetleny;-) @George: "to cely" je siroky pojem. hudba sama o sobe urcite ne. jestlize mluvime o popbyznisu(ano, napsal jsem cesky...) tak mas samozrejme pravdu, velka vetsina toho je delana jenom proto aby lidi meli idoly a kupovali desky. no a ti co uz idoly jsou maji radost ze jeste smi vydavat desky, protoze je lidi s velkou pravdepodobnosti budou kupovat (Kaja Gott, Lucka Bila....) i kdyby delali sebevetsi shity (jako ze delaji). prosim nebrat to vsechno az zas tak presne, jasne ze vim ze existuji vyjimky;-)

Na tom něco je, co napsal (G)eorge! I když si zárověň myslim, že hudba je i čistě pro radost (bez nutnosti idolů). A fanda, co někoho hodí přes půl místnosti kvůli takový konině, se pravděpodobně chtěl prát už předtim.

(G)eorge
20. 09. 2003
Dát tip
Mno, jenže těžko budeš hudbu a obecenstvo zbavovat touhy po idolech, to je podle mně jedna z věcí kvůli kterým to celý EXISTUJE... (G)*

:-)))))) Tak to jo! To se ti povedlo! To jsou i moje zážitky. ...we grew here old...*

Ajaj!! Teď jsem se prozradil, že jsem to psal off-line! Prohodil jsem kritiky k tomuhle a následujícímu textu! Oprava: Nemáš rád idoly? Stydíš se být idolem, nebo sám jdeš příkladem a vzdáváš se slávy záměrně kvůli jakési podstatě muziky? Každopádně jsou to zajímavé myšlenky. Ale k textu - bude to asi na nějakou divočejší muziku - připadá mi to jako výkřiky, možná rap - líbí se mi první sloka a refrén bych si uměl představit, že bude znít dobře, když se to dobře zazpívá. Celkově ale je to dost frázoidní. Ale já vím, že ta angličtina k tomu svádí.

zsis
18. 09. 2003
Dát tip
vysvetlim to takhle... ackoliv bych se na zadny pad nepovazoval za punka, dost se, z casti i kvuli kamaradum, v tomto okoli pohybuji nebo jsem se pohyboval. a vsimam si, ze fanousci s kapel (ktere za to mnohdy ani nemuzou) delaji svoje idoly, coz v podstate neni nic spatneho, akorat to delaji zpusobem, ktery se proste pro ten druh muziky nehodi. dalsui priklad. na jedne oslave jsem prohlasil, ze Korn jsou nudni. pak jsem se opravil, protoze ve zkutecnosti hrali Rage Against The Machine. No a jeden opilej typen me pak hodil pres pul mistnosti, prej co jsem rek proti RATM. To jsou veci, ktery od inteligentniho fandy proste necekam. je to text o clovickovy, ktery ma strach pred svyma fandama, protoze jen delaji ze ho chapou. To jsou fandove kteri zabiji muziku, podle me. doufam ze jsem to tedka aspon trochu vysvetlil...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru