Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Býti tak optimistou... :-)

17. 09. 2003
1
0
798
Autor
Cardina

Jsem pesimista :-(

Ještě štěstí,

že je Země kulatá

a za viditelným koncem v dálce

za končícím obzorem

se za nějaký čas

objeví obzor nový

 

Sice dopředu netuším

jaký bude,

ale o to víc se můžu těšit,

že mě mile překvapí ...


No comment... :-)(-:

Cardina
23. 09. 2003
Dát tip
Vinki - Ty myslíš, pesimismus je vymoženost moderní doby?Já myslím, že je starý jako lidstvo samo, jen tomu tak dřív neříkali a asi neměli čas se v tom rejpat,ale úplně z jiného důvodu než rychlostí doby, spíše protože... dřív umírali... Třeba když lovili mamuty a nemohli dlouho žádnýho chytit a tak byli pesimistití, že ho třeba vůbec nechytí a pak ho buť chytli nebo umřeli hlady . A bylo po pesimistovi ... Díky za básničku, dám si inzerát: Daruji pesimismus, odvoz zdarma! Krel- no, jo, ale on pak třeba přehlídne tu MALIČKOST, že je to pak někdy lepší...

Krel
20. 09. 2003
Dát tip
pesimista je vždy připraven na to horší..to se mi ejví jako klad:-)

Vinki
17. 09. 2003
Dát tip
Neznám moc pesimistu, možná to bude tím, že nikdo z nich nemá čas na podobné vymoženosti moderního světa :). Těš se na každé nové ráno, neb všechny přináší něco, co určitě líbí se ti. Pesimismus zahoď, nebo předej dalšímu mrzoutskému ptáčeti :).

per_zay
17. 09. 2003
Dát tip
hmmmm ... T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru