Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čo sa chcem dozvedieť

17. 09. 2003
2
0
240
Autor
aveeva

čo sa chcem dozvedieť

 

 

Prevlek, kvôli obrane...odstup...brnenie...

 

 

Pritom tá najzaujímavejšia otázka:

 

       kto si ty

 

       nad čím rozmýšľaš

       v čom váhaš

       aký strach hýbe tvojím životom

       ako s čím zápasíš

       v čom prehrávaš

       čo je pre teba hodnotou

       čo chceš dať

       čo dúfaš, že dostaneš

 

       čo prežívaš

 

       koho ako a prečo miluješ?

 

tak to je to, čo sa chcem dozvedieť. STRETNÚŤ SA.


Jsme-li si cizí, ponechejme si převleky rozumíme-li si, odložme je milujeme-li se zůstaňme nazí... Autor: Jeden vodloženej týpek *

a roztržitej...

aveeva
11. 10. 2003
Dát tip
Skúšam bez prevlekov. Naozaj. A ide to rovnako, ako s nimi. Len stretávam tých ľudí, o ktorých mi ide. Pretože nie som zamaskovaná, netvárim sa, že mi ide o niečo iné, ako mi ide naozaj. *** Niekedy aj mňa zaráža, že napriek tomu, čo si dovolím - nemyslím na necitlivú drzosť, ale na úprimnosť, že mi to nevychádza horšie, ako s maskou. Na ilustráciu: pri hľadaní zamesnania ma požiadali, aby som za týždeň skúsila prísť znovu a porozprávať, čo by som robila, aby firma, môj nádejný zamestnávateľ, ktorá sa chystá prísť na slovenský trh, bola úspešná. Mňa napadlo, že možno ani žiadneho zamestnanca nehľadajú...len zbierajú nápady. O týždeň som niečo mala rozpracované, zvyšok som už len načrtla... a napokon som sa priznala, že mňa napadlo, že snáď ani zamesntnanca nehľadajú, len zbierajú tie nápady... a prijali mňa, nikoho iného. Hoci predtým som mesiace nevedela nájsť zamestnanie. A keď mám byť úprimná, práca mi sadla asi zo všetkých možností, kde som sa o prijatie pokúšala , najviac.

Andulka
10. 10. 2003
Dát tip
Skvele! Ale protoze je nas tolik a nemame cas se stretavat s kazdym....Ten prevlek a resume hraji dulezitou roli!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru