Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty a já

02. 07. 2000
0
0
570
Autor
Leknína

V Tvých krásných modrých studánkách koupu se každý den. Nevím, kdy naposled tohle jsem zažila, vím jen, že samotu často jsem cítila. Teď ale usínám spolu s Tvou dlaní, ze snů mě probouzí polibky ranní. Pokaždé, když na mě díváš se dlouze, mám chuť podlehnout vášni a touze. Často cítím Tvou lásku i v hlase, bolesti, problémy, všechno je pasé. Myšlenky na Tebe plní mi čas, nikdo už nemůže rozdělit nás...
815_0
06. 07. 2003
Dát tip
Blbůstka...:) Je to pěkný, ale nemá to nic, za co by si to zasloužilo TIP - jen kraťoučký zamyšlení :) Ale - fain :)

Anonym
27. 01. 2001
Dát tip
nejsi tu sama

Leknína
08. 07. 2000
Dát tip
Děkuji všem za názory, vůbec jsem nečekala takový ohlas, těšte se, napíšu dalšíííííí

Mahoney
04. 07. 2000
Dát tip
...a tak žili šťastně až... navždy AMEN :-)))) děkuji

Dědouch
03. 07. 2000
Dát tip
jest třeba chápat naše lásky jako výsledek činnosti jisté žlázky....

Dědouch
03. 07. 2000
Dát tip
jež z šered dělá krásky...atd:-)))

Hackman
02. 07. 2000
Dát tip
proc ty konce nejsou jako zacatky

Doggy_Bag
02. 07. 2000
Dát tip
tak tohle je těžký kalibr,brrrr :o).Snad schválně je to hozeno do blbůstek, aby to vyznělo odlehčeně, snad i proto nebyla dodžena klasická forma pro báseň, ale jinak mi to připadá jak z Heartbreaker clubu. (klub lamačů srdcí). Tahle osobní výpověď musí podlomit kolena adresáta natolik, že nebude-li zachycen,natluče si hlavu tak,že jí ztratí pro pisatelku a to psosím zcela... Sezóna bláznivých lásek, zdá se, je v plném proudu....

Sly
02. 07. 2000
Dát tip
Doggy_Bag)))))))))))))))) aaaaaaaaaaaaaach...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru