Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smútok

20. 09. 2003
2
0
795
Autor
wanesa

Dnes ... sa na oblahe zmieta šedý mrak s nedostatkom New-yorského mrakodrapu, možno na oko, tak dokonalým signálom architekta prizerajúceho sa na orgazmus nahých tiel, a možno len tmavojasým omylom šera, smejúceho sa pri krbe, kde staré drevo v koyube praská zdá sa byť.A neistá žena roní slzy nad odchádzajúcim mužom, ktorý v jej živote tak mnoho znamenal, a možno že pripustila až prílišné množstvo dotykov a splynutí toho čara, čo tak znenazdajky odolalo prázdnote.Vedela len tak pri nom myslieť na budúcnosť a porovnávať krásu ich duší s mrazivými pocitmi minulého nekonečna, ktoré splynulo do búrlivého dazda tak večnej búrky.A snád, raz vypovedané tichým hlasom tvojho tonu si otáčal hlavou a s istotou rozmyšľal o žene, čo sa vkradla do tvojho nepripustitelného"Ja"Tak prečo potom stačí jeden náznak modrých očí pri cigarete a červenom víne a vieš, to , čo si mal vedieť už tak veľmi dávno?S lupenom z ruže potlačím poslednú chvíľku pesimizmu a stanem sa optimistom veriacich hviezd, neveriacich lží a pravdovravnosti vtákov, odlietajúcich do výšin lásky...
canuma
20. 10. 2003
Dát tip
take oci malo skoro ma dostalo... c´est bien... paci.

Hakim
25. 09. 2003
Dát tip
Moc hezké*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru