Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Surrealistická syrovátka

21. 09. 2003
1
0
678
Autor
Gael

 

Namočila si prst do horké čokolády a špičatým jazykem objela kopeček pistáciové zmrzliny. Pálivá paprička jí padla do oka. Zuřivě začala mrkat a z očí se jí valily hrachy. Sbírala je do otevřených dlaní, aby je rozpustila s máslem na pánvi. Chutnou krmi postavila před něj. Podíval se na ní morbidním mopsím pohledem. Pohlédl do borůvkových očí a začal se topit. Proudy šampaňského mu smáčely máslové ruce. Po máslovém potůčku začal odplouvat neznámo kam. Doplul až do pudingového moře, kde na hladině plavaly meruňkové dortíčky. Nenasytně se do nejbližšího zakousl a zalila ho vlna šlehačkové slasti. Hladina se zavlnila a on se ocitl na kávové lžičce. Seděl ve vanilkovém pudingu na lžičce, která se blížila k jejím ústům. Byl třešničkou na dortu a ona ho slupla jako malinu. Otřela si jahodová ústa kapesníčkem barvy cukrové vaty.  
blondýna
21. 09. 2003
Dát tip
když mně to přijde moc násilný, chybí tomu lehkost a nadhled:-)

jo, docela souhlasím z blondýnou...ale típnu si.:)

Armand
21. 09. 2003
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru