Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

14 dní bez něj

25. 09. 2003
3
0
618
Autor
Kasha

 

Nudím se a dělati nic nemohu

A nikdo, kdo by řekl „Já ti pomohu“

A nikdo, kdo by pomoh. To je i nad jejich sil

Jen jeden člověk..ach kéž ON by tu byl

 

Myslím na něj dnem i nocí

Marně volám po pomoci.

 

Proč mi tahle věta v uších stále zní?

Proč já si jen na ni vzpomněla?

Proč láska má jen těchto šestnáct dní

někde nespí…Jen aby mě trápila?

 

Jen těch pár dní..Nech mě! Jdi už spát!

Ale jak poručit citu? Já mohu jenom lát.

 

Což nepomůže nic? To není žádný lék?

Odložit ji, jak had by kůži svlék

Pak obléci cit znovu, jak kabátek zas

Tak čistý jako prve,jak nový, plný krás

 

To ale nelze a já nelituji chvil,

kdy mučím samu sebe myšlenkami na něj

Horší by bylo, kdyby tu nebyl

(Vždyť přijde zas,jen čtrnáct dní...)

ten, pro nějž se trápím. Byl by to smutný děj

Děj mého života

A vůbec…byl by to život?!


sk8ergirl
15. 07. 2004
Dát tip
No asi takhle...nevím, estli to k něčemu bude, protože autorka se tu už pravděpodobně nevyskytuje, ale nevadí... Mně se dílko jako celek líbí, dobře se mi to četlo... Přesto je pravda, že rýmy sou takové hodně jednoduché a i když se žíká, že v jednoduchosti je krása, tak tady je to takový, řekla bych, neutrální...někde to přidá, někde ubere... Vůbec se mi nelíbí to "To je i nad jejich sil"...češtinářsky mi to nějak nedává smysl a trochu mi připadá, že to tam je hlavně kvůli rýmu... Hodně čtivá je druhá sloka...ta se mi líbí...i myšlenka je celkem fajn, i když profláklá, ale stále aktuální...

Fidunka
23. 02. 2004
Dát tip
Přijde mi to tuctový a naprosto neoriginální, jak svou formou, tak základní myšlenkou... Ale z toho si nic nedělej, dneska jsem nenapsala ještě žádnou kladnou kritiku, zřejmě není dobrej den.

mno,, dost dětský, i téma i provedení...ale všechno to tady už bylo řečeno, já jen můžu poslat spoustu poznání a lepší psaní potom....už pěkně blablám, co?

815_0
26. 10. 2003
Dát tip
Ještě že jsou na Písmákovi lidi - každej má svůj názor - a - jako většinou se s Krelem neshodnu - už ani nevím, jestli mě to těší, nebo mi to vadí :-) Jinak - já osobně píšu pořád podle sebe a jsem rád, že se to někomu líbí a někomu ne - každej by měl mít svůj styl - a - ten Tvůj se mi líbí :-)

Tohle ve mě vyvolává nemilé vzpomínky. Ale je to hezký.

Kasha
27. 09. 2003
Dát tip
Dík moc všem za názor,fakt si toho strašně vážim...kritiku beru,když má něco do sebe(argument,...) a to tady má(Krel,...). Fakt díky. Budu strašně ráda,když se tu objeví ještě nějaký ten názor...líbí/nelíí,za obojí jsem ráda:) Snad se časem zlepšim,třeba taky ne,ale kdo ví?;)

Milý, tak trochu se v tom vidim. Předposlední sloka je pěkná. Ale je to trošku křečovitý. Tip snad příště.

Krel
26. 09. 2003
Dát tip
No.. rýmování je takové dosti neumělé...verše typu nemohu-pomohu patří na základní školu a jsou dosti neumělé. Obsahově to může být krásné jak chce, ale forma to potopí hluboko na dno. Nevím jestli naschvál, ale není stejný verš u všech slok..to není na škodu i když se to potom hůře čte... Celkově začátek...je jen otázka jestli se budeš snažit posunout dál a nebo skončíš jen u říkanek tohoto typu. Přeji Ti to druhé.

Grim
26. 09. 2003
Dát tip
Absolutní souhlas s Krelem. Nevzdávej to.

Diana
26. 09. 2003
Dát tip
Souhlas s Krelem, ale příště to bude lepší! :-))

Michalka222
25. 09. 2003
Dát tip
Připadá mi to dost zajímavý. -Zajímavá volba slov. Ale líbí se mi to Tip

T_O_M_
25. 09. 2003
Dát tip
promiň, ale mě to nezaujalo - ale začínal jsem hodně podobně, takže jsem zvědavý na další básničky

815_0
25. 09. 2003
Dát tip
Kásný - opravdu moc líbí - TIP + klub + avi :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru