Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevidím

26. 09. 2003
0
0
1318
Autor
Vankova

Zlom léta roku 1995...

Hledám Tě lásko, rty pálí a není kdo by je zvlažil stejně pálivými rty.

Hledám Tě na ulicích z nebe, vidím všechny bolesti i radosti…        jen Tebe ne.

Jsou tu skupinky lidí a já chci být mezi nimi…                                      ale s Tebou.

Obzor je veliký a nevím, jakým směrem se dívat.

 

 

Tělo se chvěje pod pomyslnými doteky a taje. Lidé chodí, jedou, smějí se… a já… pláči…

Věříš mi?

 

Mlha a soumrak leptá můj žal na malé články a já jsem vděčná že padají a blíží se. Hudba co hraje z rádia kalí mysl, tep bere větší rychlost, mozek pracuje na plné obrátky a fantazie má zelenou…                  Chci Tě!!!            Mockrát, stokrát, tisíckrát…

Slyšíš mě?

 

Světla se rozsvítila a ze tmy vylezly stíny. Zrak bloumá bezcílně a náhle – ten obrys znám                Lásko              hledám Tě            Křičím:           pojď            pojď            rychle z té tmy ať vidím…            TEBE…!

Jdeš?

 

Jdu, ozvalo se divně, dvojhlasně.

Mezi námi nic nebylo…

 

Věříš mi?

Slyšíš mě?

Jdeš?

 

Nejdu lásko, hledám Tě…                          a nevidím…


Kolega
01. 10. 2003
Dát tip
Však ještě nic nestíháme. Ale brzy... :-)

Krel
29. 09. 2003
Dát tip
klub..

Jinovata
26. 09. 2003
Dát tip
ach :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru