Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pěstice brutální rozkoše ll.

26. 09. 2003
11
0
4092

Nechte se unášet na pěstici brutálního dobrodružství. Vesluji prudkým příbojem navzdory odmítnutí. (jakým prorokem jsem byl včera, když jsem toto napsal a dnes byl vymazán z písmáka!!!). Autorky, čtenářky.

Nechte se unášet na pěstici brutálního dobrodružství rozkoše. Vesluji prudkým příbojem navzdory odmítnutí. Miluji vás. Autorkám, čtenářkám.

Pěstice poezie vášní

1. Tvá chlupatá kunda je jako bezedné jezero Bajkal pohlcující světlo. Vůně levandule přerazí nechutný pach chlípného těla. Uvolnění ti přinese až závěrečná křeč.

 

2. Pohlédni na mou zbraň hromadného ničení, která způsobí tvé kundě genocidu nebývalého rozsahu. Vyplení prostor tvých malých stydkých břehů Gibraltarské úžiny s účinností tenisového hráče na začátku rozehraného setu.
P.S: rozkoš a vůně tlejícího listí patří k sobě.

 

3. Tvá kunda je zraněná, odnášejí ji na nosítkách. Je unavená bojem a dlouhotrvajícími orgasmy. Svis, svis, dělají listy rotoru, odlétajícího vrtulníku.

 

4. Uvolni svou duši a sedni si holou píčou na láhev dietní cocacoly.
Vyvolej si božskou, dlouhotrvající rozkoš pomocí této brutální onanie. Strč si na závěr celou pěst do prdele a hluboce dýchej, jak to dělají dospělé ženy v porodnici.

5. Tvá báseň je prolnutá tichým pohlavním vábením. Jsem jako jelen v říji a tvé vábení je opravdu silné. Rozevři svou šťavnatou ústřici a pohodlně se usaď. Přijdu.


angelik
04. 03. 2004
Dát tip
tak todle je prozměnu dle mě na pytel

SilverArrow
11. 02. 2004
Dát tip
Jen hloubeji, jen hloubeji, casteji, vice a dale

JeanJoche
08. 01. 2004
Dát tip
nádhera!!!

tele
02. 11. 2003
Dát tip
no, mě osobně by vadila asi jen ta kunda (nemám ten výraz ráda, to i píča je lepší..). je to úsměvné - pro mě.

dcierny
24. 10. 2003
Dát tip
Nič moc.Nevyvoláva to vo mne nijakeé emócie,a to by literárne dielo malo...

bobotic
13. 10. 2003
Dát tip
kuliky kundíky prsty pác a tip pro beznocí, bezmoční, bezemoční.... Ne truc zatuhlím strejdům

Drozzd
07. 10. 2003
Dát tip
Jsi naprosto úžasný, tebe musím ve svém klubu mít, myslím že patříš do HIgh Society tohohle klubu, to se pozná už podle toho že hraješ tenis a souložíš zásadně na ručnících s emblémy svého klubu ... dávám tip a zařazuji do klubu ... svis, svis...*

mník
07. 10. 2003
Dát tip

osobne si myslim, ze je to pekna sracka. ale li se to nekomu fakt libi, at si to sezene jinde, nemyslim si ze pismak je prave pro tohle to pravy mistecko

MCMLIII
30. 09. 2003
Dát tip
Mimochodem, je nějaký rozdíl mezi tvarem lahve od dietní coca-coly a cukrem slazené coca-coly? Proč autor v různých dílkách používá stejnou rekvizitu? Kromě jiného, myslím, že je nestardardním řešením vymazat Adonise z klubu pro "opakované zveřejňování pornografie". Zdůvodnění mi připomíná slovník totalitních cenzorů.

Hugo
30. 09. 2003
Dát tip
Pekny...mooooc pekny pane!!! Tip

blondýna
27. 09. 2003
Dát tip
ach jo:-) opakuji, opravdu není problém, abych snesla ostré slovo v básni, nebo v povídce. jen mám vždycky pocit, že ti, co takhle píšou, sedí při tom v ušáku u televize a přežvykují maminčin štrůdl.

blondýna
27. 09. 2003
Dát tip
a co bych si neklikla, ve svobodné společnosti. většinou mě opravdu zajímá, jestli se u Adonise neobjevil nějaký vývoj:-) zatim konstatuju, že nee...

blondýna: A co když si já budu myslet, že jsou špatné tvoje básně? Opravňuje to někoho je mazat? teda, ne že bych si to myslel, nečet jsem je, to jen jako příklad zdejších poměrů. Adonis - tip za osobní statečnost.

Print
27. 09. 2003
Dát tip
Já na něm žádné viny neshledávám... Ruce si pilátsky nemyju a nepropustím Barnabáše. *!

Krel
26. 09. 2003
Dát tip
Mno jo...ale tahle provokace taky ničemu nepomůže...rozhodně ne nějakému dialogu... Jinak dle mého toto není porno ale erotická leteratura, místy těžká, ale porno ne...

blondýna
26. 09. 2003
Dát tip
Mně osobně se tohle dílko nelíbí, ne snad kvůli slovům, ktreá autor použil, ale jako celek to není naprosto nic. Drama? Opravdu dramaticky to nepůsobí, je to jen plkání. Snaha provokovat z toho čpí na sto honů. Kdyby tomu bylo jinak, autor by měl možná snahu tenhle výtvor obhájit. Po přečtení mi přeběhne po tváři jen náznak úsměvu a konstatování, že se Adónis tak nějak pořád opakuje. Ostatně překopírování téhle věci sem moji domněnku o provokaci jen potvrzuje:-)

Grim
26. 09. 2003
Dát tip
Škoda slov.

blondýna
26. 09. 2003
Dát tip
no diskutovat s anonymem, je taky zábavné:-) Jaký lidi? Jakej liberalismus? Problém těhle dílek povětšinou je, že jsou z 90-ti procent špatný. Rádoby dekadence a originalita se prohýbá pod snůškou vulgarit, skloubených amatérským způsobem. Použít slovo "kunda" v literárním díle, tak, aby čtenáře oslovilo je umění. A umí to jen málo vyvolených.Podívej, já přijdu odpoledne z práce, zapnu Písmák a rozhodně netoužím, v každý druhý básni číst, kterak by se mnou ten onen smýknul na prahu vyhrnul mi sukni a...Pokud bych po tom tak výrazně toužila připojím se třeba na www.velkaprsa.cz:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru